THQ Nordic تا طولانی مدت به فرنچایز Alone in the Dark متعهد خواهد بود

منبع: گیمفا

8

1402/4/20

21:42


به نظر می‌رسد نقشه‌های THQ Nordic برای Alone in the Dark تنها به یک ریبوت محدود نمی‌شوند و اگر بازخوردها خوب باشند، نسخه‌های بیشتری از سری تولید خواهد شد.

THQ Nordic تا طولانی مدت به فرنچایز Alone in the Dark متعهد خواهد بود

به نظر می‌رسد نقشه‌های THQ Nordic برای Alone in the Dark تنها به یک ریبوت محدود نمی‌شوند و اگر بازخوردها خوب باشند، نسخه‌های بیشتری از سری تولید خواهد شد.

از Resident Evil گرفته تا Dead Space و سایرین، فهرست مجموعه‌های ژانر وحشت که در سال‌های اخیر دچار چرخش و تحول شده‌اند بسیار طولانی است و به نظر می‌رسد Alone in the Dark هم یکی از جدیدترین اعضای این لیست باشد. نسخه جدید این بازی که در واقع ریبوت نسخه اول محسوب می‌شود، در اواخر سال جاری و توسط THQ Nordic منتشر خواهد شد؛ وظیفه توسعه آن را نیز Pisces Interactive برعهده دارد.

اما اخیراً THQ Nordic اعلام کرده است که در طولانی مدت از فرنچایز Alone in the Dark پشتیبانی خواهد کرد و هواداران می‌خواهند بدانند منظور دقیقِ ناشر از این حرف، چیست؛ آیا ریبوت مجموعه به معنای ساخت دنباله‌های بیشتر است یا اینکه باید انتظارات را به‌طور محتاطانه‌ای پائین نگه داشت؟

آندرس اشمیدکر (Andreas Schmiedecker)، دستیار تهیه‌کننده در THQ Nordic، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت GamingBolt گفته است که این شرکت «تا طولانی مدت به فرنچایز متعهد است» و اگر این ریبوت بتواند به موفقیت برسد، احتمال ساخت نسخه‌های بیشتر را با خوشحالی مرور خواهد کرد:

ما از اینکه Alone in the Dark را به کانون توجهی که این مجموعه شایسته‌ آن است برگردانیم، هیجان‌زده‌ایم و مشتاقیم بدانیم که هواداران قدیمی‌تر و جدیدمان، چه فکری درباره تلاش‌های ما می‌کنند. تا طولانی مدت به فرنچایز متعهد هستیم و اگر بازخورد هواداران به همان اندازه که از زمان رونمایی [این ریبوت] مثبت بوده، باقی بماند، از ساخت بازی‌های بعدی خوشحال خواهیم شد.

آندرس اشمیدکر

ژانر وحشت و بقا در سال‌های اخیر دچار رنسانسی تاریخی شده است و اگر نگاهی به لاین‌آپ عناوینی که قرار است در آینده منتشر شوند بیاندازیم، متوجه خواهیم شد که این روند همچنان ادامه‌دار خواهد بود. می‌توان امیدوار بود که Alone in the Dark نیز قدم‌های این مسیر را، به نوبه‌ خودش برخواهد داشت.

بازی Alone in the Dark در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۳ (۳ آبان ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که در همین مصاحبه، اشمیدکر اعلام کرده بود که تمام کردن کمپینِ هرکدام از پروتاگونیست‌های بازی ۶ الی ۱۰ ساعت زمان خواهد برد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو