گرانفروشی سایت‌های فروش بلیت هوایپما بعد از انسداد هم ادامه دارد!

منبع: تکراتو

3

1402/4/23

18:30


نا به سامانی در حوزه حمل و نقل هوایی همچنان ادامه دارد. از این‌رو بازهم شاهد گرانفروشی سایت‌های فروش بلیت هوایپما حتی پس‌از انسداد هستیم.

گرانفروشی سایت‌های فروش بلیت هوایپما بعد از انسداد هم ادامه دارد!

نا به سامانی در حوزه حمل و نقل هوایی همچنان ادامه دارد. از این‌رو بازهم شاهد گرانفروشی سایت‌های فروش بلیت هوایپما حتی پس‌از انسداد هستیم.

احبار حوزه حمل و نقل هوایی خبر گرانفروشی سایت‌های فروش بلیت هوایپما حتی پس‌از انسداد می‌دهد و باید گفت نابه سامانی در این حوزه همچنان به قوت خود باقی است. لازه به ذکر است که سازمان هواپیمایی ایران چندی پیش 19 سایت فروش بلیت هواپیما را به دلیل گران‌فروشی مسدود کرد. اما ظاهراً این سازمان در کار خود موفق نبوده و این سایت‌ها از راه‌های دیگر اقدام به فروش بلیت با همان قیمت‌های نجومی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: رئیس سازمان هواپیمایی کشور از افزایش قیمت بلیت هواپیما خبر داد

گرانفروشی سایت‌های فروش بلیت هوایپما هنوز ادامه دارد

به گزارش تکراتو و به نقل از تسنیم، درحالی سازمان هواپیمایی از انسداد ۱۹ سایت متخلف فروش بلیت هواپیما خبر داده بود که از این تعداد ۷ سایت همچنان مشغول گرانفروشی غیرقانونی بلیت پروازها هستند.

۱۱ تیرماه امسال حسن خوشخو از انسداد ۱۳ سایت متخلف در فروش بلیت هواپیما خبر داده و گفته بود: بر این اساس، سایت‌هایی از جمله دیجی چارتر digicharter.ir، نیلی پرواز niliparvaz.ir، بیلیت‌ایر bilitair.com، وان‌بلیت onebilit.ir، اسکای‌تیکت skyticket.ir، بیلیت‌کار bilitkar.ir، ۷۲۴ch.ir ۷۲۴Ch، سایه سیر sayeseyr.com و sayeseyr.ir، ایران‌چارتر irancharter.ir، چارتر۷۲۴ (charter.۷۲۴)، ایست‌تراول isttravel.ir و اکسین۲۴ oxin۲۴.ir به‌عنوان سایت‌های غیرمجاز شناخته و مسدود شدند.

گرانفروشی سایت‌های فروش بلیت هوایپما هنوز ادامه دارد

چند ساعت بعد روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور لیست سایت‌‌های مسدود شده را به‌روزرسانی کرد و از انسداد ۱۹ سایت خبر داد.

این در حالی است که بررسی‌های تسنیم نشان می‌دهد از ۱۹ سایت اعلام شده سازمان هواپیمایی کشوری، ۷ سایت همچنان به فروش بلیت پروازهای داخلی (با قیمت‌ بالاتر از نرخ‌های مصوب سازمان هواپیمایی) و خارجی مشغول هستند.

belitkar.ir، oneflight.ir، ۷۲۴ch.ir، sayeseyre.ir، irancharter.ir، istbilit.ir، vipbilit.com هفت سایت مسدود شده‌ای هستند که همچنان به گران‎‌فروشی بلیت هواپیما ادامه می‌‌دهند. در این وضعیت نابسامانی، سازمان هواپیمایی کشوری به‌دنبال رفع مشکل پرواز یک شرکت هواپیمایی بوده که اخیرا هواپیمای آن دچار نقص فنی شده است!

به‌عنوان نمونه سایت چارتر ۷۲۴ که خود را اولین سایت فروش بلیت چارتری هواپیما معرفی می‌کند بلیت سیستمی تهران-مشهد را با قیمت یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان به فروش می‌رساند. درحالی که قیمت مصوب این مسیر پروازی یک میلیون و ۳۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گرانفروشی سایت‌های فروش بلیت هوایپما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو