راهنمای خرید پروژکتور SMD + مزایا آن

راهنمای خرید پروژکتور SMD + مزایا آن


منبع: پارس ناز

6

1402/4/21

11:36


راهنمای خرید پروژکتور SMD + مزایا آن

اگر به دنبال پروژکتوری هستید که پس از مدتی دچار افت نور نشود و کیفیت خود را به خوبی حفظ کند و ماندگاری و عمر طولانی داشته باشد، پروژکتور اس ام دی zfr دقیقا همان چیزی است که می خواهید. اگر قصد خرید این نوع از پروژکتورها را دارید تا انتهای این بخش با ما همراه باشید.

 

معرفی پروژکتور اس ام دی

 

پروژکتور های ال ای دی انواع مختلفی دارند؛ مانند پروژکتور COB، پروژکتور Light Bar و پروژکتور SMD. پروژکتورهای SMD یکی از جدیدترین انواع پروژکتورهای ال ای دی هستند که نسبت به سایر مدل های دیگر، هم قیمت مناسبی دارند و هم از روشنایی و ماندگاری فوق العاده ای برخوردارند.

 

مصرف برق پروژکتور اس ام دی به نسبت دیگر انواع پروژکتورها کمتر است و گرمای کمتری نیز تولید می کنند. از جمله بهترین برندهای سازنده انواع مختلف پروژکتورهای SMD می توان به شرکت های خوش نامی همچون Cree ، Bridgelux ، Philips LumiLEDs، Epistar ، Samsung و … اشاره کرد.

 

اما خوب است بدانید که علاوه بر شرکت های فوق، شرکت های موفق ایرانی نیز وجود دارند که محصولات بسیار باکیفیتی تولید می کنند و در عین حال قیمت تمام شده محصولات آنان بسیار کمتر از رقبای خارجی است. یکی از بهترین شرکت های داخلی تولیدکننده انواع مختلف پروژکتورهای SMD شرکت Zfr است.

 

شرکت zfr یا گروه روشنایی ذوالفقاری یکی از موفق ترین برندهای داخلی است که در زمینه تولید انواع مختلف لامپ ها و پروژکتورها فعالیت می کند. کیفیت بسیار بالای محصولات، نصب آسان و تنوع بالا از جمله ویژگی هایی است که سبب شده شرکت zfr به یک برند موفق مبدل گردد. در ضمن تمامی محصولات این شرکت گارانتی معتبر دارند.

 

فروشگاه ریاحی نمایندگی zfr را به عهده دارد و شما می توانید به سادگی خریدهای خود را از طریق این مجموعه انجام دهید. اما پیش از خرید پیشنهاد می کنیم به نکات زیر توجه کنید.

 

نکاتی برای انتخاب پروژکتور اس ام دی zfr

 

پیش از خرید پروژکتور پیشنهاد می کنیم نکات زیر را مدنظر قرار دهید تا بتوانید با مناسب ترین قیمت فضای مدنظر خود را به بهترین شیوه روشن نگه دارید.

 

· چه فضایی را می خواهید روشن نگه دارید؟

با توجه به فضایی که قرار است پروژکتور در آن نصب شود و آن جا را روشن کند، بایستی از پروژکتور مناسبی استفاده کنید. پروژکتورها با توجه به نوع لامپ و توان مصرفی خود می توانند نورهای مختلفی تولید کنند.

 

طبیعتا هر چه فضای بیشتری را بخواهید روشن نگه دارید نیاز دارید از لامپ قدرتمند تری استفاده کنید. معمولا از پروژکتور های اس ام دی zfr  برای روشن کردن فضا های بزرگ استفاده می شود. از پر فروش ترین پروژکتورهای smd، می توان به سه مدل زیر اشاره کرد :

 

1- پروژکتور 50 وات اس ام دی ZFR : از این پروژکتور که ابعاد متوسطی دارد برای روشنایی عمومی و همچنین نورپردازی دکوراتیو استفاده می شود. نمای ساختمان ها، روشنایی تابلوهای مغازه ها و فروشگاه ها، روشنایی بیلبوردهای تبلیغاتی، روشنایی ورودی فروشگاه های بزرگ و پاساژها، روشنایی انبارها و فضاهای صنعتی و … از جمله کاربردهای پروژکتور 50 وات SMD است.

راهنمای خرید پروژکتور SMD + مزایا آن

2- پروژکتور 100 وات اس ام دی ZFR : این پروژکتور اس ام دی که به نسب نوع 50 وات خود قدرت نور بیشتری تولید می کند گزینه مناسبی جهت روشنایی محوطه ها، سوله ها، انبارهای صنعتی، سالن ها ورزشی، باغ رستوران ها، روشنایی معابر شهری و برج های نوری است.

راهنمای خرید پروژکتور SMD + مزایا آن

3- پروژکتور 200 وات اس ام دی ZFR : این نوع از پروژکتورها روشنایی معادل لامپ های 1000 واتی نسل های قبل خود نظیر لامپ های سدیم و متال هالید را دارند و نور بسیار زیادی تولید می کنند. از این پروژکتورها برای روشنایی محوطه های باز و بسته بزرگ و برج های نوری تا ارتفاع 20 متر استفاده می شود.

راهنمای خرید پروژکتور SMD + مزایا آن

علاوه بر قدرت پروژکتورها از جمله دیگر عواملی که در نوردهی و روشنایی فضای شما نقش بسیار مهمی دارند، می توان به جهت تابش و قابلیت تنظیم آن ها اشاره کرد. بسته به شکل کاسه پروژکتور زاویه انتشار نور متفاوت است.

 

برخی تنها نور را در یک شعاع کوچک منتشر می کنند. از این مدل ها برای نورپردازی تزئینی و جلب کردن توجه مخاطبان به یک مکان خاص استفاده می شود. اما برخی دیگر شعاع نور گسترده ای دارند و مناسب روشنایی فضای باز هستند.

 

· مصرف برق نیز اهمیت دارد

درست است که هر چه از پروژکتور قدرتمند تری استفاده کنید، روشنایی بیشتری  ایجاد می شود. اما دقت کنید که هزینه های برق شما نیز افزایش می یابد. پیشنهاد می کنیم با توجه به متراژ فضای مدنظر، انتخاب بهینه ای داشته باشید. اگر دچار تردید هستید که چه پروژکتوری مناسب فضای مدنظر شما است به راحتی می توانید با مشاوران فروشگاه ریاحی تماس بگیرید و از آن ها به صورت رایگان کمک بخواهید.

 

· مقاوم بودن در برابر عوامل محیط

به خصوص زمانی که قصد دارید از پروژکتور اس ام دی برای روشنایی فضای باز استفاده کنید، بایستی به این موضوع توجه کنید. گرد و غبار، تابش آفتاب، بارندگی و … همگی از جمله عوامل محیطی هستند که می توانند بدنه لامپ شما را از فرسوده کنند و عمر آن را کاهش دهند.

 

بنابراین در هنگام خرید پروژکتور ها حتما به این موارد دقت کنید. قاب پروژکتور بایستی جنس محکمی داشته باشد که در برابر عوامل بیرونی مقاوم باشد. تابش نور خورشید سبب پوسیدگی آن نشود و اگر سایبانی برای آن تعبیه نشده است حتما پروژکتوری را انتخاب کنید که در برابر نفوذ آب مقاوم است. داشتن گواهی IP66 به معنای مقاوم بودن پروژکتور در مقابل نفوذ آب است.

 

· گارانتی

با توجه به این که از پروژکتورها در شرایط محیطی سختی استفاده می شوند و هر لحظه ممکن است آسیبی سلامت آن ها را تهدید کند از محصولاتی استفاده کنید که خدمات پس از فروش و گارانتی طولانی مدتی دارند.

 

برندهایی همچون ZFR که محصولات خود را گارانتی می کنند و خدمات پس از فروش فوق العاده ای دارند از کیفیت بالای پروژکتورهای تولیدی خود اطمینان دارند و شما نیز می توانید با خیال راحت آن ها را تهیه کنید. خوب است که در هنگام خرید به مواردی که تحت پوشش گارانتی است دقت کنید.

 

· قیمت پروژکتور اس ام دی

همواره قیمت یکی از فاکتورهای اصلی هر خریداری است که به آن توجه دارد. قیمت محصولات برند ZFR بسیار مقرون به صرفه است. کافی است به عنوان مثال مشخصات و قیمت پروژکتور 100 وات برند ZFR را با سایر محصولات باکیفیت بازار مقایسه کنید تا متوجه این موضوع شوید.

 

در آخر

پروژکتورهای SMD جدیدترین نسل پروژکتورهای LED هستند که علاوه بر کیفیت فوق العاده ای که دارند، از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه اند. تنوع بالا، عمر بالا، عدم افت عملکرد با گذشت زمان و نصب آسان از جمله ویژگی های این نوع پروژکتور است.

 

برای خرید پروژکتور اس ام دی ZFR می توانید به فروشگاه ریاحی (zfrriahi.com) که نمایندگی این برند را دارد مراجعه کنید. همچنین اگر دچار تردید هستید و نمی دانید چه نوع پروژکتوری را خریداری کنید می توانید از مشاوره رایگان این مجموعه کمک بگیرید.

 

نظرات


تصویری


ویدئو