دانلود کامل مسابقه صداتو قسمت ۶ ششم 6 (محسن کیایی)

منبع: شبونه

6

1402/4/14

13:31


قسمت 6 سریال مسابقه صداتو را در این صفحه ببینید صداتو برنامه ای مسابقه ای بوده که در آن شرکت کننده باید بتوانند بین چندین فرد خواننده را شناسایی کند و چهار چهره کشورمان از جمله شبنم مقدمی ، امیرمهدی ژوله ، محمد بحرانی و محسن شریفیان باید را راهنمایی کند و فرد شرکت کننده …

قسمت 6 سریال مسابقه صداتو را در این صفحه ببینید صداتو برنامه ای مسابقه ای بوده که در آن شرکت کننده باید بتوانند بین چندین فرد خواننده را شناسایی کند و چهار چهره کشورمان از جمله شبنم مقدمی ، امیرمهدی ژوله ، محمد بحرانی و محسن شریفیان باید را راهنمایی کند و فرد شرکت کننده اگر بتواند تشخیص های درست انتخاب کند میتوان جایزه 200 میلیون تومانی را از آن خود کند.

دانلود کامل مسابقه صداتو قسمت ۶ ششم 6 (محسن کیایی)

لینک دانلود مسابقه صداتو قسمت ۶

دانلود قسمت 6 صداتو با لینک مستقیم

این اولین بار است چنین مسابقه ای در ایران ساخته میشود و جدابیت بسیار زیادی دارد که میتواند برای مردم هیجان انگیز باشد.

محسن کیایی نیز در این مسابقه به عنوان مجری حضور دارد که اولین بار است چنین اجرایی را دنبال میکند.

درباره صداتو

این مسابقه، تازه‌ترین برنامه تولیدی فیلیموست که جنبه سرگرمی دارد و با ترکیب مهیج موسیقی و معما، مخاطب را درگیر خود می‌کند. کارگردانی و تهیه‌کنندگی صداتو را حامد جوادزاده برعهده دارد و محسن کیایی آن را اجرا می‌کند.

همچنین در این مسابقه یک گروه ۴ نفره «یاور» حضور دارند که متشکل است از «شبنم مقدمی، محمد بحرانی، امیرمهدی ژوله و محسن شریفیان»‌. یاورانِ صداتو، شرکت‌کننده را در جریان مسابقه راهنمایی می‌کنند و در مسیر بازی پرهیجان، خود نیز بخشی از بازی خواهند شد.

زمان پخش

مسابقه صداتو روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۴ ظهر از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد.

برنامه صداتو به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حامد جوادزاده عنوان تازه‌ترین پروژه غیرداستانی فیلیمو است که با زمینه معمایی-موسیقایی و جنبه سرگرمی منتشر می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو