شاهکار سامسونگ رونمایی می شود | پول های خودتان را ذخیره کنید، بمب سامسونگ

3

1402/6/28

10:20


شاهکار سامسونگ رونمایی می شود | پول های خودتان را ذخیره کنید، بمب سامسونگ

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

چند وقتی می‌شود که شاهد انتشار شایعات درباره حلقه هوشمند سامسونگ هستیم. حالا نام این محصول در اپلیکیشن Galaxy Wearable تأیید شده است و باید منتظر عرضه آن با نام «گلکسی رینگ» باشیم.

طبق گزارش 9To5Google، جدیدترین نسخه اپلیکیشن Galaxy Wearable شامل جزئیات تازه‌ای از حلقه هوشمند سامسونگ است. 9To5Google با بررسی فایل APK اپلیکیشن سامسونگ، متوجه شده که این حلقه هوشمند با نام رسمی گلکسی رینگ (Galaxy Ring) و در سال آینده میلادی از راه می‌رسد.

گلکسی رینگ در راه است

نام Galaxy Ring در اپلیکیشن سامسونگ به یک حلقه هوشمند اشاره دارد و البته باید به این موضوع اشاره کنیم که کره‌ای‌ها در مارس 2023 این نام را به‌طور رسمی ثبت کردند. به‌نظر می‌رسد سامسونگ یک اپ جداگانه یا پلاگین هم برای حلقه هوشمند خود طراحی می‌کند. این اپلیکیشن ویژگی‌ها و کنترل‌های بیشتری را برای گلکسی رینگ به ارمغان می‌آورد.

گلکسی رینگ

درون اپلیکیشن سامسونگ همچنین یک آیکون برای Galaxy Ring وجود دارد که با توجه به آن، می‌توان با اطمینان بالایی نام رسمی حلقه هوشمند کره‌ای‌ها را تأیید کرد.

انتظار می‌رود حلقه هوشمند کره‌ای‌ها یک دستگاه ردیابی سلامتی باشد. درون اپلیکیشن سامسونگ موارد مربوط به ارتباط بلوتوث و پیامی که هنگام اتصال حلقه به دستگاه به نمایش گذاشته می‌شود هم وجود دارد.

طبق برخی شایعات، گلکسی رینگ همراه با سری گلکسی S24 در اوایل سال 2024 معرفی خواهد شد و درحقیقت این حلقه ستاره رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ خواهد بود.

گلکسی رینگ می‌تواند برای کاربرانی که علاقه‌ای به ساعت‌های هوشمند ندارند و می‌خواهند به استفاده از ساعت‌های کلاسیک ادامه دهند، گزینه مناسبی باشد. درحقیقت آن‌ها در کنار داشتن ساعت کلاسیک، می‌توانند با ابزاری هوشمند، وضعیت سلامت خود را زیر نظر داشته باشند. انتظار داریم در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره این محصول منتشر شود./دیجیاتو

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو