معرفی سریال ایرانی بازنده ؛ زمان پخش، داستان و بازیگران

معرفی سریال ایرانی بازنده ؛ زمان پخش، داستان و بازیگران


منبع: پلازا

8

1402/5/3

22:52


معرفی سریال ایرانی بازنده ؛ زمان پخش، داستان و بازیگران

سریال بازنده یک اثر ایرانی جدید است که در تابستان سال 1402 توسط شبکه نمایش خانگی فیلیمو منتشر می‌شود. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره سریال بازنده همراه ما باشید.

سریال بازنده اثری به کارگردانی امین حسین‌پور بوده که این سریال دومین تجربه کارگردانی او در ساخت آثار شبکه نمایش خانگی است. فیلمنامه و داستان آن نیز به قلم امین حسین‌پور نوشته شده است. همچنین احسان ظلی‌پور تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده داشته است. سریال بازنده محصول شبکه نمایش خانگی فیلیمو است. ژانر سریال بازنده جنایی، معمایی و خانوادگی است و در آن بازیگران معروف و با استعدادی چون علیرضا کمالی، صابر ابر، سارا بهرامی و صدف اسپهبدی به ایفای نقش پرداخته‌اند. تعداد قسمت های سریال بازنده هنوز مشخص نشده اما انتظار می‌رود این سریال ایرانی بین 10 تا 20 قسمت 50 دقیقه‌ای تولید و منتشر شود. در ادامه در این مقاله از پلازا به معرفی سریال ایرانی بازنده می‌پردازیم و این سریال جنایی و معمایی را از جنبه‌های مختلف بررسی خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال بازنده در فیلیمو

سریال بازنده کی پخش میشود؟ با توجه به تمام شدن فصل بهار و به دنبال آن پایان سریال‌های مهم شبکه نمایش خانگی فیلیمو، این پلتفرم برای تابستان سریال‌های جدیدی در نوبت پخش دارد که سریال بازنده یکی از این سریال‌های در انتظار پخش است. اما هنوز زمان و روز انتشار سریال بازنده به طور دقیق مشخص نشده است. البته انتظار می‌رود این سریال به زودی و در ماه مرداد توسط شبکه نمایش خانگی فیلیمو منتشر شود.

داستان سریال بازنده

داستان سریال بازنده

این سریال برخلاف سریال‌های اخیر شبکه نمایش خانگی که اکثرا در ژانر درام و کمدی ساخته شده‌اند، داستانی هیجان‌انگیز در ژانر جنایی و معمایی دارد. در خلاصه سریال بازنده آمده است که این سریال جنایی و معمایی درباره کارآگاه کیانی (با بازی علیرضا کمالی) است که درگیر حل پرونده‌ای پیچیده و مرموز شده که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا خواهد کرد و …

بازیگران سریال بازنده

امین حسین‌پور در ساحت سریال بازنده سعی کرده تا از بازیگران و عوامل سریال اول خود به نام درمانگر در این سریال نیز استفاده کند. مراحل پیش تولید، انتخاب بازیگر و تعیین مکان فیلمبرداری سریال بازنده از اواخر سال 1401 آغاز شده و در اوایل سال 1402 فیلمبرداری آن آغاز شده است. نقش اول این سریال جنایی را علیرضا کمالی، بازیگر موفق سریال پوست شیر بازی می‌کند. همچنین محمدمهدی دل خسته عکاس و داریوش صادق‌پور مدیر صدابرداری و از عوامل سریال بازنده هستند. گفتنی است که تماشای این سریال برای افراد زیر پانزده سال توصیه نمی‌شود. در ادامه به معرفی هنرپیشه های سریال بازنده و بررسی بیوگرافی آن‌ها می‌پردازیم.

علیرضا کمالی در نقش کارآگاه کیانی

بازیگران سریال بازنده

علیرضا کمالی بازیگر ایرانی متولد 27 اردیبهشت 1359 در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه تهران است. او فعالیت هنری خود را از سال 1379 همزمان با تحصیل در دانشگاه آغاز کرده و با بازی در سریال شیخ بهایی محصول سال 1382 وارد عرصه سینما و تلویزیون شده است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش رضا پروانه در سریال پوست شیر محصول سال 1401 شناخته شده و به شهرت و محبوبیت زیادی رسید. همچنین او به خاطر بازی در فیلم سه ماهی محصول سال 1392 نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره بین المللی فیلم شهر و برای بازی در سریال نفس محصول سال نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر درام در جشن دنیای تصویر شده است.

از دیگر آثار علیرضا کمالی می‌توان به سریال نمایش خانگی قلب یخی محصول سال 1389، فیلم خانه‌ای در خیابان چهل و یکم محصول سال 1394، فیلم سد معبر محصول سال 1395، فیلم خانه کاغذی محصول سال 1395، فیلم سمفونی نهم محصول سال 1397، فیلم هفت و نیم محصول سال 1397، سریال لحظه گرگ و میش محصول سال 1397، فیلم آبادان یازده 60 محصول سال 1398، فیلم شب، داخلی، دیوار محصول سال 1399، سریال نمایش خانگی آهوی من مارال محصول سال 1400 و سریال نمایش خانگی درام و جنایی پوست شیر محصول سال 1401 اشاره کرد.

صابر ابر

هنرپیشه های سریال بازنده

صابر ابر بازیگر تئاتر و سینمای ایرانی متولد 18 خرداد 1363 در تهران است. او فعالیت هنری خود را از سال 1384 با بازی در فیلم شاعر زباله‌ها شروع کرد و به خاطر ایفای نقش در فیلم درباره الی اثر اصغر فرهادی در سال 1388 شناخته شده است. او به خاطر بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره فیلم فجر شده است. او همچنین به خاطر ایفای نقش در فیلم دایره زنگی محصول سال 1386 نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فیلم فجر شده است.

از دیگر آثار صابر ابر می‌توان به فیلم حکایت دریا محصول سال 1395، فیلم خوک محصول سال 1396، فیلم روسی محصول سال 1397، فیلم زیر نور کم محصول سال 1399، فیلم بدون قرار قبلی محصول سال 1400، فیلم بی رویا محصول سال 1400، سریال نمایش خانگی مترجم محصول سال 1401، فیلم کت چرمی محصول سال 1401، فیلم یادگار جنوب محصول سال 1401 و فیلم بعد از رفتن محصول سال 1401 اشاره کرد.

سارا بهرامی

ژانر سریال بازنده

سارا بهرامی بازیگر ایرانی متولد 2 بهمن 1361 در اصفهان است. او فعالیت هنری خود را از سال 1388 با بازی در فیلم تهرون آغاز کرده و بیشتر به خاطر ایفای نقش در سریال پروانه محصول سال 1392 و سریال خانه‌ای در خیابان چهل و یکم محصول سال 1395 شناخته شده است. او برای بازی در سریال خانه‌ای در خیابان چهل و یکم موفق به دریافت نامزدی جایزه حافظ شده و برای ایفای نقش اصلی فیلم دارکوب محصول سال 1396 برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن در جشنوراه فیلم فجر شده است.

از دیگر آثار سارا بهرامی می‌توان به فیلم کمدی هزارپا محصول سال 1396، سریال کمدی ساخت ایران 2 محصول سال 1397، فیلم جمشیدیه محصول سال 1397، فیلم رمانتیسم عماد و طوبا محصول سال 1398، فیلم چپ راست محصول سال 1399، فیلم خائن کشی محصول سال 1399، فیلم درام جنایی علفزار محصول سال 1400، فیلم جنگل پرتقال محصول سال 1401 و فیلم بعد از رفتن محصول سال 1401 اشاره کرد.

صدف اسپهبدی

تعداد قسمت های سریال بازنده

صدف اسپهبدی بازیگر ایرانی متولد 15 بهمن 1372 در تهران است. او فعالیت هنری خود را از سال 1396 با بازی در فیلم کوتاه راحانا آغاز کرده و بیشتر به خاطر ایفای نقش یک معتاد به نام فریبا در فیلم علفزار محصول سال 1400 شناخته شده است. همچنین او برای بازی در این نقش برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره فیلم فجر شده است.

از دیگر آثار و اجراهای صدف اسپهبدی می‌توان به اجرای نمایش تئاتر چیزی شبیه زندگی در سال 1400، نمایش تئاتر مرده شور در سال 1400، نمایش تئاتر جنون محض در سال 1401، ایفای نقش در سریال سفر در خانه محصول سال 1396، سریال دل‌دار محصول سال 1398، فیلم درام و جنایی علفزار محصول سال 1400 و مجری‌گری در برنامه همیشه در خانه در شبکه آموزش اشاره کرد.

سایر بازیگران سریال بازنده عبارتند از:

  • پیمان قاسم خانی
  • رویا جاویدنیا
  • محمدعلی محمدی
  • مهدی رکنی

بررسی و نقد سریال بازنده

نظرات و نمرات سریال بازنده تا کنون بیشتر مثبت ارزیابی شده است و کاربران و مخاطبان ایرانی بی‌صبرانه منتظر پخش این سریال هیجان انگیز جنایی هستند. یکی از عوامل جذابیت سریال بازنده بازیگران بااستعداد و محبوبی است که در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. علیرضا کمالی، صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، پیمان قاسم خانی و دیگر بازیگران سرشناس این سریال با اجرای برجسته و قوی خود نقش‌های خود را به خوبی به زندگی کشانده و به واقعیت و اثربخشی داستان می‌افزایند. به خصوص حضور صدف اسپهبدی که پیش از این سریال در فیلم علفزار در نقش یک معتاد خوش درخشیده و حضور علیرضا کمالی نیز که با ایفای نقش رضا پروانه در سریال پوست شیر به شهرت دست یافته، تاثیر بسیاری در هیجان و بی‌صبری مخاطبان برای انتشار سریال بازنده دارد.

کلام آخر

دانلود سریال بازنده

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله به بررسی سریال بازنده فیلیمو پرداختیم. این سریال جدید ایرانی در ژانر جنایی، معمایی و خانوادگی ساخته شده است و از حضور بازیگران با استعدادی چون علیرضا کمالی، صابر ابر، سارا بهرامی و صدف اسپهبدی بهره می‌برد. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا تریلر سریال بازنده را دیده‌اید؟ آیا قصد تماشا و دانلود سریال بازنده را دارید؟ آیا تماشای سریال بازنده را به اطرافیان خود پیشنهاد می‌کنید؟ نظرتان درباره این سریال جنایی و بازیگران آن چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو