بهترین کمیک های ماشین جنگ از نگاه سایت فیگار

بهترین کمیک های ماشین جنگ از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

3

1402/4/14

15:31


مارول دنیایی از کمیک های ابرقهرمانان محبوبی را خلق کرده است که یکی از آن ها ماشین جنگ می باشد. در ادامه می خواهیم بهترین کمیک های ماشین جنگ معرفی…

بهترین کمیک های ماشین جنگ از نگاه سایت فیگار

مارول دنیایی از کمیک های ابرقهرمانان محبوبی را خلق کرده است که یکی از آن ها ماشین جنگ می باشد. در ادامه می خواهیم بهترین کمیک های ماشین جنگ معرفی کنیم.

اگرچه مرد آهنی و ثور ممکن است تحت تأثیر داستان War Machine قرار نگرفته باشند، چند خط داستانی از بهترین کمیک های ماشین جنگ وجود دارد که طرفداران دوست دراند در MCU ببینند. دنیای سینمایی مارول پس از رویدادهای Avengers: Endgame تغییرات بزرگی را تجربه می‌کند و سوالات زیادی در مورد اینکه چگونه مراحل بعدی MCU بدون قهرمانان اصلی انتقام‌جویان مانند کاپیتان آمریکا و مرد آهنی توسعه خواهند یافت، وجود دارد.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

بهترین کمیک های ماشین جنگ

  • برترین کمیک های ماشین جنگ

در ادامه قرار است بهترین کمیک های ماشین جنگ را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های ماشین جنگ

بهترین کمیک های ماشین جنگ

در حالی که دنیا به مرد عنکبوتی نگاه می‌کند تا جای تونی استارک درگذشته را پر کند، این واقعاً جیم رودی رودز است که می‌تواند مانند بارها در بهترین کمیک های ماشین جنگ ، جای خود را در MCU بگیرد. بنابراین ما نگاهی به چند خط داستانی خواهیم انداخت که می‌توانند برای داستان انفرادی War Machine در MCU استفاده شوند.

LEGACY OF IRON

بهترین کمیک های ماشین جنگ

خواندنی کمیک های ماشین جنگ

تونی استارک / مرد آهنی در طول سال‌ها چندین بار در جالب ترین کمیک های ماشین جنگ مرده است، اگرچه در داستان Legacy of Iron بود که مرگ او واقعاً بر بهترین دوستش رودی تأثیر گذاشت، علی‌رغم اینکه دوستی آن‌ها در سال‌های اخیر دچار مشکل شده است. مرگ تونی (او در واقع در کریوستاز قرار گرفت و در آینده دور  شفا یافت) منجر به این شد که کلیدهای استارک اینترپرایز و زره تازه ساخته شده War Machine به رودی داده شود و در واقع رودی را وارث خود کرد. ما قبلاً MCU Rhodey را در نقش War Machine دیده‌ایم، اما دیدن او با دیگر پیامدهای مرگ استارک می‌تواند جالب باشد.

ARMOR WARS

بهترین کمیک های ماشین جنگ

پرطرفدارترین کمیک های ماشین جنگ

تونی استارک در برترین کمیک های ماشین جنگ تعریف‌کننده وجود داشته که در پرده بزرگ ناشناخته مانده‌اند، از جمله «Demon in a Bottle» که به اعتیاد به الکل استارک می‌پردازد و «Armor Wars» که شاهد تلاش یک استارک دیوانه بود که زره‌های دیگر را از بین ببرد. پوشیدن شخصیت‌هایی که ممکن است از فناوری او استفاده کرده باشند. با مرگ استارک در MCU، مسئولیت حفاظت از فناوری او به راحتی به دست رودی می‌افتد و به او فرصت می‌دهد تا “Armor Wars” خود را رهبری کند و در عین حال شرورهای دیگری مانند Spymaster، Controller یا حتی محافظان زره پوش را معرفی کند که معروف به زندان ابرشرور Vault هستند.

THE CREW

بهترین کمیک های ماشین جنگ

جذاب ترین کمیک های ماشین جنگ

رودی در طول سال‌ها به‌عنوان ماشین جنگی با چند تیم کار کرده است؛ اما مدت کوتاهی بود که بدون زره ماشین جنگی خود به‌عنوان عضوی از خدمه که یک سریال کمیک کوتاه مدت بود که به فعالیت پرداخت. گروهی از قهرمانان برای مقابله با باندها و فساد در یک محله شهر نیویورک. خدمه رودی را در حین تحقیق در مورد مرگ خواهرش به نمایش گذاشت که او را با شخصیت‌هایی مانند ببر سفید (کسپر کول) و جوزیا ایکس (پسر اولین کاپیتان آمریکا سیاهپوست) در لیگ قرار داد. نسخه جدیدتری از خدمه وجود داشت که توسط Black Panther تشکیل شده بود که دارای شخصیت‌هایی مانند Storm، Luke Cage، Misty Knight و Manifold بود که می‌توانست فرنچایز را نیز گسترش دهد.

بهترین کمیک های پلنگ سیاه

FORCE WORKS

بهترین کمیک های ماشین جنگ

جالب ترین کمیک های ماشین جنگ

فورس ورکز پس از انحلال انتقام جویان ساحل غربی توسعه یافت. مرد آهنی تیم خود را برای مقابله با تهدیداتی که انتقام جویان به لیل درگیردی با دولت مجبور به دوری از آن شدند، گرد هم آورد. War Machine در اصل تنها یکی از متحدان و عضو Force Works بود؛ اما او نقش فعال‌تری در آخرین تکرار این تیم که در رویداد Iron Man 2020 ظاهر شد، ایفا کرد که داستان آن جزء خواندنی کمیک های ماشین جنگ قرار می‌گیرد. با از بین رفتن مرد آهنی و مشخص شدن سرنوشت انتقام جویان، War Machine و Force Works او می‌توانند جایگزینی موقت سرگرم کننده در MCU باشند.

TIME WAR

بهترین کمیک های ماشین جنگ

بهترین کمیک های ماشین جنگ

رودی در اولین سریال کمیک خود در دهه 90 بازی کرد که باعث شد او یک سازمان غیرانتفاعی حقوق بشر به نام Worldwatch را به عهده بگیرد. این به رودی اجازه داد که پرطرفدارترین کمیک های ماشین جنگ داشته باشد و با تیم خودش را با آن کار کند و به او کمک کرد تا بفهمد که ماشین جنگی در کجا بیشتر مورد نیاز است. در حین تحقیق درباره یک سازمان تروریستی نئونازی که تلاش می‌کرد سلاح‌های مدرن را در طول زمان به آلمان نازی جنگ جهانی دوم بفرستد، War Machine در زمان سفر کرد و در کنار کاپیتان آمریکا، باکی و کماندوهای زوزه کار کرد، که فرصتی عالی برای آوردن آن‌ها فراهم می‌کرد. کاراکترها به MCU برمی‌گردند.

بهترین کمیک های کاپیتان

EIDOLON WARWEAR

بهترین کمیک های ماشین جنگ

برترین کمیک های ماشین جنگ

متأسفانه، ماجراجویی‌های رودی در زمان منجر به از دست دادن زره‌های ماشین جنگی او شد، اگرچه او برای مدت طولانی بی‌دفاع نبود؛ زیرا به زودی درگیر نبردی بین نژادهای بیگانه شد که منجر به دستیابی او به یک لباس جدید قدرتمند شد که به عنوان زره شناخته می‌شود. لباس جنگی Eidolon. با رفتن تونی استارک، شانس War Machine برای خرید لباس جدید بسیار کم است، بنابراین معرفی Eidolon Warwear به MCU ممکن است راهی برای War Machine باشد تا به توسعه زره خود مانند Iron Man ادامه دهد و در عین حال عنصر بیگانه دیگری را در MCU معرفی کند.

SPOILS OF WAR

بهترین کمیک های ماشین جنگ

خواندنی کمیک های ماشین جنگ

SPOILS OF WAR” جزء جذاب ترین کمیک های ماشین جنگ است و به عنوان خط داستانی مربوط به اولین حضور پارنل جاکوبز، متحد نظامی سابق رودز بود که خصوصی شد و یک مزدور و بعداً یک دلال اسلحه شد. در زمانی که رودی بازنشسته شده بود، جیکوبز به عنوان یک ماشین جنگی متقلب (احتمالاً از زرهی که در جنگ زمان گم شده بود استفاده می‌کرد) باز می‌گشت. جیکوبز در حین کار برای Sunset Bain و شرکت او Baintronics از نسخه پیشرفته زره War Machine استفاده می‌کرد و در حالی که این مرد آهنی بود که در نهایت War Machine جعلی را بیرون آورد، نسخه فیلم می‌توانست مبارزه بین دو دوست سابق را برای بیک اوج حفظ کند و نبرد بین ماشین های جنگی را ایجاد کند.

بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک

SENTINEL SQUAD O.N.E

بهترین کمیک های ماشین جنگ

پرطرفدارترین کمیک های ماشین جنگ

Sentinels ربات‌های شکارچی جهش یافته بودند که بیشتر در عنوان X-Men ظاهر شدند که کمیک آن‌ها جزء جالب ترین کمیک های ماشین جنگ قرار گرفته است. با این حال، برنامه Sentinel توسط دولت تصاحب شد و به ناوگانی از روبات‌های Sentinel خلبانی تبدیل شد که به نام Sentinel Squad ONE شناخته شد. این نگهبان‌ها توسط تونی استارک برای دولت ایجاد شدند و جیم رودز به عنوان فرمانده جوخه مسئولیت آموزش را بر عهده گرفت. در حالی که جهش‌یافته‌ها و مردان ایکس هنوز وارد MCU نشده‌اند، دیدن رودی درگیر با Sentinel Squad ONE برای کمک به پیوند دادن شخصیت‌ها به یکدیگر جذاب خواهد بود.

بهترین اعضای مردان ایکس

WEAPON OF S.H.I.E.L.D

بهترین کمیک های ماشین جنگ

جذاب ترین کمیک های ماشین جنگ

در حالی که چرخش غافلگیرکننده پناهندگان Skrull در کاپیتان مارول تقریباً هر شانسی را که ما شاهد اجرای رویداد Skrull Secret Invasion در MCU باشیم از بین برد، هنوز هم احتمال کمی وجود دارد که مراحل بعدی MCU بتواند این خط داستانی را بررسی کند. زمانی که تونی استارک در Iron Man: Director SHIELD ناتوان شد، تنها فردی که می‌توانست به آن اعتماد کند، اجازه دسترسی به یک ماهواره جدید تسلیحاتی را داد که به زودی به عنوان یک زره غول پیکر ماهواره‌ای که رودی سپس برای مبارزه با تهاجم اسکرول در فضا و اطراف آن استفاده کرد، آشکار شد.

DARK REIGN

بهترین کمیک های ماشین جنگ

بهترین کمیک های ماشین جنگ

رودی همچنان به استفاده از زره ماهواره‌ای به عنوان ماشین جنگی ادامه می‌دهد، اگرچه به دلیل جراحات جدی که در حین انجام وظیفه دریافت کرده بود و باعث شد بیشتر بدنش با سیستم‌های سایبرنتیک جایگزین شود، او زمان محدودی را قبل از اینکه بدنش به او تسلیم شود تا کارش را تمام کند، داشت. ماموریت (رودی در پایان سریال سلطنتی تاریک خود به شکل کاملاً انسانی بازمی گردد ). او Parnell Jacobs را به ماهواره آورد تا به او کمک کند تا زره ماشین جنگی را با قدرت شلیک اضافی در هنگام برخورد با نورمن آزبورن و تسلط او بر SHIELD، بازسازی کند، و حتی خلبان‌های دیگری را به عنوان War Machine Armored Support اضافه کرد که در صفحه بزرگ عالی به نظر می‌رسید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های ماشین جنگ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کن

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو