زن فریبکار در تهران 50 راننده را از هوش برد

منبع: سیمرغ

5

1402/5/14

18:29


زن فریبکار در تهران 50 راننده را از هوش برد

دستگیری زن که با بی‌هوش کردن رانندگان از آنها سرقت می‌کرد

 زنی که به شیوه بیهوشی از رانندگان خودروهای سواری سرقت می‌کرد، بعد از دستگیری به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

اواسط اردیبهشت ماه سال جاری با وقوع چند فقره سرقت مشابه به شیوه بیهوشی رانندگان مسافرکش، رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقاتی از مالباختگان دریافتند؛ متهم در سطح شهر تهران به عنوان مسافر درخواست خودرو می‌کرده و پس از اینکه سوار بر خودرو می‌شده به بهانه خرید اقلام خوراکی از ماشین پیاده می‌شده و در ادامه به راننده نوشیدنی تعارف می‌کرده است. راننده خودرو با خوردن نوشیدنی مسموم، بیهوش می‌شده و پس از اینکه به هوش می‌آمده متوجه می‌شده  که تمامی اموال باارزش او از داخل خودرو به سرقت رفته است.

کارآگاهان با توجه به اهمیت موضوع و حرفه‌ای بودن سارق، محل‌های تردد متهم را شناسایی کردند و در ادامه با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق شدند هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

زن ۵۰ ساله در بازجویی‌های اولیه به ۵۰ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرد و اظهار کرد اموال به سرقت را به مالخری فروخته است.

با شناسایی مالخر اموال مسروقه و دستگیری متهم در مخفیگاهش تعدادی از اموال به سرقت رفته کشف و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو