مدل های آرایش با لباس نقره ای و راز و رمزهای جذابیت بیشتر

مدل های آرایش با لباس نقره ای و راز و رمزهای جذابیت بیشتر


منبع: آرگا

3

1402/5/19

23:10


آرایش برای داشتن یک استایل شیک از اهمیت بالایی برخوردار است، اگر از علاقه مندان به رنگ نقره ای و انتخاب آن برای لباس مجلسی هستید، بهتر است آرایش با لباس نقره ای را نیز بیاموزید.

لباس نقره ای بیشتر اوقات انتخابی فوق العاده از سوی خانم ها جهت حضور در مجلس و مهمانی ها می باشد تا جایی که عروس خانم ها نیز به این انتخاب روی می آورند. البته که نقره ای رنگی فریبنده و جذاب می باشد که همراه میکاپی حرفه ای قادر است ظاهر زیبا و چشم نوازی در شما به وجود آورد. تلاش نمایید وقتی که لباستان نقره ای است انتخابتان برای میکاپ چهره، رنگهای سرد باشد. بکارگیری خط چشم های پهن همراه با سایه های اسموکی و هاله هایی از نقره ای در سایه یک ظاهر خیلی جذاب رقم می زند. در این مطلب آرایش با لباس نقره ای را به نمایش می کشیم.

میکاپ با لباس نقره ای رنگ

آرایش با لباس نقره ای و نکات پرکاربرد

آرایش با لباس نقره ای همچون سایر ست های لباس با آرایش از اهمیت بالایی برخوردار است، خانم های با رنگ پوست روشن بهتر است از رنگهای صورتی روشن در کنار لباس نقره ای و خانم های دارای پوست تیره و گرم از رنگ هلویی برای این منظور بهره ببرند. رنگ نقره ای از دیرباز تا الان رنگی لاکچری بوده و هنوز هم به عنوان یک رنگ شیک و جذاب محسوب و البته به همین دلیل بسیار انتخاب می شود. نقره ای سمبل پاکیزگی، قدرت، ثروت، عقل و بلوغ است.

میکاپ مناسب و شیک برای لباس نقره ای

ست آرایش با پوشش نقره ای و نکات مهم

ست آرایش با پوشش نقره ای و نکات مهم

با لباس نقره ای چه آرایشی داشته باشیم؟

افراد با چشم قهوه ای

اگر خانمی هستید که دارای چشمان قهوه ای هستید و قصد انتخاب لباس نقره ای را دارید، بدانید که طلایی دیده می شود و زیبایی بسیاری به لبها بخشیده نمی شود، افرادی با چشم بادامی می توانند از لنزهای رنگی بهره ببرند و میکاپ خویش را برای لباس نقره ای با چشم و مژه های مصنوعی تعادل ببخشند، همینطور می توانند از رژ گونه صورتی بهره ببرند.

افراد با چشم های سیاه دودی

میکاپ چشم دودی برای لباس نقره ای مناسب می باشد، اینکه این میکاپ را به درستی انجام بدهید، از اهمیت بالایی برخوردار است، خط چشم تیره را با سایه چشم پررنگ بهره ببرید و جهت افزایش اعتماد به نفس خویش از رژ لب های قرمز و خرمایی بهره ببرید.

 آرایش با لباس نقره ای برای فرم چهره و رنگ چشم و موهای مختلف

افراد با چشم فندقی

خانم های دارای چشم فندقی با بینی کوچک که از لباس نقره ای برای مجلس بهره می برند، می توانند به این صورت آرایش نمایند؛ ابتدا صورت خود را به خوبی تمیز نموده و با توجه بالا زیرسازی انجام بدهید. در کناره های خارجی و داخلی چشم ها با حرکت های تیز خط چشم بکشید و جهت تکمیل میکاپ خویش از رژ لب مات بهره ببرید.

افراد با صورت گرد و سبزه

اگر خانمی هستید که صورت گرد و سبزه دارای مردمک مشکی و چانه باریک می باشید، جهت میکاپ خود لازم است از خط چشم های آبی و یا مشکی بهره گرفته شود. مژه های مصنوعی و نیز ریمل زده و برای رژ لب از رنگ قرمز روشن استفاده کنید.

ست آرایش با پوشش نقره ای و نکات مهم

افراد با چشم درشت

خانم های با چشمان درشت و پیشانی عریض می توانید از آرایش ملایم بهره ببرید. جهت میکاپ چشم های خود حتما وقت گذاشته و همراه آرایش چشم، سایه را برجسته تر نمایید.

ست آرایش با پوشش نقره ای و نکات مهم

 آرایش با لباس نقره ای برای فرم چهره و رنگ چشم و موهای مختلف

افراد با چشم آبی و صورت کشیده

از جمله میکاپ های زیبا و البته حرفه ای جهت خانم های با صورت کشیده و چشم آبی جسارت به خرج داده و از میکاپ خنثی یعنی میکاپ کمرنگ و رژلب بدون رنگ بهره ببرند.

میکاپ جدید و شیک برای لباس نقره ای

افراد با چشم سبز

اگر خانمی هستید که دارای چشم سبز و موی قهوه ای هستید، می توانید از سایه چشم نقره ای بهره ببرید، در مورد آرایش خود نیز می توانید میکاپتان را برجسته نموده و از خط لب روشن جهت تعادل بخشیدن به صورت بهره ببرید.

مدل هایی جذاب و گیرا از آرایش با لباس نقره ای

تمام نکاتی که برای ست با لباس نقره ای باید مدنظر قرار داد

  • بهره بردن از رنگهای گرم در میکاپ
  • انتخاب و بکارگیری رژ گونه زبیعی جهت گونه ها
  • انتخاب فونداسیون و یا کرم پودر متناسب با رنگ پوست
  • رزگونه مناسب پوست نرمال رژگونه هلویی و رژگونه مناسب پوست روشن رژگونه هلویی
  • بهره بردن از رنگهای تیره جهت میکاپ چشم ها
  • اجتناب از سایه های خاکستری و نقره ای جهت میکاپ چشم ها
  • انتخاب رژ لب قرمز با طبف صورتی و یا بنفش برای میکاپ لب ها
  • پرهیز از رژ لب شفاف و قرمز
  • بهره بردن از خط چشم نقره ای و رژ لب طبیعی و خنثی
  • بهره بردن از خط چشم و ریمل زیادتر
  • استفاده از از کرم پودر مناسب جهت رنگ پوست سینه، گردن، بازو در صورت باز بودن لباس
  • بهره بردن از کرم پودر و سایر مواد آرایشی قبل از به تن کردن لباس خود برای جلوگیری از کثیف شدن

مدل هایی زیبا و جدید از آرایش با لباس نقره ای

میکاپ با لباس نقره ای رنگ

با لباس نقره ای چه آرایشی داشته باشیم؟

میکاپ با لباس نقره ای رنگ

 آرایش با لباس نقره ای برای فرم چهره و رنگ چشم و موهای مختلف

در این مطلب شما را با مدل هایی زیبا و شیک از آرایش با لباس نقره ای را به تصویر کشیدیم، امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. یکی دیگر از نکات جامانده این است که نوع یقه لباس خود را قبل از شینیون موها به آرایشگرتان اطلاع بدهید تا وی با در نظر گرفتن فرم چهره و ارتفاع گردن بتواند مدل مویی مناسب انتخاب نماید. همچنین برای آشنایی با نمونه های موفق آرایش با لباس سفید به لینک مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو