استایل الگانت و اصول این سبک پوشش + عکس

استایل الگانت و اصول این سبک پوشش + عکس


منبع: آرگا

139

1400/5/11

12:17


در این مطلب به بررسی ویژگی های استایل الگانت خواهیم پرداخت که امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات لازم را در زمینه این سبک استایل بدست آورید و علاوه بر این با ایده گرفتن از آن بتوانید تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

دنیای استایل دنیای تنوع و جذابیت می باشد و در میان استایل ها با سبک مختلف برخی از آن ها نظیر استایل الگانت دارای محبوبیت بیشتری می باشند و توجه برخی از افراد شیک پوش را به سمت خود جلب کرده اند.

بررسی استایل الگانت

الگانت از انواع تیپ های پر زرق و برق می باشد و در این سبک از جواهرات و اکسسوری ها به مقدار بیشتری استفاده می شود همچنین لباس پوشیدن در این سبک دارای ریزه کاری هایی است که بهتر است با دقت رعایت شوند و اگر شما تمایل دارید از این سبک در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است تا ادامه این مطلب همراه ما باشید.

سبک پوشش جذاب الگانت

تعریف سبک پوشش الگانت

این سبک برای افراد شیک پوش و مشکل پسند انتخابی مناسب می باشد و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید در میان جمع پوشش تان جلوه خاصی داشته باشد بهتر است از این سبک پوشش ایده بگیرید. همچنین در این سبک پوشش از اکسسوری هایی پر زرق و برق و زیورآلات و لباس های گران قیمت استفاده زیادی می شود.

سبک پوشش خاص الگانت مخصوص خانم ها

به کار بردن رنگ هایی نظیر طلایی و نقره ای نیز در این سبک پوشش رایج است همچنین این رنگ ها دارای درخشش خاصی هستند از این رو توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب می کنند علاوه بر این اگر شما تمایل دارید از این سبک پوشش استفاده نمایید باید همیشه ظاهری آراسته داشته باشید و خانم ها نیز باید میکاپی ملایم داشته باشند همچنین در این سبک استایل هماهنگی بین طرح کیف و کفش و اکسسوری ها وجود دارد.

استایل الگانت

برخی از افراد تصور می کنند که این سبک پوشش برای خانم ها مناسب می باشد ولی واقعیت این می باشد که آقایان نیز می توانند از استایل الگانت در پوشش خود استفاده نمایید.

همچنین آقایان به جای استفاده از اکسسوری های پر زرق و برق باید از لباس هایی که دارای برش هایی دقیق هستند استفاده نمایید و اکسسوری هایی ظریف و ساده را جایگزین اکسسوری های لاکچری کنند.

سبک پوشش الگانت زنانه

آیا سبک پوشش الگانت همان سبک پوشش کلاسیک است ؟

این دو سبک استایل دارای تعاریفی متفاوت می باشند ولی نقاط مشترکی نیز بین آن ها وجود دارد و اصل و اساس هر دوی آن بر مبنای شیک پوشی می باشد و با کمی خلاقیت می توان استایل الگانت را به سبک پوشش کلاسیک نزدیک کرد همچنین می توانید به سبک پوشش کلاسیک رنگ و بوی سبک الگانت را ببخشید.

همچنین بهتر است شما برای حضور در محیط های رسمی از سبک کلاسیک استفاده کنید و اکسسوری هایی پر زرق و برق نیز نداشته باشید.

سبک پوشش الگانت چیست ؟

چگونه سبک پوشش الگانت داشته باشیم ؟

  • همیشه مرتب و تمیز باشید.
  • آقایان بهتر است همیشه موها و ریش های خود را مرتب نمایند و خانم ها نیز بهتر است آرایشی ملایم و هماهنگ با رنگ لباس خود داشته باشند استفاده از عطر ملایم برای آقایان و خانم ها ضروری می باشد.
  • لباس های خود را از بین پارچه ها با کیفیت و مرغوب استفاده نمایید.

سبک پوشش الگانت

  • در صورت پوشیدن دامن کوتاه بهتر است اندازه قد آن را تا پایین زانوهایتان انتخاب نمایید.
  • کفش های تخت نیز یکی از مهم ترین عناصر در این سبک پوشش می باشد و با کمی خلاقیت می توانید کیف شیکی را با کفش هایتان ست نمایید.
  • برای داشتن این سبک استایل می توانید رنگ قهوه ای را با رنگ های طلایی یا مشکی ست نمایید همچین می توانید رنگ هایی نظیر خاکستری را با نقره ای ست نمایید.

سبک پوشش الگانت

  • آقایان بهتر است برای داشتن استایل الگانت از کت و شلوار و پیراهن سفید و پالتو و ژاکت های یقه هفت و ساعت مچی با بند چرمی و دستمال گردن و کراوات استفاده نمایید.

سبک پوشش مردانه الگانت

  • خانم ها نیز می توانند از کت و کت نیم تنه کار شده استفاده نمایید همچنین پوشیدن شلوار مشکی راسته و پیراهن مجلسی و کت بلیزر و کمربند ساده و هماهنگ با لباس و پالتو و بارانی در این سبک استایل رایج می باشد.

سبک استایل الگانت خاص

نکاتی برای داشتن سبک پوشش الگانت

  • برای داشتن این سبک استایل تعادل را در وزن و اندام خود حفظ نمایید و از پوستتان همواره مراقب نمایید و نظافت شخصی خود را رعایت نمایید.
  • در این سبک استایل نیازی به پوشیدن کفش پاشنه بلند نیست و بهتر است شما کفشی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که راحت تر باشید.

استایل خاص الگانت

  • اگر کمر باریکی دارید می توانید این قسمت از اندام خود را با بستن کمربندی شیک روی لباس تان نشان بدهید و کمربند تان را می توانید طلایی یا نقره ای انتخاب نمایید.
  • در این سبک استایل کت ها و ژاکت ها از انواع لباس هایی مهم می باشند و اگر شما تمایل دارید دست تان برای انتخاب رنگ سایر لباس هایتان باز باشد بهتر است کت یا ژاکت خود را مشکی انتخاب نمایید.
  • اگر تمایل دارید از لباس ساده و پوشیده استفاده نمایید بهتر است جواهرات تان را بزرگ و زیباتر انتخاب نمایید.

استایل خاص زنانه

  • برای داشتن سبک پوشش الگانت باید همیشه آراسته و شیک باشید.
  • ست کردن رنگ لباس ها در پوشش از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.
  • همانطور که ذکر شد این سبک استایل برای خانم ها و آقایان در رده سنی مختلف مناسب می باشد و بهتر است شما نکاتی را برای داشتن این سبک استایل است رعایت نمایید تا شیک پوش و متفاوت تر از همیشه به نظر برسید.

سبک استایل خاص الگانت مخصوص آقایان

اکسسوری ها در سبک پوشش الگانت

اکسسوری ها باعث می شوند تا ظاهر و استایل شما جذاب تر به نظر برسد و استفاده از اکسسوری هایی مناسب در این سبک استایل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما جواهرات تان را از بین مدل های زیبا و خاص دستبند و گوشواره یا گردنبند انتخاب نمایید.

استایل الگانت

توجه داشته باشید که نباید از جواهرات به مقدار زیادی استفاده نمایید تا آراسته تر و شیک پوش تر به نظر برسید.

سبک پوشش پسرانه الگانت

انتخاب سبکی مناسب برای استایل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا سبک پوشش هر فرد نشان دهنده شخصیتش می باشد بنابراین بهتر است شما قبل از انتخاب سبک استایل الگانت تحقیقات لازم را در این زمینه داشته باشید تا بتوانید تغییراتی مثبت را در ظاهر خود ایجاد نمایید و جذابیت ظاهری تان را چند برابر کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو