ساعت پخش سریال خانه پدری از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال خانه پدری از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]


منبع: تکراتو

2

1402/5/28

12:16


سریال خانه پدری به کارگردانی فریدون حسن‌پور به‌زودی از شبکه آی فیلم پخش می‌شود. در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال خانه پدری  می‌پردازیم.

ساعت پخش سریال خانه پدری از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

سریال خانه پدری به کارگردانی فریدون حسن‌پور به‌زودی از شبکه آی فیلم پخش می‌شود. در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال خانه پدری  می‌پردازیم.

سریال خاطره‌انگیز خانه پدری در سال 1380، به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام ساخته شد و نخستین بار در همین سال از شبکه پنج (تهران) پخش شد. حالا قرار است این مجموعه تلویزیونی جایگزین سریال فکر پلید در شبکه آی فیلم شود.

این سریال 26 قسمتی که به قلم مسعود بهبهانی‌نیا به نگارش درآمده است، از یکشنبه (29 مرداد 1402) از شبکه آی فیلم فارسی روی آنتن می‌رود. در ادامه، ساعت پخش سریال خانه پدری  ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال رحیل از شبکه سه [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال خیانت از شبکه چهار [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال خانه پدری از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال خانه پدری هر روز ساعت 16 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 00:00 و 08:00 صبح روز بعد که زمان تکرار سریال خانه پدری از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

زمان پخش سریال خانه پدری

ساعت پخش سریال خانه پدری از شبکه آی فیلم

در سریال درام خانه پدری، چهره‌هایی همچون شقایق فراهانی، بهزاد فراهانی، زنده‌یاد مهدی فتحی، دانیال حکیمی، مجید صالحی، امیر نوری، مرتضی احمدی، اتابک نادری، پوراندخت مهیمن، ثریا قاسمی، زیبا نادری، سام درخشانی، حمیدرضا افشار، فاطمه صادقی، شهناز شهبازی، حسین رنگیوند و زنده‌یاد رضا ژیان به نقش‌آفرینی پرداختند.

خلاصه داستان سریال خانه پدری

پس از اطلاع از ساعت پخش سریال خانه پدری در شبکه آی فیلم، سراغ قصه این مجموعه درام می‌رویم که روایت‌گر داستان دختری به نام سارا بوده که اخیرا از رازی مهم خبردار شده است.

ساعت پخش سریال خانه پدری

زمان تکرار سریال خانه پدری از شبکه آی فیلم

دختری به نام سارا پس از سال‌ها درمی‌یابد خانواده‌ای که در آن بزرگ شده است، خانواده واقعی او نیستند. سارا که به دنبال پیداکردن پدر و مادر واقعی‌‌اش است، با حقایقی روبه‌رو می‌شود که زندگی‌اش را تغییر می‌دهد.

کارگردان سریال خانه پدری

فریدون حسن‌پور در ششم مهر ماه سال ۱۳۴۰ در کلاچای گیلان به دنیا آمد. ایشان دانش‌آموخته رشته‌ی کارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران است. حسن‌پور در 25 سالگی فعالیت‌ هنری خود را از سینما آغاز کرد. او به عنوان دستیار کارگردان در کنار مسعود جعفری جوزانی با فیلم «شیر سنگی» کسب تجربه کرد. دو سال بعد با «مسیر تند باد» همکاری وی با جعفری جوزانی تکرار شد.

ساعت پخش سریال خانه پدری

فریدون حسن‌پور تا سال ۱۳۷۲ در ۵ اثر سینمایی دیگر به دستیاری و کسب تجربه پرداخت. نخستین تجربه نویسندگی وی نگارش فیلمنامه «پیشانی سفید» است و این فیلم‌نامه توسط اکبر منصور فلاح ساخته شد و در سینما به نمایش درآمد.

حسن‌پور در سال ۱۳۷۴ برای نخستین بار کارگردانی فیلمی با عنوان «تعطیلات تابستانی» را با فیلم‌نامه‌ای مشترک به قلم خودش و حمید جبلی برعهده گرفت. حسن‌پور 10 سال بعد با فیلم سینمایی «وقتی همه خواب بودند» با بازی گلاب آدینه و محمدرضا فروتن به شهرت رسید.

از آثار کارنامه هنری فریدون حسن‌پور می‌توان ناردون (۱۳۹۴)، من و زیبا (۱۳۹۰)، پای پیاده (۱۳۸۷)، نشانی (۱۳۸۶)، در مه بخوان (۱۳۸۵)، وقتی همه خواب بودند (۱۳۸۴)، دارا و ندار (۱۳۷۸)، تعطیلات تابستانی (۱۳۷۴)، کوبار (۱۳۹۷)، گذر از رنج‌ها (۱۳۹۳)، از یاد رفته (۱۳۹۰)، مزرعه آفتابگردان (۱۳۸۲) و باران عشق (۱۳۸۱) را نام برد.

عوامل سریال خانه پدری

  • کارگردان: فریدون حسن پور
  • تهیه‌کننده و مجری طرح: ایرج محمدی روزبهانی، مهران مهام
  • نویسنده: مسعود بهبهانی‌نیا
  • مدیر تولید: حسن خضرآبادی
  • مدیر تصویربرداری: محمدرضا سکوت
  • تدوین: مهدی حسینی وند، خشایار موحدیان
  • آهنگساز و خواننده: امید کرامتی
  • صدابردار: مرتضی اصلان زاده
  • طراح گریم: محسن ملکی
  • طراح صحنه و لباس: محمد گنجعلی
  • برنامه‌ریز: شاهین باباپور
  • دستیاران کارگردان: فرشاد ارج، مهدی لباف، علیرضا محمدی روزبهانی
  • منشی صحنه: لیلا رنگرزان

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال خانه پدری نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه شقایق فراهانی، بهزاد فراهانی، زنده‌یاد مهدی فتحی، دانیال حکیمی، مجید صالحی، امیر نوری، مرتضی احمدی، اتابک نادری، پوراندخت مهیمن، ثریا قاسمی، زیبا نادری، سام درخشانی، حمیدرضا افشار، فاطمه صادقی، شهناز شهبازی، حسین رنگیوند و زنده‌یاد رضا ژیان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال خانه پدری چند قسمتی است؟

این سریال در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی فریدون حسن‌پور ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال خانه پدری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو