قطع همکاری پرفکت مانی با ایرانیان + بهترین راه حل چیست؟

منبع: پلازا

2

1402/10/14

09:23


قطع همکاری پرفکت مانی با ایرانیان + بهترین راه حل چیست؟

آیا خبری که اخیرا تحت عنوان قطع همکاری پرفکت مانی با ایران منتشر شده است را شنیده‌اید؟ شرکت بین‌المللی پرفکت مانی در طی بیانیه‌ای اعلام کرده است که از مورخه 14 دی ماه خدمات و سرویس خود به ایران را به صورت کامل قطع خواهد کرد! البته کاربران با ip ایرانی تنها می‌توانند از این پس موجودی حساب خود در این پلتفرم را برداشت کنند. علت تحریم شدن کامل ایرانیان توسط پرفکت مانی در حقیقت رگوله شدن این پلتفرم است.

البته تحریم شدن تمام سرویس‌های Perfect Money برای ایرانیان به منزله عدم دسترسی آن‌ها به امکانات این پلتفرم نیست، بلکه با بهره‌گیری از خدمات نوین برخی سایت‌های واسط معتبر ایرانی می‌توان به راحتی تمامی این محدودیت‌ها را برطرف کرد! اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به پرفکت مانی هستید و می‌خواهید با وجود تمامی این تحریم‌ها از خدمات پلتفرم بهره ببرید، با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

فهرست مطالب

قطع همکاری پرفکت مانی با ایران

تحریم شدن ایرانی ها توسط پرفکت مانی!

جدیدترین اطلاعیه پرفکت مانی در خصوص قطع همکاری با ایران

طی یک بیانیه‌ای کاملا رسمی که از سوی شرکت پرفکت مانی به کاربران خود صادر گردید، کاربران ایرانی نمی توانند از خدمات این پلتفرم بهره ببرند. در این بیانیه دقیقا جمله زیر آورده شده بود:

“باید به اطلاع برسانیم که از 4 ژانویه سال 2024 میلادی تمامی حساب‌های پرفکت مانی مربوط به ایرانیان برداشته خواهند شد. لطفا از مورخه اعلام شده به بعد برای انجام تراکنش‌ها و واریزهای خود در این سرویس برنامه ریزی نکنید. چراکه این یک محدودیت دائمی برای شما خواهد بود”

ما مشتاق درک شما هستیم، با احترام پرفکت مانی.

طبق این اطلاعیه قطع همکاری پرفکت مانی با ایران، متاسفانه تا اطلاع ثانوی هر شخصی با آی پی ایرانی نمی‌تواند از امکانات این سرویس استفاده کند. البته با وجود چنین تحریم‌های سنگینی علیه ایران، باز هم راهکارهای غیر مستقیمی برای برطرف کردن چالش‌ها و موانع وجود دارد!

آیا ایرانی‌ها همچنان می‌توانند از خدمات پرفکت مانی استفاده کنند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر، ایرانیان به صورت رسمی نمی‌توانند در این پلتفرم حساب باز کنند. آن دسته از کاربرانی که در پرفکت مانی حساب خود را وریفای نکرده‌اند به احتمال خیلی زیاد بتوانند در ازای پرداخت کارمزدهای زیادی از خدمات این شرکت استفاده کنند! اما به غیر از این قبیل افراد، کلیه ایرانیان به صورت کامل از خدمات این پلتفرم محروم هستند.

علت اصلی تحریم شدن ایرانیان توسط پرفکت مانی چیست؟

همان طور که مستحضر هستید این شرکت از سال 2006 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است. پرفکت مانی از ابتدای فعالیت خود تا به امروز توانسته بخش عظیمی از معاملات و تراکنش‌ها در سطح بین‌المللی را به خود اختصاص دهد. اما به صورت ناگهانی حدود 2 روز قبل، این شرکت اعلام کرد که با ایرانیان به صورت کامل قطع همکاری خواهد کرد! اما واقعا علت این کار چیست؟

دلیل اصلی قطع همکاری پرفکت مانی با ایران فشارهای اقتصادی بسیار زیاد آمریکا و تحمیل تحریم‌های جدید است! به بیانی ساده‌تر، این شرکت با دریافت مجوزهای مورد نیاز از این پس می‌تواند بسیاری از خدمات مالی خود را با سطح پیشرفته‌تری عرضه کند. به همین دلیل کشورهای تحریم شده‌ای همچون ایران دیگر قادر نخواهند بود تراکنش‌های مالی خود را در این بستر ثبت کنند.

بسته شدن حساب‌های ایرانیان خارج از کشور در پرفکت مانی

یکی دیگر از سوالات رایجی که با شنیدن خبر قطع همکاری پرفکت مانی با ایران ذهن افراد را درگیر کرده این است که آیا حساب‌های ایرانیان خارج از کشور هم مسدود می‌شود؟ در صورتی که شما به عنوان یک ایرانی مقیم کشورهای خارجی فرایند احراز هویت خود را با مدارک ایرانی خود انجام داده باشید، آنگاه حساب پرفکت مانی شما مسدود خواهد شد. اما در غیر این صورت به راحتی می‌توانید از خدمات این پلتفرم بهره ببرید.

البته برای این چالش هم راهکاری وجود دارد. برای جلوگیری از مسدود شدن حساب خود در پرفکت مانی باید ابتدا به سربرگ setting مراجعه کرده و سپس اطلاعات خود اعم از آدرس دقیق محل سکونت، شماره موبایل غیر ایرانی و کشور مقصد را وارد کنید. بعد از انجام اقدامات فوق، حال باید به بخش Account Verifacation مراجعه کرده و مدرک آدرس جدید خود را وارد کنید.

بهترین راهکار برای استفاده از خدمات پرفکت مانی چیست؟

در اصل هیچ راهکار رسمی برای برطرف کردن این محدودیت‌ها برای ایرانیان وجود ندارد. اما در عوض شرکت‌های واسط معتبر ایرانی می‌توانند با انجام برخی اقدامات قانونی به صورت رسمی عضویت شما در پرفکت مانی را تایید کنند!

برخی از شرکت‌های واسط ایرانی با ارائه خدمات نوین خود می‌توانند تمامی چالش‌های مربوط به قطع همکاری پرفکت مانی با ایران و ایرانی را برطرف کنند تا شما بتوانید مثل سابق از تمام امکانات ویژه این سرویس به راحتی استفاده نمایید. طرز کار این ارگان‌ها بدین صورت است که با آی پی‌های غیر ایرانی (در واقع مشخصات فرد غیر ایرانی) برای شما در پرفکت مانی حساب باز کرده و آن را تایید می‌کنند.

راهکار برطرف کردن چالش قطع همکاری پرفکت مانی با ایران

سایت های پرداخت ارزی می توانند محدودیت های جدید پرفکت مانی را برطرف کنند.

آیا می‌توان با این راهکار از تمام امکانات پرفکت مانی استفاده کرد؟

بله، اما به شرطی که شرکت واسط بتواند بدون هیچ گونه مشکلی حساب رسمی شما در پرفکت مانی را تایید کند. در چنین شرایطی شما می‌‌توانید از انواع خدمات و امکانات این پلتفرم اعم از انتقال پول، پرداخت‌های اینترنتی، خرید و فروش رمز ارزها و… بهره ببرید.

سوالات متداول

حال که دانستید علت قطع همکاری پرکت مانی با ایران چیست و از طریق چه راهکاری می‌توان از خدمات آن استفاده کرد، نوبت آن است که به برخی سوالات و پرسش‌های رایج شما پاسخ دهیم.

آیا هنوز هم ایرانیان می‌توانند از پرفکت مانی استفاده کنند؟

بله، به شرطی که بتوانند با آی پی غیر ایرانی در این سیستم ثبت نام کنند.

کارمزد ثبت نام در پرفکت مانی توسط سایت‌های پرداخت ارزی چقدر است؟

بحث کارمزد سایت‌های پرداخت ارزی تنها به نوع خدمات آن‌ها بستگی دارد.

کلام آخر

قطع همکاری پرفکت مانی با ایران خبری است که بسیاری از ایرانیان را شوکه کرده است. اما خوشبختانه این خبر به معنای اتمام دوران خوش استفاده از پرفکت مانی در ایران نیست. بلکه با حضور ارگان‌های معتبری همچون سایت‌‌های پرداخت ارزی ایرانیان می‌توانند اینبار با آی پی غیر ایرانی به راحتی در این پلتفرم حضور پیدا کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو