بهترین ساعت های هوشمند 2023 ؛ راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ های بازار

بهترین ساعت های هوشمند 2023 ؛ راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ های بازار


منبع: تکراتو

4

1402/4/8

10:29


بهترین ساعت های هوشمند 2023 ویژگی‌های پیشرفته‌ای چون دستیار صوتی، تشخیص خرابی، پشتیبانی از تماس و متن و عمر طولانی باتری دارند که برای خریداران بسیار جذاب هستند. البته این گجت‌های پوشیدنی ردیاب‌های سلامت و تناسب اندام نیز محسوب می‌شوند.

بهترین ساعت های هوشمند 2023 ؛ راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ های بازار

بهترین ساعت های هوشمند 2023 ویژگی‌های پیشرفته‌ای چون دستیار صوتی، تشخیص خرابی، پشتیبانی از تماس و متن و عمر طولانی باتری دارند که برای خریداران بسیار جذاب هستند. البته این گجت‌های پوشیدنی ردیاب‌های سلامت و تناسب اندام نیز محسوب می‌شوند.

چند سال پیش بازار به اندازه امروز از مدل‌های مختلف ساعت‌های هوشمند اشباع نشده بود و امکانات ساعت‌ها محدودتر بود. امروزه، دنیای پوشیدنی‌ها پر از گزینه‌های مختلف با کیفیت بالا است و بهترین اسمارت واچ‌هایی که امروزه در بازار موجودند چیزی بیش از یک وسیله جانبی هستند؛ زیرا به لطف سنسورهای قدرتمند و مجموعه برنامه‌های گسترده‌ای که دارند تمام انتظارات یک کاربر را برآورده می‌کنند.

ساعت‌های هوشمند ویژگی‌های بسیاری دارند و می‌توانند برخی قابلیت‌های گوشی هوشمند را به ساعت گسترش دهند. کاربر می‌تواند از رابط ساعت برای برقراری تماس‌های تلفنی، خواندن ایمیل و پیام‌های متنی، دریافت گزارش آب و هوا، گوش دادن به موسیقی و پرسیدن یک سوال از دستیار دیجیتال استفاده کند.

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، به احتمال زیاد قصد دارید بهترین اسمارت واچ را برای خود انتخاب کنید. همچنین ممکن است قصد داشته باشید که ساعت هوشمند خود را به بهترین ساعت های هوشمند 2023 ارتقا دهید. در ادامه فهرستی از بهترین اسمارت واچ 2023 و مشخصات آنها را آماده کردیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2022

بهترین کیبورد گیمینگ 2023

بهترین ساعت های هوشمند 2023

ساعت‌های هوشمند برای استفاده تمام کاربران ساخته شده‌اند و افراد خاصی را شامل نمی‌شود. بنابراین،‌ فرقی نمی‌کند که به یک همراه برای ورزش نیاز داشته باشید یا فقط یک ساعت شیک با برخی ویژگی‌های اضافی بخواهید، چون یک ساعت هوشمند با فناوری عالی برای شما مناسب خواهد بود.

البته این روزها انتخاب‌های زیادی وجود دارند که می‌توان از بین آنها مدلی مناسب را انتخاب کرد. این بستگی به شما دارد؛ آیا به دنبال بهترین اپل واچ 2023 هستید یا بهترین ساعت هوشمند شیائومی ؟ با ما همراه شوید تا علاوه‌بر اسمارت واچ‌های اپل و شیائومی، بهترین ساعت هوشمند سامسونگ و برندهای دیگر را به شما معرفی کنیم.

Apple Watch Series 8

بهترین ساعت های هوشمند 2023

بهترین ساعت های هوشمند 2023
  • نوع کاربری: روزمره، ورزشی
  • صفحه نمایش: ۱٫۹ اینچ رتینا OLED با ویژگی LTPO
  • قابلیت‌ها: سنسور دمای بدن، حالت کم‌مصرف باتری، سیستم تشخیص تصادف، مقاوم در برابر آب و گرد و خاک

اپل واچ سری ۸ محبوبیت بسیار خوبی بین کاربران پیدا کرده و توانسته به یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند حال حاضر تبدیل شود و در لیست بهترین ساعت های هوشمند 2023 نیز قرار گیرد. محصول جدید اپل از سنسور دمای بدن و همچنین حالت کم‌مصرف باتری بهره می‌برد که می‌تواند تا حدود ۳۶ ساعت شارژدهی را به کاربران ارائه دهد.

این محصول که بهترین اپل واچ 2023 است، به سیستم تشخیص تصادف مجهز شده که از حسگرهای حرکتی بهبود یافته برای درخواست کمک‌های فوری در هنگام بروز تصادفات استفاده می‌کند. پردازنده‌ی این ساعت اگرچه تراشه‌ی S8 نامیده می‌شود، اما تفاوت خاصی با تراشه‌ی S7 نسل قبلی ندارد.

به طور کلی، اپل واچ سری ۸ انتخاب اول کاربران آیفون برای خرید یک ساعت هوشمند فوق‌العاده و پر امکانات خواهد بود.

اپل واچ اساسا از همان ابتدا طراحی یکسانی داشته و فریم جانبی گرد آن نمای آیفون X تا آیفون ۱۱ را یادآوری می‌کند. سری ۸ اپل واچ که توانسته‌اند در لیست بهترین اپل واچ 2023 قرار گیرد، نمایشگرهای بزرگی دارند و همچنین حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیز نسبت به نسل قبلی بسیار کاهش یافته، به‌طوری که با یک نمایشگر تقریبا تمام صفحه روبرو هستیم.

اپل واچ سری ۸ که بهترین ساعت هوشمند 2023 است، در برابر نفوذ آب مقاوم است؛ اما ضد آب نیست. در واقع، این محصول در زمان فعالیت‌های ورزشی در برابر عرق بدن یا پیاده‌روی در زیر باران یا شستن دست‌ها مقاوم خواهد بود. اپل واچ هفت و مدل‌های جدیدتر از گواهی IP6X بهره می‌برند و در برابر نفوذ گرد و خاک هم مقاوم هستند.

Samsung Galaxy Watch 5

بهترین ساعت های هوشمند 2023

  • نوع کاربری: روزمره، ورزشی
  • صفحه نمایش: ۱٫۴ اینچی Super AMOLED
  • قابلیت‌ها: شیشه‌ جنس یاقوت کبود، باتری پرظرفیت‌تر، قابلیت پایش خواب بهبود یافته، سنسور تشخیص دمای پوست، بهبود اتصال باتری

از جمله محصولات سامسونگ که به عنوان بهترین ساعت هوشمند 2023 سامسونگ انتخاب شده، می‌توان Samsung Galaxy Watch 5 را نام برد. از لحاظ ظاهری، نوع طراحی و حتی اندازه صفحه نمایش و حاشیه ها هیچ تغییری در این نسل ایجاد نشده است. طراحی گرد با دو دکمه فیزیکی روی لبه راست ظاهر ساعت را تشکیل می‌دهند.

با اینکه در نوع طراحی و ظاهر این ساعت هوشمند سامسونگ تغییری دیده نمی‌شود، اما در نوع متریال استفاده شده تغییراتی ایجاد شده است. در ساخت این محصول که یکی از بهترین ساعت های هوشمند 2023 است، خبری از بدنه‌ی تیتانیومی نیست؛ چرا که سامسونگ ترجیح داده از آلومینیوم استفاده کند. همین موضوع هم سبب شده وزن این سری خیلی افزایش پیدا نکند. این آلومینیوم بسیار باکیفیت است، اثر انگشت را جذب نمی‌کند و حس دلنشینی را هم به کاربر القا می‌کند.

رابط کاربری One UI Watch 4.5 سوار بر سیستم‌عامل Wear OS 3.5 گوگل باعث شده گلکسی واچ ۵ یکی از بهترین و مجهزترین ساعت‌های هوشمند بازار و همچنین بهترین ساعت هوشمند سامسونگ لقب بگیرد. رابط کاربری این سیستم‌عامل فوق‌العاده بهینه، کاربر پسند، پر از اپ‌های کاربردی با امکان دسترسی به پلی استور و پاسخ به اعلانات و مشاهده‌ی آن‌ها است.

علاوه بر این‌ها، دست شما برای شخصی‌سازی این رابط هم کاملا باز است به گونه‌ای که می‌توانید از میان چندین واچ‌فیس یکی را به دلخواه برای خود انتخاب کنید. واچ‌فیس‌های پیش‌فرض هم بسیار عالی هستند به گونه‌ای که هم به شما اطلاعات مورد نیاز را نشان می‌دهند و هم جذاب و بامزه هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین موس گیمینگ 2023

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2022

Google Pixel Watch

بهترین ساعت های هوشمند 2023

راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند 2023
  • نوع کاربری: روزمره، ورزشی
  • صفحه نمایش: 1.2 اینچی AMOLED
  • قابلیت‌ها: مسیریابی آفلاین، پایش ضربان قلب، ردیابی خواب و تناسب اندام

محصول بی‌نظیر Google Pixel Watch اولین پیشنهاد پوشیدنی پیکسل گوگل است که توانسته در لیست راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند 2023 قرار گیرد. برای پیکسل واچ، گوگل به دنبال ظاهری ساده و مینیمالیستی است. این ساعت گرد است و لایه محافظ شیشه‌ای آن به شکل گنبدی است که به زیبایی اطراف ساعت را گرفته است.

در همین حال، قاب ساعت از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که ۸۰٪ از مواد آن بازیافتی هستند. قسمت پایین قاب ساعت صاف است و خطوط تزئینی در سرتاسر آن دیده می‌شود. یک دکمه درست بالای صفحه و یک میکروفون در دو طرف قاب ساعت وجود دارد. Google Pixel Watch به همراه یک شارژر مغناطیسی USB-C و یک بند فعال یدکی برای مچ‌های کوچک‌تر ارائه می‌شود.

اسمارت واچ گوگل Pixel Watch از رابط کاربری Wear OS بهره‌مند شده که اعلان‌ها را به کاربران اعلام می‌کند. از ویژگی‌های دیگر این سیستم، منوی در دسترس آن است که با آن می‌توانید به‌آسانی ویژگی‌ها و برنامه‌‌های مختلف ساعت را پیدا کنید. مسیریابی آفلاین، پایش ضربان قلب، ردیابی خواب و تناسب اندام از جمله برنامه‌هایی هستند که این ساعت در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ دارای دو پردازنده گرافیکی و مرکزی است. در کنار آن‌ها یک پردازنده کمکی هم وجود دارد که بخشی از وظایف پردازنده مرکزی را برعهده دارد. استفاده از این پردازنده باعث می‌شود در بخش‌های مرتبط با سلامتی و تناسب اندام، شاهد پاسخگویی و خدمات سریع‌تر ساعت باشید.

پیکسل واچ از تراشه اگزینوس ۹۱۱۰ سامسونگ استفاده کرده است و یک پردازنده مشترک هم در آن قرار دارد. این پردازنده ‌کمکی و بسیار کم‌مصرف، صفحه نمایش همیشه ‌روشن و برخی از سنسورها را همراهی می‌کند و باعث شده این محصول در لیست بهترین ساعت های هوشمند 2023 قرار گیرد.

Apple Watch SE (2022)

بهترین ساعت های هوشمند 2023

  • نوع کاربری: روزمره، ورزشی
  • صفحه نمایش: 1.78 اینچی Retina
  • قابلیت‌ها: سنسور پایش ضربان قلب، تشخیص سقوط از ارتفاع، سنسور تشخیص تصادف اتومبیل و تشخیص سلامت زنان

این محصول اپل که توانسته بهترین اپل واچ 2023 مقرون‌به‌صرفه باشد، کلیه قابلیت‌های اپل واچ‌های گران‌قیمت را دارد، اما قیمت زیادی برای به دست آوردن آن پرداخت نخواهید کرد. اپل ابزار مختلفی را در اختیار والدین گذاشته است تا بتوانند دیوایس فرزند خود را به راحتی تنظیم کرده و از سوی دیگر، امکان محدود سازی‌های زیادی را در دسترس آن‌ها قرار داده است.

بدنه اپل واچ اس ای ۲۰۲۲ از آلومینیوم بازیافتی ساخته شده و نمایشگر آن هم توسط Ion-X Glass پشتیبانی می‌شود. این مشخصه‌ها روی نسخه آلومینیومی اپل واچ سری ۸ نیز عینا تکرار شده است. نسخه ۴۰ میلی‌متری و ۴۴ میلی‌متری به ترتیب به نمایشگری با رزولوشن ۳۹۴ × ۳۲۴ و ۴۴۸ × ۳۶۸ پیکسلی مجهز هستند.

پنل LTPO OLED این دستگاه که بهترین اسمارت واچ 2023 اقتصادی اپل است، متاسفانه مانند Apple Watch سری ۸ از قابلیت Always-On برخوردار نیست، اما حداکثر روشنایی آن ۱۰۰۰ نیت خواهد بود که به این ترتیب زیر نور آفتاب، می‌توانید به راحتی با آن کار کنید.

تراشه S8 به عنوان قلب تپنده نسل دوم اپل واچ اس ای کار می‌کند که این گزینه، روی Apple Watch سری ۸ و نسخه اولترا هم قرار گرفته است و از این نظر، تفاوتی میان آن‌ها وجود نخواهد داشت. بنابراین، می‌توانید انتظار بالاترین سرعت حین انجام کارها را داشته باشید.

در کنار سنسور پایش ضربان قلب، می‌توان به تشخیص سقوط از ارتفاع اشاره کرد که در صورت پاسخگو نبودن شما، می‌تواند با اورژانس تماس بگیرد و لوکیشن شما را با آن‌ها به اشتراک بگذارد. همچنین در چنین شرایطی و در صورت انتخاب کردن مخاطبین اضطراری، پیامی به آن‌ها ارسال شده و این موضوع به آن‌ها اطلاع داده می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به وجود چندین برنامه ورزشی، سنسور تشخیص تصادف اتومبیل و تشخیص سلامت زنان نیز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های گیمینگ

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022

Samsung Galaxy Watch 4 Classic

بهترین ساعت های هوشمند 2023

بهترین اسمارت واچ سامسونگ
  • نوع کاربری: روزمره، ورزشی
  • صفحه نمایش: ۱٫36 اینچی Super AMOLED
  • قابلیت‌ها: پایش ‌ضربان قلب، ارزیابی ترکیب بدن‌، سنجش درصد چربی بدن

گلکسی واچ 4 کلاسیک بهترین اسمارت واچ سامسونگ ۴۲ میلی‌متری است و از جنس فولاد ضدزنگ ساخته شده که نسبت به بدنه‌ی آلومینیومی نسخه استاندارد گلکسی واچ 4، مقاومت بیشتری دارد. در سمت راست گلکسی واچ ۴ کلاسیک دو دکمه قرار دارد که علاوه ‌بر قابلیت معمول، از الکترودهایی بهره می‌برد که با حسگر جدید ساعت موسوم به BioActive جفت شده‌اند و قادر هستند جریان الکتریکی خفیفی به بدن بفرستند تا ترکیب بدن را مشخص کنند.

به‌خاطر وجود همین الکترودها، طراحی دکمه‌ها در گلکسی واچ 4 بزرگ‌تر و مستطیلی شکل است و با دکمه‌های گرد کرنومتروار گلکسی واچ 3 تفاوت دارد. بارزترین ویژگی ظاهری گلکسی واچ 4 کلاسیک، حاشیه‌ی مکانیکی چرخان دور نمایشگر است که در اولین گلکسی واچ معرفی شد و به این ساعت حسی واقعاً کلاسیک و سنتی داد.

صفحه نمایش این محصول که از بهترین ساعت های هوشمند 2023 است، از عالی‌ترین نمایشگرهایی است که در یک ساعت هوشمند دیده می‌شود. با انتخاب رنگ‌های زیبا و حداکثر روشنایی می‌توانید هم در روشنایی روز و هم در هنگام دویدن به راحتی به صفحه آن نگاه کنید.

در این ساعت هوشمند سامسونگ برای بزرگنمایی بین منوها به جای کشیدن انگشت از قاب چرخان استفاده می‌شود که این گزینه می‌تواند هنگام راه رفتن بسیار کاربردی باشد. این احتمالاً دلیل اصلی است که شما ترجیح می‌دهید، مدل کلاسیک را که بهترین اسمارت واچ 2023 است، داشته باشید.

Xiaomi Watch S1

بهترین ساعت هوشمند شیائومی

بهترین ساعت هوشمند شیائومی
  • نوع کاربری: روزمره، ورزشی
  • صفحه نمایش: 1.43 اینچی AMOLED
  • قابلیت‌ها: سنجش اکسیژن خون، شمارش ضربان‌قلب، پشتیبانی از NFC، پایش وضعیت خواب و …

شیائومی واچ S1 که بهترین ساعت هوشمند شیائومی محسوب می‌شود، طراحی گردی دارد و وزن آن 53 گرم است. بدنه این محصول از استیل ساخته شده و کاملا ضد آب است. شیائومی برای این مدل از یک نمایشگر 1.43 اینچی امولد استفاده کرده که کیفیت تصویر و روشنایی مناسبی دارد.

باتری لیتیوم‌پلیمری آن، 470 میلی‌آمپر ظرفیت دارد و به‌صورت بی‌سیم نیز شارژ می‌شود. این محصول 117 برنامه ورزشی با موقعیت‌یابی GNSS دارد و از زبان‌های فارسی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

این ساعت شیائومی که در لیست بهترین ساعت های هوشمند 2023 قرار گرفته است، با سیستم‌عامل اندروید 6.0 به بالا و iOS 10.0 به بالا کاملا سازگار است. شما می‌توانید با خرید این محصول، بهترین ساعت هوشمند شیائومی را انتخاب کرده و از داشتن آن لذت ببرید.

جمع‌بندی

بررسی و معرفی بهترین اسمارت واچ 2023 به شما کمک می‌کند براساس نیاز خود ساعت مناسبی را انتخاب کرده و بتوانید از قابلیت‌های آن استفاده کنید. با وجود اینکه اپل واچ بر بازار این محصولات جذاب تسلط دارد، اما رقابت سخت‌تر شده و شرکت‌هایی چون سامسونگ، شیائومی و حتی گوگل نیز در بازار حضور دارند. ساعت‌های هوشمند جدید بسیار بیشتر از مدل‌های قدیمی‌ که فقط اعلان‌ها را نشان می‌دادند یا فعالیت‌های شما را ردیابی می‌کردند، توانایی دارند. بهترین ساعت های هوشمند 2023 اکنون می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند، از اندازه‌گیری ضربان قلب و ردیابی انواع مختلف تمرینات گرفته تا حتی دسترسی به دستیارهای هوشمند.

سوالات متداول

بهترین ساعت هوشمند شیائومی کدام است؟

کمپانی شیائومی در زمینه تولید گجت‌های پوشیدنی نیز فعال است و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. این کمپانی بند و ساعت‌های هوشمند بسیاری نیز تولید کرده که همگی توانایی و قابلیت‌های بسیاری دارند. اگر بخواهیم بهترین ساعت هوشمندی که توسط این کمپانی ارائه شده‌ است را نام ببریم باید بگوییم که Xiaomi Watch S1 محصولی حرفه‌ای است که می‌توانید به خوبی روی آن حساب کنید.

بهترین اسمارت واچ چه ویژگی‌هایی دارد؟

اسمارت واچ‌ها جایگزینی مناسب برای ساعت‌های معمولی هستند که امکانات فراوانی دارند و برای آگاهی یافتن از تماس‌ها و پیام‌ها گزینه‌ای مناسب هستند. برای تحلیل تناسب اندام و نمایش موقعیت مکانی نیز می‌توان روی آنها حساب کرد. یک ساعت هوشمند دارای سیستم عامل است و از صفحه نمایش لمسی بهره می‌برد. حسگرهای مختلفی مانند فشار سنج، ارتفاع سنج، قطب نما، دما سنج و حسگرهای دیگر نیز از جمله ویژگی‌های مهم ساعت‌های هوشمند هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بهترین ساعت های هوشمند 2023 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو