شایعه: تصویر و اطلاعاتی از بازی بعدی فرام سافتور تحت نام پروژه Spellbound فاش شد

منبع: گیمفا

4

1402/5/23

15:08


مدتی پیش، یک منبع ناشناس در قالب پستی طولانی، اطلاعاتی را فاش و آن‌ها را به پروژۀ بعدی فرام سافتور (From Software) تحت هدایت هیدتاکا میازاکی نسبت داد. شما با کلیک روی این نشانی، می‌توانید جزئیات قبلی را مطالعه کنید. حالا یک شخص دیگر پیدا شده که اطلاعات قبلی را تایید و مواردی از جمله […]

شایعه: تصویر و اطلاعاتی از بازی بعدی فرام سافتور تحت نام پروژه Spellbound فاش شد

مدتی پیش، یک منبع ناشناس در قالب پستی طولانی، اطلاعاتی را فاش و آن‌ها را به پروژۀ بعدی فرام سافتور (From Software) تحت هدایت هیدتاکا میازاکی نسبت داد. شما با کلیک روی این نشانی، می‌توانید جزئیات قبلی را مطالعه کنید. حالا یک شخص دیگر پیدا شده که اطلاعات قبلی را تایید و مواردی از جمله تصویر فوق را به آن اضافه می‌کند.

جزئیات جدید منتشر شده را در ادامه به صورت موردی و از زبان منبع جدید مطالعه می‌کنید:

  1. من قابلیت شخصی‌سازی و ساخت کاراکتر را تا به این لحظه در بازی ندیده‌ام و تا جایی که می‌دانیم تصویری که در ابتدای پست مشاهده کردید، تنها پلیر قابل بازی بوده است. بنابراین، بیشتر اعتقاد دارم که این بازی یک شخصیت اصلی ثابت دارد. با این وجود، باید بگویم که تا به این لحظه ندیده‌ام این شخصیت صحبت کند.
  2. همچنین، تا به این لحظه هیچ اشاره‌ای به بخش چندنفره ندیده‌ام. البته، فکر می‌کنم در نهایت بخش چندنفره به بازی اضافه شود.
  3. اگرچه این صحیح است که بازی می‌تواند در مراسم TGA 2023 رونمایی شود، اما به شدت اعتقاد دارم که رونمایی اولیه در ژوئن ۲۰۲۴ رخ خواهد داد.
  4. من فکر می‌کنم که پست قبلی در مورد بازی که توسط شخصی ناشناش منتشر شده بود، در مورد اندازۀ بازی اغراق کرده بود، اما او قطعاً در مورد ساختار نقشه درست می‌گوید و اشتباهی نکرده است. بازی یک دانجن بسیار بزرگ در مرکز خود دارد و محتویات جهان باز در اطراف آن دانجنِ به شدت عظیم، شکل گرفته‌اند. و همانطور که قبلاً گفته شد، این بازی کوچک‌تر از الدن رینگ است، تقریباً دو سوم آن خواهد بود.
  5. پست قبلی به مناطق زیر آب و قابلیت شنا اشاره کرده بود، اگرچه من چنین چیزی را در بازی ندیده‌ام، اما بازی تاکید بسیار زیادی روی دریا/اقیانوس‌ دارد.
  6. شهری که بازی در آن جریان دارد، کن‌ریث (Kenraith) یا گن‌ریث (Genraith) نام خواهد داشت. از دید ظاهری، شهر و مناطق آن یادآور اروپای قرن هجدهم است. شهر شامل قصرها و برج‌های گوناگون خواهد شد و برخلاف بازی‌های قبلی فرام سافتور، یک مخروبه یا مکانی متروکه نیست، بلکه قلمرویی شکوفا و پرابهت را به تصویر می‌کشد. به طور کلی، بازی نمای پساآخرالزمانی عناوین دیگر استودیو را ندارد.
  7. شهری که بازی در آن روایت می‌شود، در کنار یک دریا قرار گرفته و به چندین بخش دایره‌‌ای شکل تقسیم شده است که با استفاده از کانال‌های آبی، به یکدیگر متصل شده‌‎اند.
  8. لامپ گازی یا فانوسی که شخصیت اصلی در دست دارد، نوعی مکانیک گیم‌پلی را در خود جای داده که به وسیلۀ آن، آیتم‌های مخفی، دیوارهای نامرئی و مواردی از این دست را به بازی‌باز نشان می‌دهد.
  9. برای استفاده از جادوها، نیاز به هیچ چوب‌دستی یا ابزار خاصی نیست، بازی‌باز می‌تواند جادوها را انتخاب و با دستان خود آن‌ها را اعمال کند.
  10. در بازی می‌شود برای هر دست یک جادوی خاص را استفاده کرد. همچنین، می‌توان یک سلاح فیزیکی در دست راست قرار داد و دست چپ را به جادو اختصاص داد. وقتی از جادو برای هر دو دست استفاده کنید، الگوی حملات کاملاً تغییر خواهد کرد و قوی‌تر خواهد شد.
  11. سلاح‌های از نزدیکی (Melee) که تا به این لحظه دیده‌ام، شامل شمشیر، شمشیر بزرگ، تبر، داس‌، نیزه، هلبرد و گرز می‌شود.
  12. تقریباً تمامی سلاح‌هایی که دیده‌ام، یک فرم دوم دارند و وقتی تغییر شکل می‌دهند، ظاهری جادویی به خود خواهند گرفت.
  13. شخصی‌سازی لباس به شدت عمیق است. شما می‌توانید رنگ، الگو و جنس لباس خود را تغییر دهید.
  14. شما همچنین می‌توانید با شخصی‌سازی لباس‌ خود، گیم‌پلی را نیز تغییر بدهید. یک مثال این است که با نوعی از شخصی‌سازی لباس، می‌توانید از زمین مقداری فاصله بگیرید و روی هوا حرکت کنید. نحوۀ جاخالی دادن نیز با جنس لباس تعیین می‌شود. برخی لباس‌ها ضد آتش و برخی ضد آب هستند. یکی از آن‌ها نیز باعث می‌شود دودی بنفش‌رنگ را از خود ایجاد کنید که نمی‌دانم تاثیر آن چه خواهد بود.

دقت داشته باشید این اطلاعات در حد شایعه اعتبار دارند و هیچ منبع معتبری تا به این لحظه آن‌ها را تایید نکرده است.

نظر شما در مورد این اطلاعات چیست؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو