آرایش صورت با ماسک با ترفندهای آرایشی جذاب

آرایش صورت با ماسک با ترفندهای آرایشی جذاب


منبع: آرگا

312

1400/2/9

23:07


در این مطلب مدل های آرایش با ماسک با جدیدترین متدها مخصوص خانم ها و دختران جوان در دره سنی مختلف را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این سبک میکاپ ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

این روزها به خاطر شیوع بیماری کرونا همه انسان ها مجبور به استفاده از ماسک هستند و اغلب خانم هایی که ماسک می زنند تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مکان های مختلف میکاپ داشته باشند. برای آرایش با ماسک مدل های زیادی وجود دارد که شما می توانید به کمک آن ها تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

مدل های آرایش با ماسک مخصوص خانم ها و دختران جوان

بیشتر خانم ها زمانی که آرایش می کنند حس آراستگی و مرتب بودن به آن ها دست می دهد و شما می توانید با توجه مکانی که قرار است در آنجا حضور داشته باشید از انواع مدل آرایش ملایم یا آرایش مجلسی استفاده کنید.

آرایش دخترانه با ماسک

میکاپ همراه با ماسک

۱.ابتدا پوست صورت خود را به کمک مرطوب کننده بپوشانید.

۲. در این مرحله ضد آفتاب به پوست صورت خود بزنید توجه داشته باشید که نباید از ضد آفتاب های سنگین برای مصرف روزانه خود استفاده نمایید زیرا این کرم ها پوست صورت لکه دار می کنند.

۳. در صورت لزوم در قسمت زیری چشم های خود از کانسیلر استفاده نمایید و برای اینکه آرایشی طبیعی تر داشته باشید کانسیلر را روی پوست زیر چشم های خود فشار بدهید.

۴. برای یکدست شدن کرم می توانید از پرایمر یا پنکیک استفاده نمایید و یک پودر یا پنکیک می تواند میکاپ صورت شما را از زیر ماسک در طول روز حفظ نماید.

۵. اگر تمایل دارید چشمانی شاداب و برجسته داشته باشید بهتر است از سایه چشم استفاده کنید که در این صورت بهتر است سایه چشم را به صورت براق و ساده بزنید.

 

آرایش صورت دخترانه با ماسک

میکاپ صورت دخترانه با ماسک

آرایش صورت با ماسک

میکاپ دخترانه با ماسک

میکاپ صورت مجلسی با ماسک

مدل آرایش با ماسک

میکاپ ساده برای ماسک

آرایش برای ماسک مشکی

آرایش برای ماسک سفید

میکاپ مخصوص ماسک

۶. از آرایش ابروهای خود هرگز غافل نشوید زیرا نیمی از صورت توسط ماسک پوشیده می شود از این رو میکاپ ابروها به اندازه میکاپ چشم ها می تواند در زیبایی و جذابیت چهره تاثیرگذار باشد. برای آرایش ابرو ها می توانید از مداد ابرو یا ریمل و ژل ابرو استفاده نمایید.

۷. قبل از اینکه به چشم هایتان ریمل بزنید ابتدا مژه ها را به کمک فر مژه حالت و فرم بدهید سپس ریمل بزنید. در صورتی که تمایل دارید زیبای چشم هایتان بیشتر شود می توانید در میکاپ چشم ها از ریمل رنگی استفاده نمایید.

۸. اگر تمایل دارید خط چشم بکشید بهتر است قبل از زدن ریمل خط چشمی نازک و با انتهایی رو به بالا را بکشید.

۹. برای گریم لب ها به جای استفاده از رژلب می توانید از یک براق کننده یا بالم لب استفاده نمایید.

۱۰. توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس ماسک بزنید بهتر است آرایش چشم هایتان را به صورت حرفه ای انجام بدهید همچنین می توانید برای زیبایی بیشتر چشم ها از لنز یا مژه مصنوعی استفاده نمایید که در این صورت جذابیت چشم هایتان تکمیل می شود.

۱۱. برای مکان های عمومی نیز بهتر است از آرایش چشم لایت و ملایم استفاده کنید تا ظاهر شما طبیعی تر به نظر برسد.

میکاپ مخصوص ماسک

آرایش مجلسی برای ماسک

آرایش صورت برای ماسک قرمز

آرایش صورت برای ماسک سفید

آرایش صورت مخصوص ماسک طرح دار

میکاپ مخصوص ماسک مشکی

آرایش ملایم مخصوص ماسک مشکی

آرایش دخترانه برای ماسک زرشکی

 آرایش با ماسک طرح دار

میکاپ همراه با ماسک

آرایش ساده با ماسک

 آرایش با ماسک طرح دار

میکاپ با ماسک مشکی و ساده

مدل آرایش مخصوص ماسک طرح دار و ساده

میکاپ با ماسک طرحدار و زیبا

مدل آرایش زنانه

آرایش با ماسک سفید

 آرایش با ماسک

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع مدل های میکاپ با ماسک برای خانم ها در رده سنی مختلف جلب کردیم که امیدواریم این مدلها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو