اطلاعات جدیدی از سریال Harry Potter منتشر شد

منبع: گیمفا

3

1402/6/23

14:03


مجموعه تلویزیونی Harry Potter نسبت به فیلم‌ها بیش از پیش به کتاب‌ها وفادار خواهد بود.

اطلاعات جدیدی از سریال Harry Potter منتشر شد

مجموعه تلویزیونی Harry Potter نسبت به فیلم‌ها بیش از پیش به کتاب‌ها وفادار خواهد بود.

مجموعه کتاب‌های Harry Potter (هری پاتر) نوشته جی. کی. رولینگ یکی از پیشتازان ژانر فانتزی طی دهه‌های اخیر بوده که بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ شاهد تولید اقتباس‌های سینمایی پرهزینه‌ای بودیم که در زمان خود رکورد فروش جالب توجهی را بر جای گذاشت. انتشار بازی ویدیویی Hogwarts Legacy (میراث هاگوارتز) امسال سبب شد تا شاهد محبوبیت دو چندان این مجموعه باشیم تا جایی که کمپانی وارنر خبر از ریبوت ماجراجویی‌های هری پاتر در قامت سریالی تلویزیونی داده است.

در حالی که خبر ریبوت فرنچایز Harry Potter در قامت مجموعه‌ای تلویزیونی باعث نگرانی طرفداران و روانه شدن سیل گسترده‌ای از انتقادات به سمت کمپانی برادران وارنر شده اما حضور خود شخص جی. کی. رولینگ در قامت تهیه‌کننده اجرایی تا حدودی این نگرانی‌ها را برطرف کرده است. اثری که هنوز در مرحله برنامه ریزی اولیه بوده و دیوید هیمن در قامت یکی از تهیه‌کنندگان آن اطلاعات جالبی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

او در جریان مصاحبه با خبرگزاری توتال فیلم اعلام کرده که اثر تلویزیونی آن‌ها نسبت به فیلم‌ها بیش از پیش به کتاب‌ها وفادار خواهد بود:

سریال Harry Potter در روزهای آغازین خود قرار داشته و ما هنوز هیچ نویسنده‌ای را برای کار بر سر این پروژه استخدام نکرده‌ایم. با این حال امیدواریم تا محصول نهایی منحصر به فرد و خاصی را تدارک ببینیم که در عین لذت‌بخش بودن، بتواند به شکل عمیق‌تری کتاب‌ها را مورد کنکاش قرار دهد.

با توجه به صحبت‌های دیوید هیمن به نظر می‌رسد که چند سالی تا پخش مجموعه تلویزیونی Harry Potter از سوی شبکه HBO فاصله داریم. اثری که بازیگر پیشین نقش هری پاتر یعنی دنیل ردکلیف برای تماشای آن روزشماری می‌کند.

منبع: gamereactor

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو