پوشاندن جوش با آرایش به سبک آرایشگرهای حرفه ای

پوشاندن جوش با آرایش به سبک آرایشگرهای حرفه ای


منبع: آرگا

179

1400/3/18

23:09


جوش صورت ممکن است در سنین مختلف به سراغ هر فردی برود و برای محو کردن جوش می توان از تکنیک های مختلف استفاده نمود که یکی از این تکنیک ها پوشاندن جوش با آرایش است و شما می توانید به کمک این روش به راحتی جوش های صورت خود را به صورت موقتی محو نمایید.

آموزش پوشاندن جوش صورت با آرایش

یکی از شایع ترین مشکلات پوستی جوش می باشد که اغلب افراد با آن درگیر هستند و برای رفع و پوشاندن جوش روش های شیمیایی و طبیعی زیادی وجود دارند. در مطالب قبلی روش هایی برای از بین بردن جوش صورت و از بین بردن جای جوش را پیش رو داشتید در ادامه نحوه محو کردن جوش به کمک میکاپ را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

پوشش جوش صورت با میکاپ

نحوه از بین بردن جوش صورت با میکاپ

۱.ابتدا پوست را باید پاکسازی کنید. برای پاکسازی پوست می توانید از لایه بردار و اسکراب استفاده نمایید همچنین اگر شما پوستی چرب دارید می توانید از آبرسان استفاده نمایید که در این صورت باید آبرسان فاقد چربی را روی پوست خود بزنید.

پوشش جوش با میکاپ

۲. به کمک پرایمر سطح پوست خود را صاف نمایید تا پوست تان برای میکاپ آماده گردد و علاوه بر این چربی اضافه پوست کنترل شود همچنین پرایمر باعث ماندگاری میکاپ صورت می شود.

نحوه پوشش جوش صورت با آرایش

۳. در این مرحله می توانید التهاب و قرمزی ایجاد شده در اطراف جوش را به کمک تصحیح کننده های رنگ پوست یا کانسیلر برطرف نمایید. اگر جای جوش قرمز می باشد می توانید از تصحیح کننده سبز استفاده نمایید اگر جای جوش بنفش شده است می توانید از تصحیح کننده زرد استفاده نمایید.

پوشاندن جای جوش با تصحیح کننده

۴. اگر پوست شما جوش دارد می توانید به کمک کرم پودر جوش ها را بپوشانید. بعد از تصحیح کردن رنگ پوست و از بین بردن قرمزی جوش بهتر است مقدار کمی کرم پودر روی پوست بزنید. توجه داشته باشید که اگر کرم پودر را به مقدار زیادی روی پوست بزنید نه تنها میکاپ تان زیباتر به نظر نمی رسد بلکه به مرور صورت تان شروع به جوش زدن می کند از این رو بهتر است از کرم پودرهای سبک با کاور معمولی استفاده نمایید.

رفع جای جوش صورت

۵. در این مرحله می توانید آرایش صورت خود را تثبیت نمایید برای این کار می توانید از اسپری یا پودر تثبیت کننده استفاده نمایید که پودر تثبیت کننده از ایجاد برق روی صورت جلوگیری می کند و باعث می شود تا میکاپ مدت زمان طولانی تری روی صورت باقی بماند.

تثبیت کردن آرایش صورت

نکته مهم :

توجه داشته باشید که اگر صورت شما دارای جوش می باشد بهتر است بعد از انجام میکاپ به تمیز کردن براش های آرایش بپردازید زیرا درون براش ها محلی مناسب برای تجمع میکروب و پوست مرده می باشد و بهتر است شما هفته ای یک بار براش ها را بشویید.

پوشاندن جوش صورت به کمک میکاپ

در این مطلب با نحوه پوشش جوش صورت به کمک میکاپ با جدیدترین متدهای روز دنیا آشنا شدید که امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده بتوانید گریم صورت بی نظیری داشته باشید و عیب های موجود در صورت خود را به راحتی پوشش دهید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو