بیوگرافی مهدی نوروزی ملی پوش راگبی که بر اثر تصادف درگذشت

منبع: شبونه

2

1402/5/22

11:06


مهدی نوروزی ملی پوش راگبی ایران متولددهه هشتاد در تهران بوده و روز گذشته بر اثر یک سانحه تصادف درگذشت این ورزشکار روز گذشته در با خودروی شخصی خود در حال رانندگی بود که با یک کامیون تصادف میکند و متاسفانه جانش را از دست میدهد و فوت میکند. تصادف مهدی نوروزی در حالی که …

مهدی نوروزی ملی پوش راگبی ایران متولددهه هشتاد در تهران بوده و روز گذشته بر اثر یک سانحه تصادف درگذشت این ورزشکار روز گذشته در با خودروی شخصی خود در حال رانندگی بود که با یک کامیون تصادف میکند و متاسفانه جانش را از دست میدهد و فوت میکند.

بیوگرافی مهدی نوروزی ملی پوش راگبی که بر اثر تصادف درگذشت

تصادف مهدی نوروزی

در حالی که مهدی نوروزی برای آخر هفته به منزل میرفت متاسفانه در اتوبان با یک کامیون تصادف میکند که بعد از انتقال به بیمارستان فوت میکند.

درگذشت مهدی نوروزی باعث شده بسیاری از اعضای تیم ملی راگبی کشورمان به آن واکنش نشان بدهند و به شدت از این حادثه متاثر شوند.

بیوگرافی مهدی نوروزی ملی پوش راگبی که بر اثر تصادف درگذشت

بیوگرافی

مهدی نوروزی متولد دهه هشتاد بوده و از اعضای تیم ملی راگبی ایران به شمار می رفت که موفق شده بود در مسابقه آسیایی و جهانی افتخارات زیادی را برای تیم ملی ایران به ارمغان بیارود.

چند روز پیش بازیکن تیم ملی جوانان بر اثرسانحه رانندگی درگذشت.

مهدی‌نوروزی که چند روز پیش پس از آنکه در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان که در قم برگزار شده شرکت کرده بود در تهران به در اثر تصادف ماشین شخصی با کامیون جان به جان آفرین و تسلیم کرد.

روحش شاد و یادش گرامی

پایگاه خبری شبونه ضایعه درگذشت این ملی پوش جوان را به خانواده محترم ایشان و جامعه ورزشی ایران تسلیت عرض می نماید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو