برگزاری تور آشناسازی ویژه تورگردانان کشور در همدان

منبع: همگردی

4

1402/4/22

15:08


ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، برگزاری تور آشناسازی ویژه تورگردانان کشور در همدان صورت می گیرد.

محسن معصوم علیزاده اظهار کرد: این برنامه 22، 23 و 24 تیر برگزار می شود و حداقل 30 دفتر و شرکت خدمات مسافرتی ایران که در زمینه اجرای تورهای ورودی فعالیت دارند در آن حضور دارند.

وی ادامه داد: در این برنامه سه روزه تعدادی از آژانس ها و رؤسای انجمن های دفاتر خدمات مسافرتی کشور شرکت می کنند و یکی از برنامه های مهم حوزه گردشگری همدان است.

معصوم علیزاده بیان کرد: امسال پکیج کاملی برای تبلیغات در حوزه گردشگری را در نظر گرفته ایم تا از تمام ابزارها برای معرفی استان استفاده شود و برگزاری رویدادها، تبلیغات تلویزیونی، فضای مجازی، تورهای آشناسازی و شرکت در نمایشگاه ها از جمله این برنامه هاست.

وی ادامه داد: تعدادی از این برنامه ها تیر اتفاق افتاد و بیشتر آنها در حوزه گردشگری کشاورزی بود، علاوه بر این جشنواره مبل و منبت ملایر شاخص ترین این برنامه ها بود.

معصوم علیزاده با اشاره به اینکه تور آشناسازی تورگردانان ایران نیز یکی از برنامه هاست، تصریح کرد: هدف از برگزاری این تور معرفی ظرفیت ها و برندهای جهانی در حوزه گردشگری همدان با محوریت معرفی سایت تاریخی هگمتانه است.

وی با بیان اینکه میهمانان روز اول از غار علیصدر و شهر جهانی لالجین بازدید می کنند، گفت: مجموعه هگمتانه و مرکز تاریخی همدان، گنبد علویان و آرامگاه باباطاهر نیز در برنامه های این روز گنجانده شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی استان همدان اضافه کرد: روز دوم بازدید از تپه نوشیجان، شهر زیرزمینی سامن و مینی ورد ملایر در نظر گرفته شده و آرامگاه بوعلی سینا و تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر همدان از دیگر برنامه هاست.

معصوم علیزاده با اشاره به اینکه محوطه توریستی گنجنامه و باغ موزه دفاع مقدس در روز سوم مورد بازدید میهمانان قرار می گیرد، افزود: پایان برنامه ، نشست میهمانان رویداد با تعدادی از مدیران استانی خواهد بود.

برگزاری تور آشناسازی ویژه تورگردانان کشور در همدان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو