دانلود کامل مسابقه صداتو قسمت ۱۱ یازدهم 11 (محسن کیایی)

منبع: شبونه

5

1402/6/8

10:21


مسابقه صداتو قسمت ۱۱ یازدهم 11 با اجرای محسن کیایی و حضور 4 هلپر محسن شریفیان ، محمد بحرانی ، شبنم مقدمی و امیرمهدی ژوله را در این صفحه ببینید. مسابقه صداتو به قسمت یازدهم خود رسید این برنامه با اجرای محسن کیایی و حضور ۴ یاور یا هلپر توانسته مخاطبان زیادی را به دست …

مسابقه صداتو قسمت ۱۱ یازدهم 11 با اجرای م

دانلود کامل مسابقه صداتو قسمت ۱۱ یازدهم 11 (محسن کیایی)

حسن کیایی و حضور 4 هلپر محسن شریفیان ، محمد بحرانی ، شبنم مقدمی و امیرمهدی ژوله را در این صفحه ببینید.

مسابقه صداتو به قسمت یازدهم خود رسید این برنامه با اجرای محسن کیایی و حضور ۴ یاور یا هلپر توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد این اولین بار است که مسابقه‌ای با این سبک و موضوع در کشور ما تولید و پخش می‌شود.

دانلود لینک های قسمت های قبلی مسابقه صداتو

محسن کیایی اولین تجربه مجری گری خود را در این برنامه کسب کرده و نشان داده یکی از بهترین مجریان حال حاضر کشورمان به شمار می‌آید که خیلی خوب میتواند از عهده این کاربر بیاید.

محسن شریفیان و شبنم مقدمی و د بحرانی و امیر مهدی ژوله نیز به عنوان یاوران شرکت کننده‌ها حضور دارند که باید به شرکت کننده‌ها مشاوره برسانند.

اگر مخاطب این مسابقه هستید بدون شک با روال برنامه آشنا می‌باشید اما اگر برای اولین بار است که مسابقه را مشاهده می‌کنید روال بازی به این شکل است که چند مرد در سنین مختلف و با عنوان مشاغل مختلف اقدام به لب زدن با یک آهنگ میکنند و شرکت کننده مسابقه به کمک یاوران این مسابقه باید حدس بزنند که کدام یک از آنها خواننده است و کدام یک از آنها خواننده نیست.

مسابقه صداتو به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حامد جوادزاده عنوان تازه‌ترین پروژه غیرداستانی فیلیمو است که با زمینه معمایی-موسیقایی و جنبه سرگرمی منتشر می‌شود.

اما چهره متفاوت این برنامه، محسن کیایی است که به عنوان مجری «صداتو» یازدهمین تجربه اجرا را به عهده می‌گیرد. او که در سال گذشته با سریال بی‌گناه در فیلیمو حضور داشت، حالا با تغییر چهره‌ای محسوس و تجربه‌ای جدید، روبه‌روی دیده مخاطبان قرار می‌گیرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو