کلیپ تازه سریال Miracle Workers: End Times

منبع: گیمفا

5

1402/4/10

14:35


به تازگی کلیپی برای سریال Miracle Workers: End Times منتشر شده که چهارمین فصل از این سریال به شمار می‌رود.

کلیپ تازه سریال Miracle Workers: End Times

به تازگی کلیپی برای سریال Miracle Workers: End Times منتشر شده که چهارمین فصل از این سریال به شمار می‌رود.

چهارمین فصل از سریال «معجزه‌گران» که تحت عنوان معجزه‌گران: پایان زمان (Miracle Workers: End Times) شناخته می‌شود، قرار است در ماه ژوئیه امسال پخش شود. در ابتدا قرار بود که فصل چهارم در حدود یک ماه پیش پخش شود اما به دلیل تأخیر، پخش آن به ماه ژوئیه موکول شد.

فصل چهارم سریال «معجزه‌گران» قرار است داستان جنبه‌های جدیدی از زندگی تازه در دنیایی پسا آخرالزمانی را به تصویر بکشد. در آستانه پخش این فصل تازه، سازندگان کلیپی را برای آن منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید.

کلیپ تازه منتشر شده برای فصل چهارم سریال «معجزه‌گران» سید با بازی دنیل ردکلیف را نشان می‌دهد که اولین روز کاری شغل تازه خودش را تجربه می‌کند و شغل تازه او در این دنیای پسا آخرالزمانی نیز جمع‌آوری آشغال است. او برای فردی به نام موریس با بازی استیو بوشمی کار می‌کند، کسی که آشغال‌ها را بسیار جدی می‌گیرد.

سایمون ریچ سریال «معجزه‌گران» را خلق کرده است و فصل اول آن را بر اساس رمان خودش ساخته و فصل دوم آن نیز اقتباسی از داستان‌هایی کوتاه بوده است. این در حالی است که فصل‌های سوم و چهارم نیز بر اساس داستان‌های جدیدی ساخته شدند.

پخش فصل چهارم سریال «معجزه‌گران» از تاریخ ۱۰ ژوئیه سال ۲۰۲۳ میلادی (دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲) از شبکه تی‌بی‌اس شروع خواهد شد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو