مدیرعامل Take-Two: قابلیت Backward Compatibility یک مزیت خوب است اما برای مصرف‌کنندگان ضروری نیست

منبع: گیمفا

3

1402/5/18

11:14


استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل تیک تو (Take-Two)، می‌گوید که اگرچه قابلیت سازگاری با کنسول‌های قدیمی خوب است، اما از نبود آن در کنسول‌های آینده تعجب نخواهد کرد.

مدیرعامل Take-Two: قابلیت Backward Compatibility یک مزیت خوب است اما برای مصرف‌کنندگان ضروری نیست

استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل تیک تو (Take-Two)، می‌گوید که اگرچه قابلیت سازگاری با کنسول‌های قدیمی خوب است، اما از نبود آن در کنسول‌های آینده تعجب نخواهد کرد.

استراوس زلنیک اعلام کرده که معتقد است قابلیت Backward Compatibility، در حالی که به نفع مصرف‌کنندگان است، ممکن است یک ضرورت محسوب نشود.

این بیانیه در پی اعلام اخیر مبنی بر عرضه Red Dead Redemption بر روی پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ، منتشر شده است. نسخه جدید این بازی شامل هیچ تغییری در عملکرد و جلوه‌های بصری آن نمی‌شود و در عوض، همان بازی بسته‌بندی شده همراه با بسته الحاقی Undead Nightmares خواهد بود.

جالب اینجاست که علی‌رغم نسخه‌ی جدید، Xbox One و Xbox Series X/S هنوز هم به لطف قابلیت Backward Compatibility و تلاش‌های مایکروسافت (Microsoft) در جهت ارتقاء مقیاس، پلتفرم‌های ارجح برای Red Dead Redemption به شمار می‌روند.

راکستار گیمز (Rockstar Games) به دلیل تصمیم برای انتشار بازی‌ای با بیش از یک دهه قدمت با قیمت ۵۰ دلار مورد انتقاد قرار گرفته. در پاسخ، زلنیک اعلام کرده که قیمت Red Dead Redemption بر روی پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ «از لحاظ تجاری دقیق است»، به ویژه با در نظر گرفتن این واقعیت که شامل نسخه DLC هم می‌شود.


نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GamingBolt

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو