تیپ اسپرت مردانه برای عروسی؛ پیشنهاد تیپ اسپرت مجلسی

تیپ اسپرت مردانه برای عروسی؛ پیشنهاد تیپ اسپرت مجلسی


منبع: شبره

5

1402/4/9

16:14


اگر شما هم جزو خوش پوشان اسپرتی هستید که حتی در عروسی و مجالس مهم هم، دست و دلتان به پوشیدن کت و شلوار رسمی و متعلقاتش نمیرود با من همراه باشید تا یک تیپ جذاب و خفن اسپرت برای عروسی و مجلس را با هم انتخاب کنیم. قبل از هر چیز تم رنگی و […]

تیپ اسپرت مردانه برای عروسی؛ پیشنهاد تیپ اسپرت مجلسی

اگر شما هم جزو خوش پوشان اسپرتی هستید که حتی در عروسی و مجالس مهم هم، دست و دلتان به پوشیدن کت و شلوار رسمی و متعلقاتش نمیرود با من همراه باشید تا یک تیپ جذاب و خفن اسپرت برای عروسی و مجلس را با هم انتخاب کنیم.

قبل از هر چیز تم رنگی و پارچه را انتخاب کنید

قبل از هر چیز باید بدانید که تیپ اسپرت یعنی انتخاب پارچه های مانند کتان، نخ، پشم، یا پنبه بافت شده و رنگ بندی ساده و حداقلی..

یعنی چه؟ یعنی باید از ترکیب رنگ‌ زیاد در لباس خود اجتناب کنید و به یک یا نهایتا 3 رنگ در هر استایل پایبند باشید. پایبندی به یک رنگ را به استایل مونوکروم میشناسند، زیبایی خیره کننده ای که فقط با یک رنگ به وجود می آید! در سبک های استایل ساده و کلاسیک هم این اصل رنگی رنگی (با رنگ های بی ربط) نشدن جزو واجبات است. به عنوان مثال، می‌توانید یک شلوار کتان آبی روشن را با یک پیراهن نخی سفید و یک جفت کفش‌های چرمی قهوه‌ای تیره ترکیب کنید(😍).

پیشنهاد ترکیب رنگی برای استایل عروسی جذاب

برای داشتن تیپ اسپرت مردانه برای عروسی، از رنگ هایی استفاده کنید که هارمونی خوبی باهم دارند. علاوه بر این مسئله، به این نکته توجه داشته باشید که رنگ‌های مختلف می‌توانند با یکدیگر مکمل باشند و در کنار هم بسیار زیبا باشند. برخی از رنگ‌هایی که به عنوان مکمل هم هستند و برای استایل اسپرت مناسب اند، عبارتند از:

  • سفید و سبز: این دو رنگ نیز در کنار هم ترکیب فوق العاده ای ایجاد می‌کنند. همچنین در سال 1402 این ترکیب رنگی بسیار ترند شده است.
  • خاکستری و زرد: این دو رنگ با هم مکمل هستند. به شما توصیه می‌کنیم اگر قصد داشتن تیپ اسپرت را دارید از این مکمل رنگی استفاده کنید.
  • صورتی و خاکستری: این ترکیب رنگی باعث می‌شود تا نشاط و آرامش را به اطرافیانتان منتقل کنید. استفاده از این ترکب رنگی نشان می‌دهد که شما اصول تیپ مردانه شیک را می‌دانید.
  • کرم و قهوه ای: یکی از بهترین ترکیب رنگی‌ها استفاده از رنگ های روشن و الهام گرفتن از سبک مینیمال است. استفاده از رنگ کرم و قهوه ای برای تیپ اسپرت مردانه در عروسی سبب می‌شود تا تمام توجه های مهمانان را به خود جلب کنید.
  • آبی و نارنجی: داشتن رنگ آبی در تیپتان باعث آرامش و اعتماد به نقس شما می‌شود. همچنین اگر این رنگ را با نارنجی ترکیب کنید شور و انرژی مثبت را در طی روز خواهید داشت.

به چه نکانی در انتخاب تیپ اسپرت مردانه برای عروسی توجه کنیم؟

اگر قصد دارید برای رفتن به عروسی از تیپ اسپرت استفاده کنید باید به جزئیات خاصی توجه کنید. زیرا سبب می شود با وجود اینکه تیپ رسمی و مجلسی ندارید، اما توجه همگان را به خوبی جذب کنید. برای آنکه بتوانید بهترین انتخاب را برای تیپ اسپرت مردانه برای مجالس عروسی داشته باشید، در ادامه همراه ما باشید.

1-     انتخاب کفش‌های مناسب

انتخاب کفش‌ مناسب برای خوش استایلی آقایان بسیار مهم است. امروزه استفاده از کالج های مردانه و کتانی های اسپرت در عروسی بسیار ترند شده است. فقط کافی است آگاه باشید تا چه مدل و رنگ کفشی را قرار است با استایلتان ست کنید. پیشنهاد ما به شما این است که از کفش یا کالج ساده استفاده کنید و به کتانی سفید حتما توجه داشته باشید.

استایل مردانه برای عروسی

2-     انتخاب اکسسوری شیک

اکسسوری هایی مانند کمربند، کلاه، عینک آفتابی و ساعت نیز می‌توانند به شیک بودن استایل شما کمک کنند. در انتخاب اکسسوری، بهتر است ازآیتم های ساده و با کیفیت استفاده کنید. فقط این نکته را در نظر داشته باشید تا با توجه به تیپی که قرار است داشته باشید اکسووری مناسب خود را انتخاب کنید.

استایل مردانه برای عروسی

3-     انتخاب پیراهن مناسب

در نهایت، برای ایجاد یک تیپ اسپرت مردانه برای عروسی، باید به جزئیات توجه کرد. به عنوان مثال، باید مطمئن شوید که سایز لباس شما به درستی انتخاب شده است. بنابراین انتخاب تیپ اسپرت مردانه  درعروسی می‌تواند یک چالش باشد، اما با توجه به رنگ‌بندی، نوع کفش‌، نوع شلوار و اکسسوری مناسب، می‌توانید یک لباس اسپرت مردانه شیک و جذاب انتخاب کنید.

 

پیراهن رو با چه شلواری بپوشیم؟

به طور کلی، شلوار جین، شلوار بنگال و شلوارهای اسپرت، با بسیاری از پیراهن‌های مردانه همخوانی دارند. ضمن اینکه شلوارهای جین و بنگال نیز با پیراهن‌های اسپرت ست فوق العاده ای را ایجاد می کنند و برای استایل های کلاسیک و مدرن بسیار مناسب هستند. در ادامه جهت ایده گرفتن استایل‌های متفاوت با شلوارهای مختلف برایتان آورده ایم:

4-     کفش مناسب انواع پیراهن و تیشرت مردانه

برای هر تیشرت یا پیراهن مردانه ممکن است یک نوع کفش‌های مناسب باشد. اما به طور کلی، بهترین کفش‌ها برای لباس های مردانه، کفش‌هایی هستند که با رنگ و طرح پیراهن یا تیشرت هماهنگی دارند. در نهایت، برای انتخاب کفش مناسب برای هر نوع لباس مردانه، بهتر است به سلیقه خود توجه کنید و کفشی را که با شیوه پوشیدن و سبک شما همخوانی دارد، انتخاب کنید. اما در ادامه، کفش‌های مناسب با انواع پیراهن و تیشرت مردانه را ذکر کرده‌ایم:

استایل مردانه برای عروسی

  • پیراهن چهارخانه: برای پیراهن‌های چهارخانه ، کفش‌هایی با طرح کلاسیک و ساده مانند کفش‌های کالج مردانه با رنگی متناسب با پیراهنتان گزینه بسیار خوبی هستند.
  • پیراهن ساده: برای پیراهن‌های ساده و تک رنگ، کفش‌های کالج و چرمی با رنگ مشکی یا قهوه‌ای تیره و یا کتانی سفید مناسب هستند.
  • پیراهن راه اره: برای پیراهن‌های راه راه، کفش‌هایی با طرح مدرن و راحت مانند کفش‌های اسپرت، کفش‌های کتانی و صندل مناسب هستند.
  • تیشرت ساده یا چاپی: برای تیشرت‌های ساده یا طرح دار، بهتر است از کفش‌های ساده با رنگ‌بندی‌های ملایم و خنثی استفاده کنید. به دلیلی آن که این مدل تیشرت‌ها به خوبی با هر نوع کفشی ست می‌شوند میتواند از هر رنگ برای انتخاب کفشتان استفاده کنید.
  • تیشرت یقه کوبایی: برای تیشرت‌های یقه کوبایی، می‌توانید از کفش‌های کالج یا کتانی‌های رنگی استفاده کنید. بهتر است با این نوع تیشرت، کفشی را انتخاب کنید تا با شلوار و تیشرت شما هماهنگی خوبی داشته باشد.
  • تیشرت لانگ: برای تیشرت‌های لانگ، کفش‌هایی راحت و ورزشی مانند کتانی‌های نایک، کتونی آدیداس و سایر کفش‌های سبک و راحت مناسب هستند.

جمع بندی

پس از خواندن این مقاله احتمالاً تیپ اسپرت مردانه برای عروسی را انتخاب کرده‌اید. فقط کافیست تا با توجه به اصول و قواعد تیپ مردانه و آگاهی به رنگ‌ها استایل بی نظیری در مجالس داشته باشید. امیدوارم خیلی خوش بگذرونید و از تیپت راضی باشی.

رپورتاژ آگهی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو