بهترین تنگ کننده واژن گیاهی چیست؟

اگر به دنبال بهترین تنگ کننده واژن گیاهی هستید و می خواهید بدانید چطور می توانید به تنگ شدن واژن خود کمک کنید، این مطلب برای شماست.

تنگ کننده واژن گیاهی

آیا به دنبال راه هایی برای سفت کردن طبیعی دیواره های واژن هستید و می‌خواهید بدانید بهترین تنگ کننده واژن گیاهی چیست؟ زایمان و افزایش سن می تواند باعث شل شدن و ضعیف شدن عضلات واژن شود که می تواند منجر به کاهش حس در حین رابطه جنسی و حتی از دست دادن اعتماد به نفس شود، در نتیجه زنان به دنبال این هستند که چگونه دیواره های واژن را به طور منظم سفت کنند.

خوشبختانه، درمان‌های طبیعی می‌توانند به تقویت دیواره‌های واژن و بازیابی حالت ارتجاعی جوانی بدن شما کمک کنند. در این پست می گوییم چکار کنید تا واژن شما تنگ شود. تا انتهای متن با ما باشید.

همچنین بخوانید: خارش لبه های بیرونی واژن نشانه چیست

بهترین تنگ کننده واژن گیاهی چیست؟

وقتی صحبت از بهترین تنگ کننده واژن گیاهی می شود بسیاری از افراد آن را مفید فرض می کنند، باید بگوییم که واقعیت این است که در بهترین حالت، اینها بی اثر هستند و در بدترین حالت، می توانند برای بدن شما مضر باشند.

وقتی صحبت از هر نوع آبمیوه (لیمو، سرکه سیب و غیره) یا گیاهان دارویی برای سفت کردن واژن شما می شود، ما به طور کلی توصیه می کنیم که قرار دادن مواد شیمیایی که از نظر پزشکی در بدن شما نیستند، سالم نیست.

واژن شما دارای تعادل pH طبیعی است و افزودن این نوع مواد شدید می تواند روش طبیعی خود تنظیمی بدن شما را از بین ببرد. بسیاری از آن داروهای به اصطلاح خانگی بسیار اسیدی هستند. این مواد فقط بافت‌ها را تحریک می‌کنند به طوری که ملتهب می‌شوند، که وقتی واقعاً پوشش واژن با التهاب پف می‌کند، این توهم کانال واژن سفت‌تر را ایجاد می‌کند.

این روش درستی برای برخورد با موضوع نیست. علاوه بر این، تحریک مطمئناً رابطه جنسی را برای زن خوشایندتر نخواهد کرد و همچنین عدم تعادل pH آن مواد باعث ایجاد مدت طولانی پس از استفاده از ماده خارجی برای او نخواهد شد.

با این حال برخی از بهترین تنگ کننده گیاهی واژن عبارتند از:

1. آلوئه ورا برای تنگ کردن واژن

از آنجاییکه آلوئه ورا به عنوان یک ترمیم کننده گیاهی شناخته می شود برای از بین بردن شل شدگی واژن نیز استعمال می شود. روش استفاده به این ترتیب است که:

  • ژل گیاهی آلوئه ورا را خارج کرده و در ظرفی بریزید.
  • دست ها را شسته واین ژل را با انگشت در اطراف واژن استعمال کنید.
همچنین بخوانید: طریقه مصرف قرص مترونیدازول 500 برای عفونت واژن

آلوئه ورا برای تنگ کردن واژن

2. مارچوبه برای تنگ کردن واژن

این گیاه باعث تنظیم ترشحات هورمونی می شود و به عنوان یک تقویت دستگاه تناسلی اثر می گذارد و از گذشته به این منظور مورد استفاده بوده است.

3. تنگ کردن واژن با آب انار

شاید شنیده باشید که تنگ کردن واژن با نشستن در تشت حاوی آب انار موثر است. این ماده کمک می کند تا خاصیت ارتجاعی واژن بازگردد، زیرا می تواند موجب جوانسازی بافت این ناحیه شود.

5. کوهوش سیاه تنگ گیاهی واژن

کوهوش سیاه گیاهی است که در رفع بسیاری از مشکلات زنانه موثر است. ایزوفلاون های موجود در آن دارای خاصیت فیتواستروژنیک است و در جوانسازی اندام جنسی زنانه مفید است. به این منظور باید عصاره این گیاه را تهیه کنید و آن را روی عضلات داخلی و خارجی واژن استفاده کنید. بهتر است زنان باردار و شیرده از مصرف آن خودداری کنند.

چیکار کنم واژنم تنگ بشه

در جواب چیکار کنم واژنم تنگ بشه باید بگوییم بی ضررترین کاری که می توانید انجام دهید این است که ورزش است. البته باید عضله های هدف شناسایی شوند و تمرینات مستمر در آن نواحی انجام گیرد. باید بدانید ورزش کگل به تنهایی نتیجه مورد نظر را فراهم نمی کند.

1. ورزش کگل

کگل برای تقویت کف لگن، کاهش بی اختیاری و بهبود رضایت جنسی بسیار موثر است. کگل ماهیچه های کف لگن شما را در چندین ست تکرار در طول روز سفت می کند. به ماهیچه هایی که برای توقف ادرار استفاده می کنید فکر کنید – اینها همان ماهیچه هایی هستند که می خواهید هدف قرار دهید. با این حال، در حالی که عضلات کف لگن شما به حمایت از واژن و ساختارهای اطراف کمک می‌کنند، آن‌ها دیواره‌های واژن را تشکیل نمی‌دهند.

همچنین بخوانید: درمان عفونت واژن در خانه با نمک

چیکار کنم واژنم تنگ بشه

2. اسکات وزنه دار

اسکات با وزنه به تقویت عضلات لگن کمک می کند. برای سفت کردن عضلات واژن در حین انجام حرکات اسکوات وزنی، سعی کنید فشار بیشتری بر عضلات لگن وارد کنید.

3. پیلاتس

پیلاتس یکی از معدود تمرینات بدن است که می تواند به سفت شدن و تقویت عضلات کف لگن کمک کند. این امر با تمرکز بر درگیر کردن عضلات مرکزی از جمله عضلات شکم و کف لگن در طول حرکات مختلف به دست می آید.

در حالی که پیلاتس یک راه عالی برای تقویت طبیعی کف لگن است، کلاس ها می توانند گران باشند. مگر اینکه این روال با مربی که بر تمرینات کف لگن تاکید دارد و فرد را به درستی برای تمرکز بر روی کف لگن راهنمایی می کند، مطابقت داشته باشد، ممکن است برای “سفت کردن” واژن شما به اندازه کافی تقویت نشود.

4. اسکات

این ورزش به تقویت گردش خون در ناحیه لگن شما و همچنین سفت کردن دیواره واژن کمک می کند. برای انجام صحیح اسکات، بایستید و پاها را کمی بازتر از عرض لگن باز کنید و در حالت اسکوات پایین بیاورید تا ران ها موازی زمین یا نزدیک آن شوند. این وضعیت را به مدت 10-15 ثانیه قبل از ایستادن دوباره حفظ کنید.

همچنین بخوانید: پماد خارش واژن

سخن آخر

سفت کردن دیواره های واژن یک قدم ضروری برای حفظ سلامت جنسی شماست. بسیاری از درمان های خانگی آسان وجود دارد که می توانید از آنها برای سفت کردن طبیعی دیواره های واژن و بهبود استحکام کلی کف لگن استفاده کنید. از تمرین‌های کگل گرفته تا داروهای گیاهی، این درمان‌های طبیعی راه‌های ایمن و مؤثر برای قوی و سالم نگه داشتن واژن شما برای سال‌های آینده هستند.

پس دیگر منتظر نمانید – از همین امروز اقدام کنید! در حالی که اثربخشی این درمان های خانگی ثابت شده است، اما همیشه توصیه می شود در صورت بروز هرگونه عارضه با پزشک مشورت کنید. اگر در مورد روش های طبیعی سفت کردن دیواره های واژن شک دارید، با متخصص زنان مشورت کنید.