اقامت در لس‌آنجلس ایران!

منبع: فوت و فن

5

1402/5/1

13:21


بدون شک ایران پرشده است از مکان‌های بکر و زیبا با طبیعتی منحصربه‌فرد که تماشای آن سال‌ها طول خواهد کشید. یکی از پیشنهادهایی که برای سفرهای کوتاه برای تهرانی‌ها داریم سفر به لواسان است.

اقامت در لس‌آنجلس ایران!

بدون شک ایران پرشده است از مکان‌های بکر و زیبا با طبیعتی منحصربه‌فرد که تماشای آن سال‌ها طول خواهد کشید. یکی از پیشنهادهایی که برای سفرهای کوتاه برای تهرانی‌ها داریم سفر به لواسان است. منطقه‌ای تفریحی و بسیار لوکس که به طرز شگفت‌انگیزی برای پذیرایی از شما مهیا شده است. برای کسانی که می‌خواهند آخر هفته‌ها را دور از هیجانات شهری باشند بدون شک لواسان بهترین گزینه انتخابی خواهد بود. این شهر با آب‌وهوایی ییلاقی و مساحتی بالغ‌بر ۷۰ کیلومترمربع در محیطی ناب برای پذیرایی از گردشگران در خانه‌های لوکس ویلایی آماده است. برای اجاره ویلا در لواسان انتخاب‌های بسیاری در پیش روی شما قرار دارد. هستند به‌خاطر استقبال خوب گردشگران از این منطقه، ویلاها و اقامتگاه‌های مختلفی برای آسایش و پذیرایی از مسافران در لواسان فراهم شده است. در این مطلب با ما همراه باشید.

اجاره ویلا در لواسان

 لواسان از منظر تهرانی‌ها به لس‌آنجلس ایران، بورلی هیلز یا سوئیس هم شهرت دارد. به همین خاطر بسیاری از افراد مرفه بار خود را بسته‌اند و اقامت وزندگی در این منطقه خوش آب‌وهوا را به زندگی در تهران ترجیح داده‌اند. حال برای یک تجربه متفاوت می‌خواهیم با شما از اجاره ویلا در لواسان بگویم پس ما را همراه باشید.

اجاره ویلا استخر دار در لواسان

 لواسان شبیه شهرهای شمالی طرفداران خاص خود را دارد. هستند بسیاری از افراد که برای اینکه آخر هفته متفاوتی را در کنار خانواده سپری کنند به لواسان برای یک سفر کوتاه‌مدت می‌روند. به همین خاطر در این منطقه شما می‌توانید از ویلاهای استخر دار به دلیل فاصله داشتن از دریا بهره بگیرید تا اگر تابستان به این منطقه سفر داشتید اوقات خوشی را تجربه کنید. ویلاهای استخر دار بسته به روباز بودن و سربسته بودن آن با رنج‌های قیمتی متفاوتی برای شما در نظر گرفته می‌شوند. البته مساحت اتاق‌های این ویلاها و تعداد خواب‌های آن نیز در تعین قیمت بی‌تأثیر نیست. به‌عنوان‌مثال برای یک ویلای استخر دار یک خواب در لواسان به‌طور تقریبی رقمی بین یک تا دو میلیون تومان برای شما در نظر گرفته می‌شود.

اجاره ویلا دوبلکس در لواسان

اجاره ویلا در لواسان

همان‌طور که میدانید ویلاهای دوبلکس در رده ویلاهای لاکچری قرار دارند. پس فرقی نمی‌کند که شما این ویلا را در کدام منطقه جغرافیایی قرار است اجاره کنید. به هر صورت قیمت تمام‌شده بیشتری نسبت به ویلاهای یک خوابه یک طبقه در پیش روی شما قرار دارد. برای این منظور توصیه می‌کنیم اگر قرار است مهمانی در این سبک ویلاها برگزار کنید با صاحب‌خانه از پیش موارد لازم را مشخص کنید. ویلاهای دوبلکس در لواسان از طبقه که با سالن پذیرایی و آشپزخانه تجهیز شده است به همراه یک طبقه دیگر که گاها دو اتاق‌خواب در آن تعبیه می‌شود تشکیل‌شده است. در بسیاری از مواقع یک استخر هم یا در طبقه زیرزمین یا در محیط بیرون از ویلا برای مهمان‌ها در نظر گرفته‌شده است. هرچقدر مساحت این ویلا و استخر و خدمات تفریحی آبی آن بیشتر باشد متقابلاً قیمت تمام‌شده آن نیز بیشتر تخمین زده می‌شود. به‌طور تقریبی رقمی بین دو میلیون‌تا سه میلیون تومان برای هر شب اقامت شما در لواسان در خانه‌های ویلایی دوبلکس در نظر گرفته می‌شود.

اجاره ویلا تریبلکس در لواسان

اجاره ویلا در لواسان

خانه‌های تریبلکس و لوکس را شما می‌توانید در لس‌آنجلس ایران هم شاهد باشید. همان‌طور که می‌دانید خانه‌های تریبلکس از سه‌طبقه بهره گرفته است که برای اقامت یک خانواده چهارنفری بدون شک بدون استفاده است. پس بهتر است اگر به‌صورت خانوادگی و دسته‌جمعی به مسافرت می‌روید این سبک ویلاها را برای اجاره ویلا در لواسان در نظر داشته باشید. کلیه خدمات رفاهی از وسایل سرمایشی تا گرمایشی در کنار کلیه خدمات رفاهی در آشپزخانه، اتاق‌خواب‌ها و بخش‌های بیرونی ویلا برای مهمان‌ها به شکل ویژه‌ای تدارک دیده‌شده است. به این خاطر که این خانه‌های ویلایی در رده ویلاهای لوکس در لواسان قرار دارند. شما حتی می‌توانید برای برپایی یک جشن خانوادگی منحصربه‌فرد و متفاوت از این سبک ویلاها بهره بگیرید. به یاد داشته باشید که هرچقدر در ایام نزدیک به تعطیلات به لواسان سفر داشته باشید هزینه اجاره ویلا برای شما گران‌تر در نظر گرفته می‌شود. پس اگر شاغل در ارکان‌های دولتی نیستید و شرایط سفر در ایام غیر تعطیلی به دلیل آزاد بودن شغل شما مهیا است حتماً در روزهای که لواسان خلوت‌تر است این مکان را برای سفر در نظر داشته باشید. اجاره ویلا در لواسان به‌شرط اجاره یک ویلا تریبلکس رقمی بین سه تا پنج میلیون تومان را در پیش روی شما قرار می‌دهد.

کلام آخر درباره اجاره ویلا در لس‌آنجلس ایران

همان‌طور که اشاره‌شده لواسان را بورلی هیلز یا سوئیس تهران هم می‌شناسند. پس خارج از لطف نیست اگر آخر هفته را باتجربه سفر در این منطقه خوش آب‌وهوا با خانواده سپری کنید. شما می‌توانید بسته به بودجه‌ای که در نظر دارید و تعداد افرادی که با شما هم‌سفر هستند اقدام به اجاره ویلا در لواسان کنید. این اجاره می‌تواند رقم‌های متفاوتی را در پیش روی شما قرار دهد. برای اجاره خانه‌های یک طبقه رقمی در حدود یک‌میلیون تومان به ازای هر شب، برای خانه‌های ویلای دوبلکس می‌توانید دو میلیون تومان و برای خانه‌های تریبلکس رقمی بین سه تا پنج میلیون را برای هر شب اقامت در نظر داشته باشید. هرچقدر خدمات رفاهی و تفریحات آبی در این سبک خانه‌ها بیشتر باشد قطعاً هزینه‌ای که شما باید برای اجاره متحمل شوید هم بیشتر می‌شود. پس هر چقدر هزینه بیشتری را در نظر داشته باشید صاحب ویلای لوکس تری در لواسان یا لس آنجلس می شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو