اینسامنیاک گیمز از دلیل انتخاب تونی تاد برای نقش ونوم در Marvel’s Spider-Man 2 می‌گوید

منبع: گیمفا

4

1402/4/30

01:06


کارگردان بازی Marvel’s Spider-Man 2 اعتقاد دارد که تونی تاد (Tony Todd)، تمام ویژگی‌های شخصیت ونوم (Venom) را در نقش‌آفرینی خود به‌‌تصویر می‌کشد.

اینسامنیاک گیمز از دلیل انتخاب تونی تاد برای نقش ونوم در Marvel’s Spider-Man 2 می‌گوید

کارگردان بازی Marvel’s Spider-Man 2 اعتقاد دارد که تونی تاد (Tony Todd)، تمام ویژگی‌های شخصیت ونوم (Venom) را در نقش‌آفرینی خود به‌‌تصویر می‌کشد.

اگر سری بازی‌های مرد عنکبوتیِ ساخته شده توسط استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) را دنبال کرده باشید، احتمالاً شما هم با هواداران این بازی هم‌نظرید که هر دو عنوان Marvel’s Spider-Man و Miles Morales برای ایفای نقش شخصیت‌های منفی‌شان، از بازیگرانی استفاده کردند که در هنرآفرینی خود سنگ تمام گذاشتند. این موضوع، موجب شده است که انتظارات از تیم هنرپیشگیِ شرورهای بازیِ دوم بیشتر شود و خصوصاً وقتی صحبت از ونوم به میان می‌آید، به‌سختی می‌توان کمال‌گرایی را کنار گذاشت.

به تازگی و در مصاحبه با رسانه Entertainment Weekly، توسعه‌دهندگان Marvel’s Spider-Man 2 درباره شخصیت افسانه‌ای ونوم، چگونگی به‌تصویر کشدن وی و نیز اینکه چرا تونی تاد را برای بازی در نقش او انتخاب کرده‌اند، صحبت‌هایی به میان آورده‌اند. در این گفتگو برایان اینتیهار (Bryan Intihar)، کارگردان خلاق Marvel’s Spider-Man 2، توضیح داد که تاد، بازیگری است که ویژگی‌های کلیدی ونوم را تماما قبول می‌کند و به نمایش می‌گذارد:

تمام چیزهایی که از شخصیت [ونوم] سراغ داریم، از حس قدرتمندی او گرفته تا احساس ترس، تنش و تفاوت زیادی که با پیتر دارد، تونی در نقش‌آفرینی خود همه این‌ها را کاملاً می‌پذیرد [و به نمایش می‌گذارد].

اینتیهار می‌گوید یکی از دلایلی که موجب شد تا ونوم را به عنوان شرور اصلی Marvel’s Spider-Man 2 انتخاب کنند، این بود که تیم سازنده قصد داشت شرورِ بازی دوم، شخصیتی کاملاً متفاوت از دکتر اختاپوس (Doctor Octopus) داشته باشد:

ما می‌خواستیم چیز بسیار متفاوتی را امتحان کنیم و فکر نمی‌کنم بتوانید چیزی متفاوت‌تر از ونوم برای دکتر اختاپوس پیدا کنید. ونوم یعنی قدرت، یعنی توانایی، یعنی خار و خفیف شمرده شدن، یعنی اینکه پیتر در فرایند خلق آن، نقش بیشتری داشته است. من فکر می‌کنم همین بود که نظر ما را به خود جلب کرد.

او اضافه کرد:

برای ما، ونوم میزبان است به علاوه همزیست (Symbiote) و بدون اینکه پیوندی میان هردوی آن‌ها ایجاد کنید، نمی‌توانید به ونوم برسید. چیزی که تونی در نفش‌آفرینی‌اش به نمایش می‌گذارد، همین پیوند است. من فکر می‌کنم اگر چیزی بود که موجب شد تا اعتماد به نفس بیشتری برای طراحی این شخصیت احساس کنیم، آن چیز، نقش‌آفرینی تونی بود.

جاسیندا چیو (Jacinda Chew)، کارگردان ارشد هنری Marvel’s Spider-Man 2 هم اطلاعاتِ جالب دیگری درباره چگونگی شخصیت‌پردازی ونوم، با هواداران به اشتراک گذاشت:

یکی از چالش‌هایی که هنگام تولید با آن روبرو شدیم، این بود که [ونوم] چقدر حرف می‌زند؟ به خاطر می‌آورم که در کانسپت‌های اولیه‌مان، می‌پرسیدیم که آیا او لب دارد؟ می‌خندند؟ لبخند می‌زند؟ اخم می‌کند؟ بین ترسناک و رعب‌انگیز ساختن این کاراکتر و نیز قابل‌درک بودنِ آن، خط باریکی وجود دارد.

در عین حال جان پاکت (Jon Paquette)، کارگردان روایت بازی، به صحبت درباره اینکه «چه اتفاقی می‌افتد وقتی که تاریکی فرا می‌رسد» پرداخت و با اشاره به پوشیده شدن لباس همزیست توسط پیتر پارکر، گفت:

این عزیزان و خانواده میزبان هستند که مجبورند ببینند بر سر کسی که دوستش دارند، چه بلایی می‌آید. درام‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانیم از این موضوع استخراج کنیم.

Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۲ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. روز گذشته تصویر جدیدی از شخصیت ونوم منتشر شد و جالب است بدانید که اینسامنیاک گیمز، در بازیِ جدید خود برداشت متفاوتی از این کاراکتر ارائه خواهد کرد.

منبع: GamingBolt

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو