معمای لامپ و سوئیچ: کدام سوئیچ لامپ را روشن می کند؟

معمای لامپ و سوئیچ: کدام سوئیچ لامپ را روشن می کند؟


منبع: خبرنما

4

1402/5/19

13:01


معمای لامپ و سوئیچ: سرعت تحلیل مغز شما چقدر است؟ اگر می خواهید پاسخ این سوال را بدانید پس، این معما را حل کنید. در 10 ثانیه بگویید کدام سوئیچ لامپ را روشن می کند؟ بازی‌های فکری و تست های هوش تقویت کننده عالی برای خلق و خو هستند. از نظر علمی ثابت شده‌ است […]

معمای لامپ و سوئیچ: کدام سوئیچ لامپ را روشن می کند؟

معمای لامپ و سوئیچ: سرعت تحلیل مغز شما چقدر است؟ اگر می خواهید پاسخ این سوال را بدانید پس، این معما را حل کنید. در 10 ثانیه بگویید کدام سوئیچ لامپ را روشن می کند؟

بازی‌های فکری و تست های هوش تقویت کننده عالی برای خلق و خو هستند. از نظر علمی ثابت شده‌ است که انجام این آزمون ها ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می بخشند. در مجموع، بازی های فکری شما را باهوش‌تر و ریزبین‌تر می کند. بنابراین، روزانه از حل کردن آن‌ها غافل نشوید.

معمای لامپ و سوئیچ

در تصویر 4 سوئیچ وجود دارد: قرمز، سبز، زرد و آبی. سیم های هر سوئیچ هزارتوی را ایجاد کرده است که به سختی می توان تشخیص داد کدام سوئیچ لامپ را روشن می کند. اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا سوئیچی که لامپ را روشن می کند تشخیص دهید.

زمان را فراموش نکنید، برای حل معمای لامپ و سوئیچ فقط 10 ثانیه وقت دارید.

کدام سوئیچ لامپ را روشن می کند

.

.

.

.

.

.

پاسخ معماها

اگر موفق شدید در طول 10 ثانیه سوئیچ درست را انتخاب کنید، به شما تبریک می گوییم. با این حال، اگر تا هنوز به دنبال جواب هستید به تصویر زیر نگاه کنید:

سوئیچ درست

اگر مسیر سیم ها را دنبال کنید متوجه می شوید که سوئیچ زرد رنگ لامپ را روشن می کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای لامپ و سوئیچ لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو