سامسونگ هم اعلام حضور کرد | طرح جدید گوشی سامسونگ با اسم s24

6

1402/5/29

18:57


سامسونگ هم اعلام حضور کرد | طرح جدید گوشی سامسونگ با اسم s24

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

با معرفی نسل جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ، همه منتظر سری گلکسی S24 هستند. حالا در گزارش جدیدی به تغییر طراحی گلکسی‌ S2‌4 و S‌24 پلاس اشاره شده است.

طبق اطلاعات ارائه‌شده توسط Ice Universe که یکی از منابع معتبر صنعت فناوری محسوب می‌شود، سامسونگ احتمالاً فریم گلکسی S24 و S24 پلاس را تخت طراحی می‌کند تا ظاهر آن‌ها با گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 مطابقت بیشتری داشته باشد. درحال‌حاضر گلکسی S23 و S23 پلاس دارای پنل پشتی تخت هستند، اما فریم آن‌ها کمی برآمده است که این موضوع تغییر پیدا خواهد کرد.

با توجه به اینکه در چند سال گذشته دستگاه‌های زیادی با طراحی تخت و لبه‌های تیز عرضه شده‌اند و این موضوع ظاهراً به یک روند جدید برای طراحی دستگاه‌ها تبدیل شده است، شاید سامسونگ تحت تأثیر عوامل خارجی تصمیم به این تغییر گرفته باشد. در هر صورت، به‌نظر می‌رسد که غول کره‌ای فکر می‌کند که این تغییر طراحی گلکسی S24 را بهبود می‌بخشد.

در این گزارش هیچ اشاره‌ای به گلکسی S2‌4 اولترا نشده است، بنابراین درست مانند نسل‌های قبلی سری گلکسی S سامسونگ، می‌توان انتظار داشت که نسخه گران‌قیمت اولترا طراحی متفاوتی داشته باشد. سامسونگ معمولاً طراحی مدل اولترا را کمی تغییر می‌دهد تا دستگاه جدید نسبت به نسل‌های قبلی راحت‌تر قابل تشخیص باشد.

گوشی سامسونگ

شایعات قبلی درباره سری گلکسی S24

تاکنون در گزارش‌های مختلفی به تغییرات سری گلکسی S2‌4 اشاره شده است. اخیراً در گزارشی گفته شد که سری گلکسی S2‌4 سامسونگ دارای جدیدترین فناوری نمایشگر این شرکت خواهد بود. همچنین گوشی‌های این سری احتمالاً به قابلیت ارتباط دوطرفه ماهواره‌ای مجهز می‌شوند.

سری گلکسی S24 طبق معمول، در فصل اول سال جدید میلادی معرفی می‌شود. این خانواده احتمالاً در دو نسخه عرضه خواهد شد که یکی از تراشه اگزینوس 2400 و دیگری از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می‌برد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو