پاداش ۲۰۰ درصدی فارکس آرون گروپس برای اولین واریزی

منبع: تکراتو

1

1402/8/21

14:46


فارکس به خودی خود مملو از فرصت‌های سرمایه‌گذاری است که می‌توانند به تنهایی هدیه ارزشمند برای یک سرمایه‌گذار به شمار بروند. اما اگر هنوز طعم سودهای دلپذیر این بازار را نچشیده باشید برای شروع به اندکی انگیزه نیاز خواهید داشت. ما در آرون با در نظر گرفتن بونوس  ۲۰۰ بهترین انگیزه رو برای ورود به این بازار…

پاداش ۲۰۰ درصدی فارکس آرون گروپس برای اولین واریزی

فارکس به خودی خود مملو از فرصت‌های سرمایه‌گذاری است که می‌توانند به تنهایی هدیه ارزشمند برای یک سرمایه‌گذار به شمار بروند. اما اگر هنوز طعم سودهای دلپذیر این بازار را نچشیده باشید برای شروع به اندکی انگیزه نیاز خواهید داشت. ما در آرون با در نظر گرفتن بونوس  ۲۰۰ بهترین انگیزه رو برای ورود به این بازار در اختیار شما قرار می‌دهیم. اگر تا امروز اقدامی در زمینه ثبت نام در بروکر آرون انجام نداده‌اید و حساب معاملاتی خود را ایجاد نکرده‌اید بهتر است در بازه زمانی پیش رو فرصت را غنیمت بشمارید و ثبت نام را انجام دهید.

از سوی دیگر اگر از آن دسته سرمایه‌گذارانی هستید که حساب معاملاتی ایجاد کرده‌اند اما در این مدت اقدامی در زمینه انجام واریز و معامله انجام ندادند نیز بهتر است در این بازه زمانی برای شروع فارکس اقدام کنید.

برای این منظور بهتر است از تاریخ ۱۹ آبان مصادف با ۱۰ نوامبر تا ۱۷ نوامبر مصادف ۲۶ آبان نسبت به افتتاح حساب و انجام اولین واریزی اقدام کنید. کسانی که در این مدت اولین واریز خود را در بروکر آرون انجام بدهند،  ۲۰۰ درصد بونوس خوش آمد گویی دریافت می‌کنند.

نحوه دریافت بونوس ۲۰۰ درصدی خوش آمد گویی

بازه زمانی محدودی برای دریافت این جایزه در نظر گرفته شده است.  در این هفته طلایی می‌توانید شانس خود را برای دریافت این بونوس غنیمت بشمارید و با دارایی بیشتری فارکس را امتحان کنید.

برای دریافت این پاداش کافیست در بازه زمانی مشخص شده اولین واریز خودرو انجام دهید و پاداش بگیرید.

تمام کسانی که در بروکر آرون یکی از حساب‌های نانو،  استاندارد و VIP را افتتاح کرده‌اند می‌توانند با انجام اولین واریز این پاداش را از آن خود کنند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که تنها به این دلیل که علاقه‌ای به انجام واریز و شروع معامله در بازار فارکس ندارید این کار را به تعویق می‌اندازید بهتر است از این بازه زمانی بهترین استفاده را ببرید.  شما می‌توانید در طول این هفته با پرداخت ۵۰ دلار یا معادل آن به تومان از پاداش ۲۰۰ درصدی خوش آمد گویی بهره‌مند شوید.

این فرصت ممکن است تکرار نشود و کسانی که در این بازه زمانی با کمترین واریز موفق به دریافت این پاداش می‌شوند با دو برابر سرمایه‌ای که در نظر گرفته‌اند فارکس را امتحان خواهند کرد.   این پاداش به شما اجازه می‌دهد معاملات بزرگتری را در فارکس ایجاد کنید و سود خود را چند برابر کنید.

فراموش نکنید که این پاداش در قالب یک اعتبار غیر قابل برداشت و قابل ضرر به حساب معاملاتی شما اضافه می‌شود.  شما می‌توانید در مدت ۳۰ روز از این اعتبار برای انجام معاملات استفاده کنید.  یک ماه پس از واریز پاداش فرصت دارید تا اعتباری که به شما اهدا شده است را چند برابر کنید.  به یاد داشته باشید که شما نمی‌توانید پاداشی که در اختیار شما گذاشته می‌شود را برداشت کنید.  از سوی دیگر برای اینکه پاداشی به شما اهدا شود باید اولین واریز را در مدت زمان تعیین شده انجام دهید.  به عبارتی شما نمی‌توانید با انتقال دارایی از دیگر حساب‌های معاملاتی خود پاداش ۲۰۰ درصدی خوش آمدگویی را از آن خود کنید.

پاداش ۲۰۰ درصدی فارکس آرون گروپس برای اولین واریزی

با دریافت پاداش حرفه‌ای شوید

هدف ما از طراحی این بونوس  ارائه فرصتی درخشان برای شروع معامله در بازار فارکس است.  با استفاده از این طرح شما می‌توانید با کمترین واریزی،  فارکس را به معنای واقعی تجربه کنید.

در همین راستا سعی کردیم با ایجاد یک بازه زمانی محدود برای استفاده از این اعتبار به شما انگیزه کافی برای استفاده از پاداش را بدهیم. در همین راستا برای استفاده از پاداش یک بازه زمانی ۳۰ روزه را در نظر گرفتیم تا شما بتوانید در این بازه زمانی محدود با استفاده از بونوس  اولین معامله خود را ایجاد کنید.

اگر در این بازه ۳۰ روزه حساب معاملاتی شما به سطح استاپ اوت برسد اعتباری که در اختیار شما گذاشته شده است به صورت خودکار حذف می‌شود.  سقف در نظر گرفته شده برای این بونوس نیز 5000  دلار است.

اگر  اولین واریز خود را انجام داده‌اید نمی‌توانید از این بونوس  استفاده کنید. اما شما همواره می‌توانید با انجام واریز‌های بعدی از ۱۰ درصد بونس اینفینیتی تا سقف 750 دلار بهره‌مند شوید.

قوانین برای شما در نظر گرفته شدند

ما برای رعایت عدالت و ایجاد یک شرایط برابر برای  مشتریان خود قوانینی را در نظر گرفته‌ایم.  اگر می‌خواهید از این پاداش استفاده کنید بهتر است قوانین را در نظر داشته باشید  تا بدون کوچک‌ترین مشکلی اعتبار را در حساب معاملاتی خود تحویل بگیرید.

اگر فردی قصد داشته باشد با زیر پا گذاشتن قوانین، از شرایط اهدای بونوس سواستفاده کند آرون فرد خاطی را از دریافت خدمات بروکر محروم خواهند کرد.

ریسک فارکس را به حداقل برسانید

بازار فارکس بازاری مملو از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و البته ریسک‌های غیرقابل پیش‌بینی است. اگر اطلاعات کاملی در خصوص بازار نداشته باشید و استراتژی‌های معاملاتی را نشناسید، حضور در این بازار برای شما دشوار خواهد بود.

ما در آرون پیشنهاد می‌کنیم پیش از ورود به بازار فارکس با استفاده از حساب معاملاتی دمو اطلاعات خود را در خصوص این بازار افزایش دهید.  به این ترتیب می‌توانید از اعتباری که به عنوان پاداش در اختیار شما گذاشته می‌شود نهایت استفاده را ببرید.

به یاد داشته باشید که معامله در بازار فارکس هرگز نمی‌تواند عاری از ریسک و عاری از ضرر باشد.  در هر معامله دو طرف حضور دارند و در هر معامله یک طرف سود می‌برد و دیگری ضرر می‌کند.شما نمی‌توانید ضرر را به صفر برسانید اما می‌توانید با استفاده از استراتژی‌های مناسب و ابزارهای مدیریت ریسک تا حد ممکن ضرر را به حداقل برسانید. با در نظر گرفتن تمام این موارد بونوس  ۲۰۰ درصدی خوش آمدگویی فرصت بسیار خوبی برای شروع معامله در فارکس است. چرا که در این حالت شما می‌توانید با کمترین واریزی اولین معامله خود را در بازار ایجاد کنید و استراتژی‌هایی  که در سر دارید را بیازمایید.

/

پایان رپورتاژ

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو