جزئیات داستانی بیشتری از Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد

منبع: گیمفا

4

1402/4/30

19:51


استودیوی Insomniac Games جزئیات داستانی بیشتری را در مورد اثر به شدت مورد انتظار خود یعنی Marvel’s Spider-Man 2 و شخصیت‌های آن از جمله Peter و Miles منتشر کرده است.

استودیوی Insomniac Games جزئیات داستانی بیشتری را در مورد اثر به شدت مورد انتظار خود یعنی Marvel’s Spider-Man 2 و شخصیت‌های آن از جمله Peter و Miles منتشر کرده است.

در پنل بازی Marvel’s Spider-Man 2 در Comic-Con سن دیگو اخیر، استودیوی Insomniac Games تریلر داستانی جدیدی را از این دنباله مورد انتظار به نمایش گذاشت. به علاوه این توسعه‌دهنده حالا جزئیات بیشتری را از داستان بازی به اشتراک گذاشته است.

داستان Marvel’s Spider-Man 2 حدود ۹ ماه پس از رویدادهای Marvel’s Spider-Man: Miles Morales جریان خواهد داشت. به گفته Insomniac در این مدت Peter و Miles برای محافظت از نیو یورک همکاری کرده‌اند و تبدیل به زوجی موثر و کارآمد در این زمینه شده‌اند. با این حال این دو به صورت همزمان مشکلاتی را در زندگی شخصی خود دارند. به علاوه J. Jonah Jameson پادکست خود را رها کرده و به The Daily Bugle بازگشته است:

در ابتدای داستان هر دو Spider-Man ما در اوج به سر می‌برند. اما Peter Parker و Miles Morales با مشکلاتی در زندگی شخصی خود دست و پنجه نرم می‌کنند. Miles به دنبال نوشتن مقاله‌ای برای ورود به کالج است، اما او کارهای خود را دائما عقب می‌اندازد تا روی Spider-Man بودن تمرکز کند. در همین حال Peter توانایی پرداخت هزینه خانه عمه May را ندارد، اما نمی‌تواند این خانه را بفروشد چرا که برای او زیادی مهم است. هر دو سعی می‌کنند تا بین مسئولیت‌های خود تعادلی پیدا کنند، اما شکست می‌خورند. MJ می‌خواهد به Peter در پرداخت هزینه‌ها کمک کند، اما شغل او با توجه به بازگشت J. Jonah Jameson به Bugle به خاطر افتاده است.

کارگردان روایی بازی و مدیر نوآوری Marvel’s Spider-Man 2 همچنین در مورد آنتاگونیست اصلی این بازی یعنی Venom هم صحبت کردند:

فلسفه ما همیشه این بوده که به تاریخچه Spider-Man و DNA این شخصیت احترام بگذاریم، اما از نوآوری هم ترس نداشته باشیم. این فلسفه برای یکی از شخصیت‌های نمادین بازی یعنی Venom هم صدق می‌کند. داستان Venom در این بازی جدید است و طرفداران باید برای تجربه آن در اکتبر هیجان‌زده باشند.

وقتی ما تصمیم گرفتیم که یک داستان Venom بنویسیم، می‌دانستیم که از نظر لحنی قرار است اثر متفاوتی نسبت به بازی اول داشته باشیم. بهترین داستان‌های Symbiote یک استعاره هستند: تمام ما این تاریکی را درون خود داریم، اما چه می‌شود اگر به آن اجازه بدهیم تا کنترل ما را به دست بگیرد. با اضافه شدن Symbiote به فرنچایز ما، قهرمانان مجبور به رویارویی با تاریکی هستند. ما می‌خواستیم که تغییر آن‌ها را از درون و بیرون ببینیم.

طراح هنری ارشد بازی هم در مورد طراحی بصری Venom و ظاهر جدید او در بازی هم صحبت کرد:

Venom ما با الهام از کامیک‌ها طراحی شده، اما تعداد نسخه‌های بالای این شخصیت باعث شده تا آزادی عمل بالایی داشته باشیم. Venom باید به صورت هم‌زمان هم قدرتمند و هم نیمه-مایع به نظر برسد. باید به چنین تعادلی در طراحی این شخصیت می‌رسیدیم و یافتن این تعادل کار دشواری بود.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۲ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. سونی هم‌چنین از باندل محدود پلی استیشن ۵ این بازی هم پرده برداشته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو