ایجاد حساب کاربری در تردز: چگونه می‌توانید عضوThreads  شوید؟

ایجاد حساب کاربری در تردز: چگونه می‌توانید عضوThreads شوید؟


منبع: خبرنما

4

1402/4/16

19:31


برای ایجاد حساب کاربری در جدیدترین شبکه اجتماعی تردز (Threads) این مطلب را بخوانید. شبکه اجتماعی تردز وابسته به اینستاگرام است. بنابراین اگر می‌خواهید یک حساب کاربری جدید بسازید، حتما باید اینستاگرام داشته باشید…

ایجاد حساب کاربری در تردز: چگونه می‌توانید عضوThreads  شوید؟

برای ایجاد حساب کاربری در جدیدترین شبکه اجتماعی تردز (Threads) این مطلب را بخوانید. شبکه اجتماعی تردز وابسته به اینستاگرام است. بنابراین اگر می‌خواهید یک حساب کاربری جدید بسازید، حتما باید اینستاگرام داشته باشید.

تردز جدیدترین شبکه اجتماعی است که در دسترس مردم و کاربران در بیشتر از صد کشور جهان قرار گرفته است. طبق آمار رسمی در حال حاضر بیشتر از 25 میلیون نفر در تردز حساب کاربری ایجاد کرده است. نحوه کار با اپلیکشن تردز باعث شده تا کاربران بیشتری به سراغ آن بروند.

همانطور که گفتیم شما برای ایجاد حساب کاربری در تردز نیاز به اینستاگرام دارید. بنابراین حتما تا کنون فهمیده‌اید که حامی تردز متا و اینستاگرام است و با همین حمایت قوی می‌تواند حریف قدری برای توییتر باشد. همانطور که می‌دانید متا نه تنها اینستاگرام و تردز بلکه فیسبوک و واتساپ را هم دارد. هر کدام از این پلتفرم‌ها و شبکه های اجتماعی میلیاردها کاربر فعال دارند که در حال حاضر از آن‌ها استفاده می‌کنند.

شما می‌توانید از حساب کاربری‌تان اینستاگرامتان برای تردز هم استفاده کنید.

دانلود اپلیکشن تردز

شکایت ایلان ماسک از زاکربرگ به خاطر برنامه تردز
ایجاد حساب کاربری در تردز

برای باز کردن یک حساب کاربری در تردز، ابتدا باید اپلیکشن تردز را دانلود کنید. هرچند می‌توانید از طریق حساب کاربری اینستاگرامتان هم وارد تردز شوید، اما اول باید اپلیکشن آن را دانلود کنید.

شما می‌توانید برای دانلود کردن نسخه‌ی آیفون و اندروید تردز از اپ استور و گوگل پلی استفاده کنید.

فراموش نکنید هرچند مشاهده پست های تردز را از طریق وب هم امکان پذیر است اما در نسخه وب شما نمی‌توانید کامنت بگذارید، لایک کنید یا پستی را به اشتراک بگذارید.

مراحل ایجاد حساب کاربری در تردز برای کاربران اینستاگرام

پس از این که اپلیکشن تردز را روی تلفن همراه تان نصب کردید، می‌توانید وارد این اپ شده و برای ایجاد حساب کاربری اقدام کنید. اگر عضو اینستاگرام باشید ساده‌تر هم است، می‌توانید خیلی آسان یک حساب کاربری بسازید.

برای ایجاد حساب کاربری در تردز مراحل زیر را دنبال کنید:

  • پس از دانلود اپلیکشن تردز روی آن کلیک کنید تا باز شود، سپس روی گزینه‌ی Log in with Instagram بزنید و وارد تردز شوید.

ایجاد حساب کاربری در تردز

  • حالا روی گزینه‌ی Import from Instagram بزنید تا بتوانید پروفایل اینستاگرام‌تان را به تردز انتقال دهید. در این صورت می‌توانید خیلی راحت گزینه بیوگرافی و پروفایل‌تان را ویرایش کنید. برای این که هر کدام از این گزینه ها را ویرایش کنید، روی آن ها بزنید و روی گزینه Next کلیک کنید.

ایجاد حساب کاربری در تردز

  • حالا نوبت این است که ببینید می‌خواهید حساب کاربری تردز شما عمومی باشد یا خصوصی، پس از انتخاب روی آن کلیک کنید. اگر می‌خواهید حساب کاربری شما عمومی باشد و همه‌ی کاربران پست‌های شما را ببینند Public Profile را انتخاب کنید، اما اگر می‌خواهید حساب کاربری شما خصوصی باشد روی Private Profile کلیک کنید.

ایجاد حساب کاربری در تردز

  • بعد از این مرحله می‌توانید فهرست کسانی را ببینید در اینستاگرام فالو می‌کنید. اگر روی گزینه Follow All کلیک کنید همه آن‌ها را فالو می‌شوند. همچنین می‌توانید به صورت تک نفری روی گزینه‌ی Follow کنار هر اسم بزنید تا تنها همان فرد با شما در تردز دوست شود و در نهایت روی Next در گوشه بالایی صفحه کلیک کنید.

ایجاد حساب کاربری در تردز

  • در آخر می‌توانید روی Join Threads بزنید تا ساخت حساب کاربری شما اتمام برسد و وارد حساب تردزتان شوید.

برای ایجاد حساب کاربری در تردز باید انستاگرام داشته باشید

همانطور که در ابتدا گفتیم شما برای ساخت حساب کاربری تردز نیاز به اینستاگرام دارید و باید از این طریق وارد اپلیکشن تردز شوید.

استفاده از تردز در وب‌سایت Threads.net

هرچند متا برای ایجاد حساب در تردز نسخه موبایلی برای آیفون و اندروید ساخته است اما شما می‌توانید از طریق وب هم به این شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشید، فقط کافی است وارد وبسایت Threads.net شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو