در صورت فروش اولین رولز رویس الکتریکی در لیست سیاه کمپانی قرار میگیرید!

منبع: تکراتو

5

1402/4/23

23:00


براساس یک خبر عجیب، مدیرعامل رولزرویس اعلام کرده است که اگر خریداران اولین رولز رویس الکتریکی خودرو خود را بفروشند، در لیست سیاه شرکت قرار می‌گیرند.

در صورت فروش اولین رولز رویس الکتریکی در لیست سیاه کمپانی قرار میگیرید!

براساس یک خبر عجیب، مدیرعامل رولزرویس اعلام کرده است که اگر خریداران اولین رولز رویس الکتریکی خودرو خود را بفروشند، در لیست سیاه شرکت قرار می‌گیرند.

تورستن مولر مدیرعامل شرکت خودروسازی لوکس رولزرویس اخیرا به خریداران اولین رولز رویس الکتریکی از این شرکت اولتیماتوم داده است که درصورت فروش این خودرو، در لیست سیاه شرکت قرار خواهند گرفت. این یعنی اینکه دیگر از رولزرویس نمی‌توانید خودرویی خریداری کنید. اما بهتر است بدانید که خریداران خودروهای رولزرویس همگی از تجار و سرمایه‌داران دنیا هستند و برای کالای خریداری شده خود ارزش قائل هستند.

بیشتر بخوانید: اسپکتر اولین خودروی برقی لوکس رولزرویس سال آینده به بازار می‌‌آید

فروش اولین رولز رویس الکتریکی عواقبی جدی در پی خواهد داشت

مدیر رولزرویس به خریداران اولین مدل الکتریکی‌اش هشدار داده که اگر خودرویشان را بفروشند، برای همیشه از خرید محصولات کارخانه منع خواهند شد. به گزارش BBC، تورستن مولر در مصاحبه با مجله آمریکایی کار دیلر گفت که رولزرویس قبل از قبول سفارش مشتریان، پیشینه و انگیزه آنها را بررسی می‌کند.

اسپکتر (Spectre) اولین مدل کاملاً الکتریکی رولزرویس، از پاییز به مشتریان تحویل داده می‌شود. استقبال خریداران از این مدل به حدی بوده که رولزرویس اعلام کرده افزایش تولید این خودرو را بررسی می‌کند.

 فروش رولز رویس الکتریکی عواقبی جدید در پی خواهد داشت

قیمت پایه اسپکتر حدود ۴۵۰هزار دلار است،‌ اما اکثر مدل‌ها با اضافه شدن امکانات سفارشی با قیمتی بیش از ۵۵۰هزار دلار فروخته می‌شوند. رولزرویس می‌گوید ۴۰درصد خریداران برای اولین‌بار است که از این کارخانه خرید می‌کنند.

رولزرویس اسپکتر دو موتور الکتریکی دارد که در مجموع ۵۸۴ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند. شتاب صفر تا ۱۰۰کیلومتر در ساعت خودرو ۵/ ۴ثانیه است و با هر بار شارژ می‌تواند تا ۵۳۰کیلومتر حرکت کند. مولر در حاشیه رونمایی خودرو در ایالت کالیفرنیا گفت:

«[اگر خریداران خودرو را بفروشند] به‌سرعت وارد لیست سیاه می‌شوند و کار تمام است. به آنها دیگر شانس خرید رولزرویس داده نخواهد شد.»

با وجود این هشدار، تام هارتلی، یکی از فروشندگان خودرو‌های لوکس و سفارشی در بریتانیا دو دستگاه اسپکتر را از مشتریانی خریده که قرار است خودرویشان را در هفته‌های اول تحویل بگیرند. هارتلی به مجله کار دیلر گفت:

«به نظرم منصفانه نیست خودروسازان به مشتری‌ای که نزدیک به نیم‌میلیون پوند برای خرید یک خودرو خرج کرده بگویند با خودرو چه باید بکند.»

به گفته آقای هارتلی بسیاری از مشتریان چنین خودرو‌هایی تاجر هستند و در دنیای آنها کسب سود حرف اول را می‌زند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اولتیماتوم مدیرعامل رولزرویس در خصوص فروش اولین رولز رویس الکتریکی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو