دنیل ردکلیف از احتمال همکاری در ساخت سریال Harry Potter می‌گوید

منبع: گیمفا

3

1402/4/13

14:33


دنیل ردکلیف در صحبت‌های تازه خودش از احتمال همکاری در ساخت سریال Harry Potter گفته است.

دنیل ردکلیف از احتمال همکاری در ساخت سریال Harry Potter می‌گوید

دنیل ردکلیف در صحبت‌های تازه خودش از احتمال همکاری در ساخت سریال Harry Potter گفته است.

مدتی پیش بود که کمپانی برادران وارنر از ریبوت فرنچایز هری پاتر (Harry Potter) در قالب یک سریال خبر داده بود و همین نیز این سوال را برای طرفداران ایجاد کرد که آیا بازیگران اصلی فیلم‌ها در این سریال تازه حضور خواهند داشت یا اینکه اصلا دخالتی در ساخت آن دارند.

دنیل ردکلیف که برای هشت فیلم سینمایی نقش اصلی فرنچایز «هری پاتر» را ایفا کرده است، به تازگی در صحبت‌های خودش به این موضوع اشاره کرده که احتمال حضور او در سریال «هری پاتر» بسیار کم است و از سوی دیگر، او اصلا به دنبال رخ دادن چنین چیزی نیست.

دنیل ردکلیف در همین رابطه اظهار داشته:

درک من این است که آن‌ها قصد دارد همه چیز را از اول شروع کنند و کاملا مطمئن هستم که سازندگان این سریال دوست دارند تا برداشت خودشان را از این داستان خلق کنند و احتمالا نمی‌خواهند به این مسئله فکر کنند که چطور یک حضور کوتاه از هری پاتر قدیمی را در این سریال تازه جا بدهند.

پس مطمئنا من به دنبال حضور در این سریال نیستم و از سوی دیگر، برای آن‎‌ها بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و خوشحالم که سرانجام می‌توانم این نقش را به شخص دیگری واگذار کنم. با این حال، برای این گذار مطمئنا آن‌ها به حضور فیزیکی من نیازی نخواهند داشت.

در حال حاضر جزئیات بیشتری درباره سریال «هری پاتر» از جمله بازیگران تازه آن در دست نیست ولی این سریال قرار است برای پخش از سرویس آنلاین مکس ساخته شود و خالق این فرنچایز یعنی جی کی رولینگ از جمله تهیه‌کنندگان آن خواهد بود.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو