صرافی فارکس چیست و قدیمی ترین آن کدام است؟

منبع: فوت و فن

122

1400/8/3

09:32


صرافی فارکس چیست و قدیمی ترین آن کدام است؟

از آنجاییکه ارائه‌ی خدمات به ایرانیان برای بسیاری از  بروکرهای معتبر بین‌المللی دشوار بوده و عموما نمی‌توانند واریز و برداشت ریالی را انجام دهند، تریدرها باید برای روش جایگزینی را برای شارژ آن حساب و یا برداشت سریع پیدا کنند. این خدمات توسط صرافی فارکس معتبر انجام خواهد شد. صرافی فارکس به صورت تخصصی مسئول انجام تراکنش‌های ریالی برای بروکرهای مختلف بوده و در کنار آن نیز در حوزه‌ی نقد کردن درآمدهای ارزی نیست فعالیت می‌کند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با خدمات صرافی‌های معتبر فارکس و همچنین قدیمی‌ترین صرافی فارکس ایرانی آشنا کنیم.

خدمات صرافی فارکس چیست؟

صرافی فارکس باید در سریع‌ترین زمان ممکن، حساب شما را در بروکرهای معتبر شارژ نماید. این تراکنش باید با استفاده از درگاه بانکی معتبر (همانند شاپرک) انجام شده تا از امنیت آن مطمئن باشید. بنابراین، بطور کلی می‌توان گفت که خدماتی که صرافی فارکس در اختیار شما قرار می‌دهد، دو چیز است:

  1. واریز سریع به حساب معاملاتی شما در بروکر
  2. برداشت سریع از حساب معاملاتی شما در بروکر و انتقال به حساب بانکی شما

در کنار این دو خدمت اصلی، بعضی از بروکرها را می‌توان به روش‌های دیگری از جمله وبمانی و پرفکت مانی نیز شارژ کرد. در حقیقت، واریز و برداشت هر دو از طریق پول‌های الکترونیکی وبمانی و پرفکت مانی قابل انجام هستند و صرافی فارکس باید قیمت لحظه‌ای هر دو پول الکترونیکی را به شما نشان داده و برای خرید و فروش، آماده باشد. مطمئنا شما هم با من هم عقیده هستید که انجام تراکنش مالی (واریز و برداشت) باید در کمترین زمان ممکن انجام شود.

چرا که اگر حساب نزدیک به کال مارجین باشد، هر لحظه ممکن است با بسته شدن معاملات جاری، سرمایه‌ی تریدر از بین برود. بنابراین فرآیند شارژ حساب معاملاتی توسط صرافی فارکس باید در حداقل زمان ممکن انجام شود. زمان معمول برای این‌کار عموما نزدیک به یک ساعت بوده و بهترین صرافی فارکس  (برای مثال: وی شارژ) آن را در زمانی بین ۵ دقیقه الی یکساعت انجام خواهد داد.

خرید وبمانی و پرفکت مانی از صرافی فارکس

وبمانی و پرفکت مانی به‌عنوان رایج‌ترین پول‌های الکترونیکی همواره بخشی از روش‌های پرداخت بین‌المللی هستند. از آنجاییکه قیمت دلار در هر لحظه در حال تغییر است، این پول‌های الکترونیکی نیز دائما در حال نوسان هستند. صرافی‌های معتبر فارکس باید بتوانند قیمت آن‌ها را لحظه‌ای به مشتری اعلام کنند تا تاخیری در شرایط پرداخت به وجود نیاید. قدیمی‌ترین صرافی آنلاین فارکس، این قیمت‌ها را در هر ثانیه آپدیت کرده و در داخل پنل اختصاصی و قدرتمند خود، در اختیار خریداران و فروشندگان قرار می‌دهد. برای مثال، می‌توانید آموزش خرید پرفکت مانی از وبسایت وی شارژ را در این مقاله مشاهده نمایید.

قیمت منصفانه در خرید و فروش پرفکت مانی

بهتر است پیش از افتتاح حساب در هر صرافی فارکس، ابتدا مطمئن شوید که بهترین قیمت برای خرید و فروش ارائه شده است. ممکن است فقط به قیمت خرید وبمانی و پرفکت مانی فکر کرده و از قیمت فروش آن غافل شوید. اما ارائه‌ی بهترین و منصفانه‌ترین قیمت فروش (شما به صرافی فارکس بفروشید) پول الکترونیکی جزو آیتم‌هایی است که حتما باید آنرا در گوشه‌ی ذهن خود داشته باشید.

خرید و فروش تتر

روش دیگری که در شارژ بروکرها رایج است، استفاده از رمزارز تتر برای انجام واریز و برداشت از حساب معاملاتی بروکرها است. صرافی وی شارژ می‌تواند تراکنش‌های تریدرها را با بدون هیچگونه کارمزد (در صورت سفارش با حجم مشخص) انجام دهد. قیمت به صورت آنی محاسبه شده و شارژ در ساعات کاری (از ساعت ۱۰ صبح الی ۹ و نیم شب) در مدت زمان پنج دقیقه‌ای انجام خواهد شد. در نقطه‌ی مقابل، اگر قصد داشته باشید تا موجودی حساب معاملاتی خود را به روش تتر برداشت کرده و به حساب بانکی خود واریز کنید نیز همین روال وجود داشته و تراکنش شما بدون دریافت کارمزد و در زمان پنج دقیقه‌ای انجام خواهد شد. برای اینکه بدانید مراحل فروش و خرید تتر به چه صورت است، به وبسایت وی شارژ به عنوان قدیمی‌ترین صرافی آنلاین بروکرها مراجعه نمایید.

صرافی فارکس

لیست بروکرها برای شارژ آنی

بروکرهای معتبر بین‌المللی که در ایران فعال بوده و قابلیت شارژ آنی و سریع داشته باشند، به شرح زیر هستند:

  • بروکر آلپاری
  • بروکر HYCM
  • بروکر فرش فارکس
  • بروکر کپیتال اکستند
  • بروکر IFC Market
  • بروکر جاست فارکس
  • بروکر اوربکس

وبسایت وی شارژ با تمامی این کارگزاری‌ها قرارداد همکاری داشته و می‌تواند تمامی مراحل واریز و برداشت تریدرها را به صورت آنی و در زمان پنج دقیقه‌ای و با بهترین و منصفانه‌ترین نرخ، انجام دهد. فارغ از روش شارژ (ریالی، وبمانی، پرفکت مانی، رمزارزها و خصوصا تتر)، تمامی مراحل به صورت کاملا اتوماتیک و از طریق پنل کاربری قدرتمند وی شارژ انجام خواهد شد. به یاد داشته باشید که استفاده از خدمات این صرافی فارکس، تنها پس از انجام احراز هویت امکان پذیر است. برای دیدن مراحل شارژ بروکر این مقاله را مطالعه کنید.

پنل قدرتمند صرافی فارکس وی شارژ

پس از ثبت نام در پورتال کاربری صرافی وی شارژ (وارد کردن ایمیل و تایید آن و انتخاب رمز عبور)، به صفحه‌ی اصلی پورتال کاربری منتقل خواهید شد. نرخ لحظه‌ای تمامی راه‌های واریز و برداشت در بروکرها و همچنین نقد کردن درآمدهای ارزی، در همان صفحه‌ی اصلی به شما نمایش داده شده است. برای مثال، قسمت مربوط به واریز و برداشت از چند بروکر، در تصویر زیر نمایش داده شده است.

شارژ بروکر

دقت داشته باشید که ابتدا باید احراز هویت انجام داده و یک حساب بانکی به نام شخص خودتان را در سامانه ثبت کنید. اطلاعات کاربری پنل خود را به هیچ عنوان در اختیار افراد دیگر قرار ندهید. همچنین واریز و برداشت باید از حسابی که پیشتر آن را تعریف کرده‌اید انجام شود، در غیر این صورت، باید با ثبت تیکت در سامانه، درخواست عودت وجه داده و مجددا فرآیند را دنبال کنید.

احراز هویت در وی شارژ

برای انجام احراز هویت، باید تصویر مدرک شناسایی (شناسنامه، کارت ملی یا پاسپورت)، تصویر کارت بانکی و نهایتا یک عکس سلفی را در وبسایت آپلود کنید. علاوه بر آن، باید کد ملی ده رقمی، شماره حساب بانکی، شماره شبا، نام بانک، دیگر حساب‌ها (در صورت تمایل به استفاده از چند حساب بانکی)، شماره تلفن ثابت، شماره موبایل و صد البته نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید. پس از انجام این مراحل، تمامی خدمات برای واریز و برداشت به بروکرهای معتبری که نامشان پیشتر بیان شد برای شما ممکن خواهد شد.

علاوه بر آن، در صورتیکه قصد داشته باشید درآمدهای ارزی خود را به هر روشی (خصوصا وبمانی، پرفکت مانی و تتر) تبدیل به ریال کرده و به حساب بانکی خود انتقال دهید، وی شارژ این خدمات را در کمترین زمان و با بهترین نرخ در اختیار شما قرار خواهد داد. تیم پشتیبانی این صرافی فارکس در تمام ساعات روز و از طریق واتزاپ، اینستاگرام، تیکت در سامانه، تلگرام و نهایتا تماس تلفنی برای خدمت رسانی به شما آماده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو