آزمون یافتن شب پره: آیا می توانید در 15 ثانیه شب پره استتار شده را پیدا کنید؟

آزمون یافتن شب پره: آیا می توانید در 15 ثانیه شب پره استتار شده را پیدا کنید؟


منبع: خبرنما

2

1402/5/20

09:02


آزمون یافتن شب پره: پروانه استتار شده در تصویر را در عرض 15 ثانیه پیدا کنید! ادعا شده است تنها افراد با بینایی عالی می توانند شب پره را در این تصویر پیدا کنند. با انجام این چالش مهارت های بینایی و شناختی خود را محک بزنید. تست های بینایی برعلاوه اینکه راهی عالی برای […]

آزمون یافتن شب پره: آیا می توانید در 15 ثانیه شب پره استتار شده را پیدا کنید؟

آزمون یافتن شب پره: پروانه استتار شده در تصویر را در عرض 15 ثانیه پیدا کنید! ادعا شده است تنها افراد با بینایی عالی می توانند شب پره را در این تصویر پیدا کنند. با انجام این چالش مهارت های بینایی و شناختی خود را محک بزنید.

تست های بینایی برعلاوه اینکه راهی عالی برای سرگرم شدن هستند، فواید زیادی نیز دارند. این‌گونه تست ها معمولا معماهایی هستند که با خلاقیت حل می شوند، نه با معادله ریاضی. مهم‌تر از همه، این پازل بینایی ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت تحلیل ذهن را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. حرف بس است، حالا وارد عمل شوید!

آزمون یافتن شب پره

استتار یک مکانیسم مهم در رفتار حیوانات است که اجازه می دهد بهتر با محیط طبیعی خود تطابق یابند، شکار کنند و از خطرات محتمل در محیط زندگی خود دفاع کنند. همچنین، استتار به حیوانات کمک می‌کند که به صورت کمتر دیده شده و در زمانی که اقلیم یا محیط‌ها تغییر می کنند، بهتر به تغییرات نگران‌کننده واکنش نشان دهند.

آزمون یافتن شب پره: پروانه استتار شده را در طول 15 ثانیه پیدا کنید.

شب پره را پیدا کنید

.

.

.

.

.

.

پاسخ

15 ثانیه شما تمام شده است. خوب آیا موفق شدید شب پره را پیدا کنید؟ اگر موفق شدید به شما تبریک می گوییم، این نشانه دقت بینایی عالی شما است.

به هر حال، حالا وقت آن است تا پاسخ آزمون یافتن شب پره را فاش کنیم.

شب پره مستتر

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون یافتن شب پره لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو