معرفی 10 مدل کیف مردانه و زنانه 1402

منبع: زیبامون

3

1402/5/3

20:34


اگر برای استفاده شخصی یا هدیه دادن به دنبال این هستید که ببینید پرطرفدارترین کیف‌های ترند 1402 برای بانوان و آقایان کدامند، در این مطلب 10 مدل کیف مردانه و زنانه را معرفی کردیم

معرفی 10 مدل کیف مردانه و زنانه 1402

اکسسوری ها از جمله تکمیل کننده های استایل هستند که هر استایلی بدون آن ها ناقص خواهد بود. کیف یک اکسسوری مهم است که علاوه بر تکمیل استایل، برای حمل وسائل مورد نیازمان به آن احتیاج داریم. به همین خاطر مهم است کیفی که انتخاب می کنیم علاوه بر هماهنگی با استایل، برطبق ترندهای روز انتخاب شده باشد.

کیف ترند 1402

اگر برای استفاده شخصی یا هدیه دادن به دنبال این هستید که ببینید پرطرفدارترین کیف‌های ترند 1402 برای بانوان و آقایان کدامند، در این مطلب 10 مدل کیف مردانه و زنانه را معرفی کردیم که حتما نمونه آن‌ها را در محل کار یا در محیط‌های عمومی دیده‌اید. برای مشاهده و خرید انواع کیف زنانه و مردانه می‌توانید از وبسایت تگموند هم کمک بگیرید.

انواع کیف مردانه ترند 2023

اگر اهل مد و فشن هستید و پیروی کردن از ترندهای روز برای شما اهمیت دارد، در این مطلب انواع کیف مردانه را معرفی کرده‌ایم که به شما در تکمیل استایلتان کمک خواهد کرد. شما می‌توانید از میان این ترندها کیف متناسب با نیاز خود را انتخاب نمایید.

کیف پستچی Massenger Bag

کیف پستچی مردانه از جدیدترین ترندهای روز است که علاوه بر ظاهری خاص و رسمی، راحتی زیادی با خود برای شما به همراه خواهد آورد و شما می‌توانید با توجه به سایز کیف مدارک و وسائل الکترونیکی نظیر تلبت یا لپتاپ خود را به راحتی با آن حمل کنید. از کیف پستچی می‌توانید برای استایل‌های کژوال، نیمه رسمی و اداری یا دانشجویی کمک بگیرید.

کوله پشتی Backpack

کوله پشتی‌ها از محبوب‌ترین مدل‌های کیف هستند که توسط آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرند. کوله پشتی‌ها به واسطه استفاده راحت و قرارگیری روی شانه و حجم بالای وسائلی که در خود جای می‌دهند همواره از کیف‌های ترند مورد استفاده هستند. در سال 2023 کوله پشتی‌ها ظاهری ساده و مینیمال دارند.

ساک ورزشی مردانه Duffle Bag

امروزه با فراگیر شدن فعالیت‌های ورزشی و یکی از کیف‌های ترند مورد استفاده، ساک‌ها و کوله‌های ورزشی هستند. این ساک‌ها به واسطه طراحی خود می‌توانند به عنوان کیفی برای سفر یا باشگاه مورد استفاده قرار بگیرند و انواع لباس، حوله، کفش و ... را در خود جای دهند.

بریف کیس Briefcase

کیف‌های بریف کیس شباهت زیادی به کیف پستچی دارند با این تفاوت که بیشتر برای استایل‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. جنس اکثر این کیف‌ها چرم طبیعی یا مصنوعی است و ظاهری بسیار لوکس و شکیل دارد.

کیف کراس بادی مردانه Crossbody

کیف کراس بادی از ترندترین کیف‌های 2023 بود که بین آقایان طرفداران زیادی پیدا کرد. کیف کراس بادی مردانه در انواع چرمی، برزنتی و پارچه‌ای در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود و شما با توجه به نوع استایل خود می‌توانید آن‌ها را خریداری نمایید.

انواع کیف زنانه ترند 2023

اگر اهل مد و پیروی کردن از ترندهای روز هستید، حتما دچار این دغدغه شده‌اید که کیف زنانه ترند 2023 چیست؟ در ادامه این مطلب جدیدترین مدل کیف زنانه ۲۰۲۳ به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید انتخابی عالی برای استایل خود داشته باشید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم سری هم به مقاله ترفندهای ست کردن کیف و کفش بانوان بزنید.

انواع کیف زنانه

ساک پارچه‌ای Tote bag

با همه‌گیر شدن اهمیت محیط زیست یکی از ترندهای کیف زنانه استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای دسته بند و طرح‌دار به عنوان کیف است. این کیف‌ها عموما از پارچه‌های نخی و الیاف طبیعی تولید می‌شوند.

کیف دوشی زنانه Shoulder Bag

کیف‌های دوشی دارای ظاهری ساده و در عین حال شیک هستند، این کیف‌ها با رنگ‌های جسورانه و جذاب از ترندهای سال 2023 هستند که می‌توانید از آن‌ها در استایل خود استفاده کنید. کیف دوشی برای انواع استایل قابل استفاده است.

کیف کلاچ Clutch Bag

برای یک مهمانی شبانه یا یک دورهمی دوستان می‌توانید از کیف کلاچ زنانه استفاده کنید و با ظاهری شیک و کاملا زنانه در جمع بدرخشید. کیف‌های کلاچ کمی بزرگتر از کیف پول هستند و معمولا تنها برای کیف پول و گوشی شما جا دارند و انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره نیستند.

کیف ساتچل زنانه Satchel Bag

بسیاری از افراد برای کیف‌های ساتچل و روی دوشی تفاوتی قائل نیستند، اما حقیقت این است که ساتچل درواقع نوعی کیف اداری زنانه دستی با دسته اصلی کوتاه و یک بند فرعی بلند است برای مواقعی که نمی‌توانید از دسته‌های کوتاه آن استفاده کنید. این نوع کیف برای قرارهای کاری عصرانه یا دورهمی‌های رستوران و کافه مناسب است.

کیف کراس بادی زنانه Crossbody

این مدل کیف‌ها برای استایل‌های کژوال بهترین گزینه است و در صورتی که دوست ندارید دست‌های خود را درگیر نگه داشتن کیف کنید می‌توانید از کیف کراس بادی برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مطلب برایتان انواع کیف و استایل مناسب هر کیف را شرح دادیم. حال شما باید ببینید که با توجه به استایل و نیازتان کدام یک برای شما مناسب‌تر است؟ شما می‌توانید انواع کیف‌های مردانه و زنانه از برندهای معتبر ایرانی و خارجی را به صورت آنلاین از طریق وبسایت اینترنتی تگموند خریداری نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو