دروغگوترین نشان های زودیاک؛ متولدین کدام ماه‌ها دروغگو هستند؟

دروغگوترین نشان های زودیاک؛ متولدین کدام ماه‌ها دروغگو هستند؟


منبع: خبرنما

6

1402/4/27

11:30


همه ما در زندگی دروغ می‌گوییم، چه برای جلوگیری از مشکلات و چه برای این که خودمان را نزد دیگران خوب نشان دهیم یا حتی صرفا به دلیل اعتیاد به دروغ گفتن! با این که حالا منکر می‌شوید و می‌گویید هرگز دروغ نگفته‌اید، ولی خوب این واقعیت غیرقابل انکار است شما حداقل یک بار در […]

دروغگوترین نشان های زودیاک؛ متولدین کدام ماه‌ها دروغگو هستند؟

همه ما در زندگی دروغ می‌گوییم، چه برای جلوگیری از مشکلات و چه برای این که خودمان را نزد دیگران خوب نشان دهیم یا حتی صرفا به دلیل اعتیاد به دروغ گفتن!

با این که حالا منکر می‌شوید و می‌گویید هرگز دروغ نگفته‌اید، ولی خوب این واقعیت غیرقابل انکار است شما حداقل یک بار در زندگی‌تان دروغ گفته اید، باید این را بپذیرید. اما خوب برخی خیلی کم دست به دامن دروغ می‌شوند و برخی به راحتی آب خوردن دروغ می‌گویند. با این حال آیا فکر کرده اید که چه کسانی بیشترین دروغ را می‌گویند؟ یا بهتر است بگوییم دروغگوترین نشان های زودیاک کدام‌ها هستند؟

دروغگوترین نشان های زودیاک

در واقع دروغ گفتن ارتباط زیادی با طالع بینی دارد، بنابراین شما می‌توانید بر اساس علامت و نشان های زودیاک بفهمید که متولدین کدام ماه ها دروغگو هستند.

در جواب این سوال که کدام نشان های زودیاک بیشتر دروغ می‌گویند؟ باید بگوییم که 6 علامت زودیاک دروغگوترین نشان های زودیاک هستند.

عقرب (23 اکتبر – 21 نوامبر)

آیا شما هم متولد عقرب هستید؟ با خودتان صادق باشید، آیا واقعا خیلی دروغ می‌گویید؟ نشان زودیاک عقرب در صدر فهرست دروغگوترین علائم زودیاک قرار دارد. مطمئنا تعجب می‌کنید اما خوب متاسفانه متولدین این ماه دروغگوترین هستند.

به ‌عنوان دروغگوترین علامت زودیاک، هیچ نشان زودیاک دیگر نمی‌توانند با عقرب رقابت کند.

اما نکته قابل توجه در مورد عقرب این است که آن‌ها آنقدر در دروغ گفتن مهارت دارند که نه تنها دیگران به سختی پی به دروغشان می‌برند بلکه خودشان هم حرف‌های دروغ شان را باور می‌کنند.

زودیاک دروغگو

جوزا (21 مه – 20 ژوئن)

در حالی که جوزا هرگز به اندازه عقرب دروغگوی ماهری نخواهد بود، اما وقتی صحبت از فریب و دروغ می‌شود، قطعاً جایگاه دوم برای متولدین جوزا که استعداد بی‌نظیری در دروغگویی دارند، مناسب است.

هرچند مردم می‌دانند که متولدین جوزا هم مانند متولدین عقرب خیلی دروغگو هستند. با این حال، از آن‌جایی که متولدین جوزا افرادی خلاق، سرزنده و خوش مشرب هستند، اکثر مردم این ویژگی را جزئی از شخصیت‌شان پذیرفته اند.

متأسفانه، متولدین جوزا به راحتی این عادت بد را گردن نمی‌گیرند و همیشه منکر آن می‌شوند.

حوت، ماهی ها (19 فوریه – 20 مارس)

اگرچه ممکن است به راحتی قبول نکنید که متولدین حوت با آن روح حساس‌شان افراد دروغگویی باشند، اما واقعیت این است که پشت چهره این افراد هنردوست و مهربان یک شیطان دروغگو وجود دارد که می‌توانند به راحتی شما را دست بیندازند.

ماهی‌ها پس از متولدین جوزا ماهرترین دروغگوها هستند که می‌توانند به راحتی در هر موقعیتی سرتان را شیره بمالند.

میزان (23 سپتامبر – 22 اکتبر)

ترکیبی از جذاب بودن و حس شیطنت این علامت زودیاک، آن‌ها را به دروغگوهای بزرگ تبدیل می‌کند.

آن‌ها دروغ می‌گویند تا از دردسر خلاص شوند، دروغ می‌گویند تا جلوه خوبی از خودشان به دیگران نشان دهند، همچنین دروغ می‌گویند تا به آن‌چه می‌خواهند، به راحتی برسند. با خواندن این قسمت از متن حتما پیش خود می‌گویید، با این اوصاف آن‌ها همیشه در حال دروغ گفتن هستند.

با این حال هرچند متولدین میزان همیشه و همه جا دروغ می‌گویند اما به دلیل حواس پرتی حافظه ضعیفی دارند و نمی‌توانند دروغ‌های قبلی‌شان را به یاد بیاورند.

اما فکر نکنید که می‌توانید آن‌ها را به دام بیندازید، زیرا با این که دروغ قبلی‌شان را فراموش می‌کنند، آنقدر ماهر هستند که قبل از این که متوجه شوید، دروغ بعدی را سر هم می‌کنند که به اندازه دروغ قبلی قابل باور است.

سرطان (21 ژوئن – 22 ژوئیه)

بله، سرطان یک دروغگوی مطلق است، اما برخلاف دیگر نشان های زودیاک موجود در این فهرست، دروغ‌های آن‌ها نه برای رسیدن به آنچه می‌خواهند است و نه برای صدمه زدن به دیگران.

در واقع وقتی صحبت از دروغگویی متولدین سرطان به میان می‌آید، بیشتر به خاطر خوب جلوه دادن خودشان است. آن‌ها دروغ می‌گویند چون می‌خواهند ناتوانی و ضعف‌هایشان را از دید دیگران پنهان نگهدارند.

در اصل سعی در پنهان کردن خود واقعی‌شان دارند. بنابراین، در حالی که نام سرطان در لیست یکی از بزرگترین دروغگوهای علامت زودیاک است، حداقل خوبیش این است که دروغ های آن‌ها بی ضرر بوده و به هیچ کس آسیب نمی‌رساند.

افراد دروغگو

دلو (20 ژانویه – 18 فوریه)

دروغ های دلو هم مانند سرطان، هیچ صدمه بزرگی به بار نمی‌آورد.

در بیشتر موارد، دلو برای حفظ آرامش و جلوگیری از آسیب رساندن به دیگران، دروغ می‌گوید. در حالی که دروغ دروغ است، اما خوب متولدین دلو سعی می‌کنند در موقعیت‌هایی دروغ بگویند که واقعیت آشکار شده می‌تواند نتیجه معکوسی داشته و به دیگران آسیب برساند.

بنابراین، تمام آن دروغ‌هایی که متولدین دلو می‌گویند، فقط چسب زخمی است روی حقیقتی که آن‌ها فکر می‌کنند باعث ناراحتی دیگران می‌شوند.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

وفادارترین نشان های زودیاک؛ متولدین کدام ماه وفادارترین هستند؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو