بازیگران سریال پدر گواردیولا [بیوگرافی + عکس]

بازیگران سریال پدر گواردیولا [بیوگرافی + عکس]


منبع: تکراتو

9

1402/5/30

14:44


سریال پدر گواردیولا به کارگردانی سعید نعمت‌الله و بازی مهران مدیری و هنگامه قاضیانی تازه‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی است. برای آشنایی با زندگینامه بازیگران سریال پدر گواردیولا با ما همراه شوید.

بازیگران سریال پدر گواردیولا [بیوگرافی + عکس]

سریال پدر گواردیولا به کارگردانی سعید نعمت‌الله و بازی مهران مدیری و هنگامه قاضیانی تازه‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی است. برای آشنایی با زندگینامه بازیگران سریال پدر گواردیولا با ما همراه شوید.

سریال پدر گواردیولا دومین اثر سعید نعمت‌الله در مقام کارگردان است. عنوان جذاب این سریال، سابقه قابل تحسین سعید نعمت‌الله در نگارش فیلمنامه‌های غنی و تیم بازیگری محبوب و مشهور، باعث استقبال خوب مخاطبان از این سریال جدید شده است.

در مجموعه‌ی پدر گواردیولا بازیگران مطرح و پرطرفداری، از جمله مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، مهدی سلطانی، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین و مهران غفوریان نقش‌آفرینی می‌کنند. در ادامه اسامی عوامل تولید این سریال، خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران و همچنین عکس بازیگران سریال پدر گواردیولا را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های اکشن

بهترین سریال های کمدی خارجی

بازیگران سریال پدر گواردیولا

مجموعه پدر گواردیولا در ژانر درام و اجتماعی به نویسندگی نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محسن حیدری ساخته شده است. در این سریال علاوه بر بازیگرانی که نام بردیم، چهره‌هایی همچون سارا خوئینی‌ها، حمید فرخ‌نژاد، ستاره اسکندری، پریوش نظریه، سیامک صفری، آرش عدل پرور، امیرمهدی ژوله، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی، مریم بوبانی، محمدرضا علیمردانی، امیریل ارجمند، فریبا نادری، مسعود شریف، محمدرضا هاشمی، سارا محمدی، داریوش سلیمی، آرشام شاد، سهیل قاصدی و النا حیدری نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اولین قسمت سریال پدر گواردیولا، پنج‌شنبه 12 مرداد ماه، ساعت 20:00 از شبکه نمایش خانگی تماشاخونه منتشر شد. بر این اساس، پنج‌شنبه هر هفته قسمت جدید این مجموعه خوش‌ساخت پخش می‌شود.

هنگامه قاضیانی

عکس بازیگران سریال پدر گواردیولا

بازیگران سریال پدر گواردیولا

بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا را با هنگامه قاضیانی آغاز می‌کنیم که سی‌ام اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۹ به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی جغرافیای انسانی اقتصادی از دانشگاه آزاد اسلامی است. قاضیانی دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه غرب از دانشگاه سانفرانسیسکو است.

قاضیانی از سال ۱۳۷۹ با فیلم سینمائی سایه‌روشن، بازیگری را آغاز کرد و پس از آن به اجرای نمایش در تئاتر روی آورد. او با نمایش مثل خون برای استیک، کاری از گروه تئاتر لیو برای نخستین بار روی صحنه رفت.

قاضیانی علاوه بر بازیگری، ترجمه کتاب سرزمین مرد سرخپوست، قانون مرد سفیدپوست نوشته ویلکومب واشبرن را نیز در کارنامه دارد. همچنین، در دی ماه سال 1394 در تالار وحدت، کنسرت موسیقی بانوان را در مقام خواننده با اجرای قطعاتی به یاد ماندنی از موسیقی ایران با تنظیم رضا تاجبخش به روی صحنه برد.

نقش‌آفرینی هنگامه قاضیانی در فیلم‌های به همین سادگی و روزهای زندگی، برای او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فجر را به ارمغان آورد.

هنگامه قاضیانی قبل از 20 سالگی ازدواج کرد و وقتی پسرش 5 ساله بود از همسرش جدا شد.

مهران مدیری

عکس بازیگران سریال پدر گواردیولا

مهران مدیری در هجدهم فروردین سال ۱۳۴۶ در تهران به دنیا آمد. وی سه برادر بزرگ‌تر به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد. ایشان در شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد، اما فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۸ با رادیو آغاز کرد.

مدیری در برنامه‌ی داستان شب رادیو، شش سال به گویندگی پرداخت. او در 26 سالگی به همراه داریوش کاردان نخستین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت.

مدیری تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی از جمله شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس روی صحنه رفت. او در 26 سالگی به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب حضور داشت.

مهران مدیری در سال ۱۳۷۲با ساخت مجموعه طنز ساعت خوش به شهرت رسید. در این سال‌ها سریال‌های مدیری از جمله شب‌های برره، مرد هزار چهره، قهوه تلخ، ویلای من، در حاشیه و هیولا جزو بهترین و پربیننده‌ترین مجموعه‌های طنز ایرانی بودند.

مهران مدیری تاکنون ۱۰ بار برنده جایزه حافظ شده‌ است. همچنین او برای بازی در فیلم سینمایی همیشه پای یک زن در میان است در سال 1386 نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد.

مجله‌ی نیوزویک در مقاله‌ای، مهران مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید. مهران مدیری سال‌هاست ازدواج کرده و دو فرزند به نام‌های شهرزاد و فرهاد دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های بر اساس بازی

بهترین سریال های چینی 2023

آرش عدل‌پرور

 زندگینامه بازیگران سریال پدر گواردیولا

عکس بازیگران سریال پدر گواردیولا

آرش عدل‌پرور از بازیگران سریال پدر گواردیولا است که پیش از این به عنوان حواننده به شهرت رسیده بود. وی در ۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمد. عدل‌پور تحصیلات خود را در زمینه آهنگسازی اعم از تئوری موسیقی، هارمونی، سازشناسی و ارکستراسیون، زیر نظر اساتیدی چون اسماعیل زاده، محسن الهامیان و دکتر ایمان فرهودی گذراند.

آرش عدل‌پور تحقیقات زیادی در مورد بافت شناسی موسیقی در حوزه شرق و غرب داشته است. او و برادرش مسیح، فعالیت خود را جداگانه از سال ۱۳۸۳ با ترانه سرایی، خوانندگی و آهنگسازی آغاز کردند؛ اما به صورت حرفه‌ای و گروهی، از سال ۹۲ با یکدیگر فعالیت متفاوتی را شروع کردند.

اولین کنسرت آرش و مسیح در هفدهم اسفند ماه سال ۹۶ در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

مهدی سلطانی

 زندگینامه بازیگران سریال پدر گواردیولا

مهدی سلطانی متولد 1/ 6/ 1350 در شیراز است. وی دانش‌آموخته‌ی مقطع کارشناسی رشته‌ی بازیگری از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه هنر و دکترای رشته تئاتر از دانشگاه آوینیون فرانسه بوده که هم‌اکنون عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه تهران است.

سلطانی بازیگری را با اجرای نمایش «چند و چون به چاه رفتن چوپان» از تئاتر آغاز نمود و برای بازی در مجموعه «نوروز 73» به کارگردانی حسین فردو، برای اولین بار جلوی دوربین رفت. وی یک سال بعد به طور حرفه‌ای با نقش‌آفرینی در فیلم «کارآگاه» وارد سینما شد.

سلطانی در 39 سالگی با بازی در سریال «در مسیر زاینده رود» به کارگردانی حسن فتحی شناخته شد. ایشان با بازی درخشان خود در نقش «جمیل میان قافی» در سریال «دیوار» به شهرت رسید.

مهدی سلطانی در 29 سالگی با همسرش که خانه‌دار است، ازدواج کرده و ثمره زندگی مشترک آن‌ها تنها یک دختر به نام روژا بوده که متولد سال 1392 است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2023

بهترین سریال های ترکی

مرجانه گلچین

بازیگران سریال پدر گواردیولا

 

مرجانه گلچین متولد دوم اسفند ماه سال 1347 در تهران است. پدر او آذری و مادرش شمالی است. او فارغ‌التحصیل رشته تخصصی نوازندگی تئاتر از هنرستان موسیقی و کارگردانی سینما از دانشکده سوره است. وی به تشویق خواهرش منیژه که بازیگر بوده، با اجرای تئاتر بازیگری را شروع کرد و سپس وارد تلویزیون و سینما شد.

مرجانه گلچین تقریبا 10 سال در انگلیس زندگی کرد. او پس بازگشت به کشور با بازی در سریال کلانتر به دنیای بازیگری برگشت. راه در رو، خوش‌نشین‌ها، دارا و ندار، شمس‌العماره، بوتیمار، زوج یا فرد، آرماندو، شب عید، نفس گرم، دزد و پلیس، نقطه سر خط و سه دونگ، سه دونگ تنها برخی از آثار کارنامه هنری مرجانه گلچین هستند.

مرجانه گلچین سال‌ها قبل با کریم آتشی تهیه کننده و کارگردان سینما ازدواج کرده بود، اما بعد از مدتی از هم جدا شدند.

مهران غفوریان

 زندگینامه بازیگران سریال پدر گواردیولا

زندگینامه بازیگران سریال پدر گواردیولا را با مهران غفوریان ادامه می‌دهیم. مهران غفوریان در سوم شهریور ماه سال ۱۳۵۳در تهران به دنیا آمد. این بازیگر، کمدین و کارگردان مطرح، دانش‌آموخته‌ی رشته نقاشی است.

اولین کار غفوریان، مجموعه طنز لبخند سوم به کارگردانی مسعود رشیدی بود. او در سال ۱۳۸۰ با کارگردانی سری مجموعه‌های سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

از کارهای او می‌توان به فیلم‌های سینمایی‌ همچون مجرد ۴۰ ساله، شیر و عسل، داش‌آکل و ما همه با هم هستیم و سریال‌هایی همچون در حاشیه، قورباغه، نیسان آبی، شوخی کردم، خاتون، نوبت لیلی و زخم کاری: بازگشت اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مشابه see

بهترین سریال های 2023

فریبا نادری

عکس بازیگران سریال پدر گواردیولا

فریبا نادری در 23 فروردین ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته گرافیک است و از 19 سالگی با ایفای نقش در سریال مروارید سرخ ساخته‌ی مسعود رسام وارد دنیای بازیگری شد.

فریبا نادری در سال 1385، عاشقانه با مسعود رسام که 27 سال از او بزرگتر بود، ازدواج کرد. اما در سال 1388 مسعود رسام بر اثر سرطان درگذشت. نادری پس از فوت زنده‌یاد رسام در مصاحبه‌ای با ایسنا گفت: هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد.

از آثار کارنامه‌ هنری فریبا نادری می‌توان بزرگ مرد کوچک، غیرمحرمانه، سال‌های مشروطه، فاکتور هشت، ز یاد رفته، آسمان همیشه ابری نیست، چک برگشتی، ستایش 2، از سرنوشت، خائن کشی، حس خوب زندگی و لامبورگینی را نام برد.

فریبا نادری 8 سال پس از درگذشت مسعود رسام برای بار دوم با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و یک سال بعد از ازدواجش، دخترش یارا به دنیا آمد. نادری در سال 96 رستورانی را با نام دلی جان تاسیس کرد.

حمید فرخ‌نژاد

 زندگینامه بازیگران سریال پدر گواردیولا

حمید فرخ نژاد متولد 28 فروردین 1348 در آبادان است. او دارای مدرک کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران است. فرخ‌نژاد فعالیت هنری خود را از دوران دانشجویی با فیلم کوتاه آغاز کرد. او در سال 1369 با بازی در فیلم «کوچه های عشق» به طور حرفه‌ای به بازیگری ادامه داد. نقش‌آفرینی درخشانش در فیلم «عروس آتش» در 1376 او را به شهرت رساند.

فیلم‌های ارتفاع پست، به رنگ ارغوان، گشت ۲، خوب بد جلف، چهارشنبه‌سوری، استرداد، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو، از بهترین آثار کارنامه هنری او به شمار می‌آیند.

از جوایز و افتخارات هنری حمید فرخ‌نژاد می‌توان جایزه بهترین بازیگر مرد یازدهمین دوره جشنواره فیلم دفاع مقدس برای بازی در فیلم‌های دموکراسی تو روز روشن و شب واقعه، بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو برای نقش‌آفرینی در فیلم طبل بزرگ زیر پای چپ و دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر برای ایفای نقش در فیلم استرداد را نام برد.

حمید فرخ نژاد در دوران دانشکده با فروزان جلیلی‌فر که طراح صحنه و لباس است، آشنا شد و با او ازدواج کرد. آن‌ها یک فرزند به نام فرید دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های عاشقانه 2023

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

سارا خوئینی‌ها

بازیگران سریال پدر گواردیولا

عکس بازیگران سریال پدر گواردیولا

سارا خوئینی‌ها متولد 22 اسفند 1353 در تهران است. وی یک خواهر و سه برادر دارد و خودش سومین فرزند خانواده است. او فارغ‌التحصیل رشته گرافیک از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

خوئینی‌ها در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم ویدئویی «صبحگاه خونین» ساخته فرامرز باصری وارد عرصه بازیگری شد. ایشان در سال ۱۳۷۰ با فیلم سینمایی گل‌ها و گلوله‌ها به کارگردانی ناصر مهدی‌پور وارد سینما شد و پس از آن در فیلم تلویزیونی طالع عشق، در نقش حلیمه دایه پیامبر اسلام به ایفای نقش پرداخت. او در این سه فیلم که با چنگیز وثوقی، همسر اولش همبازی بود، از نام سارا وثوقی استفاده می‌کرد.

از سارا خوئینی‌ها برای بازی در سریال معصومیت از دست رفته به کارگردانی داوود میرباقری (نقش حمیرا) در جشنواره برنامه‌های تلویزیون سال ۱۳۸۳ و ۱۳۸۴ به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن تقدیر شد.

ازدواج اول سارا خوئینی‌ها با چنگیز وثوقی که در نوجوانی و سن ۱۵ سالگی رقم خورده بود، پس از کمتر از دو سال به جدایی ختم شد. وی پس چند سال با یوسف مرادیان ازدواج کرد؛ اما این بار هم ازدواج او دوامی نداشت و به طلاق ختم شد. غنچه وثوقی و شایان مرادیان فرزندان او از ازدواج اول و دومش هستند.

علی اوجی

 زندگینامه بازیگران سریال پدر گواردیولا

یکی دیگر از بازیگران سریال پدر گواردیولا علی اوجی است که در هفدهم اسفند ماه سال ۱۳۶۲ در شیراز به دنیا آمده است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است؛ اما بیشتر در زمینه تهیه‌کنندگی فعالیت دارد. اوجی، تهیه کننده بسیاری از آلبوم‌های خواننده‌های محبوب و مشهور از جمله آثار رضا یزدانی است. او با بازی در مجموعه تلویزیونی پژمان وارد عرصه بازیگری شد.

علی اوجی با دعوت مهران مدیری برای بازی در مجموعه شوخی کردم  استعدادش را در بازیگری به نمایش گذاشت. پس از آن در سریال کمدی در حاشیه مهران مدیری پر رنگ‌تر شد. او به عنوان استندآپ کمدین هم در برنامه طنز خندوانه به کارگردانی رامبد جوان اجرا کرد.

علی اوجی در سال ۱۳۹۶ با نرگس محمدی ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2023

بهترین سریال های ترکی 2023

امیر مهدی ژوله

 زندگینامه بازیگران سریال پدر گواردیولا

زندگینامه بازیگران سریال پدر گواردیولا

امیر مهدی ژوله دارای مدرک کاردانی عمران از دانشگاه آزاد است. وی کارش را از سال 1380 با روزنامه‌نگاری شروع کرد و با نویسندگی در مجله چلچراغ، به فعالیتش ادامه داد.

یادداشت‌های ژوله با عنوان کودک فهیم از پرطرفدارترین ستون‌های هفته‌نامه چلچلراغ بود. او در یادداشت کودک فهیم از نگاه یک بچه، فوتبال و جام جهانی را روایت می‌کرد.

امیرمهدی ژوله پس از کودک فهیم، وارد طنزهای اجتماعی شد و سپس به نویسندگی در سینما و تلویزیون روی آورد. او از نویسندگان مجموعه‌های طنز مهران مدیری بوده است. ژوله در سال 1394 با شرکت در خنداننده شو برنامه خندوانه به شهرت رسید. او در مسابقات خنداننده برتر، توانست به مرحله نهایی راه یابد و همراه با مهران غفوریان جایگاه نخست را از آن خود کند.

امیر مهدی ژوله سال‌هاست ازدواج کرده و یک دختر به نام گندم دارد. این نویسنده و بازیگر مطرح مبتلا به بیماری اِم‌اِس است. او در یکی از برنامه‌های خندوانه با ام‌اس شوخی کرد و به بیان تجربه‌ی خود در مبارزه با این بیماری پرداخت.

محمدرضا علیمردانی

عکس بازیگران سریال پدر گواردیولا

محمدرضا علیمردانی در یازدهم خرداد ماه سال ۱۳۵۵در تنکابن به دنیا آمد. او چهار خواهر و یک برادر دارد. وی دارای مدرک کارشناسی تئاتر، نمایش و بازیگری بوده و بیش از 40 کار تصویری در کارنامه‌ی هنری خود دارد.

نوروز ۷۶، آشتی‌کنان، روز رفتن، تاوان، گل یا پوچ، مأمور بدرقه و پایتخت برخی از آثاری هستند که او در آن‌ها به عنوان بازیگر حضور داشته است.

علیمردانی به عنوان دوبلور در برخی از انیمیشن‌های پربیننده حضور داشت. او همچنین راوی پویانمایی محبوب دیرین دیرین بود. او علاوه بر گویندگی و بازیگری، اجرای سه برنامه چهل تیکه (۱۳۹۸–۱۳۹۹)، شب‌های مافیا (۱۳۹۹) و ناتو (۱۴۰۲-تااکنون) را در کارنامه هنری خود دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول 2023

بهترین سریال های چینی تاریخی

علیرضا خمسه

عکس بازیگران سریال پدر گواردیولا

بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا را با علیرضا خمسه به پایان می‌رسانیم. خمسه در نهم بهمن ماه سال ۱۳۳۱در تهران به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشته روان‌شناسی از دانشگاه شهید بهشتی است. ایشان در سال ۱۳۵۷ برای شرکت در دوره‌های پانتومیم، حرکات بدنی و بازیگری به فرانسه رفت و در مدرسه ون سن، آتلیه اگوستوبوال و آتلیه سیته یونیورسیته پاریس این مهارت‌ها را آموخت.

علیرضا خمسه در سال ۱۳۶۰ با بازی در فیلم مرگ یزدگرد برای اولین بار مقابل دوربین سینما رفت و پس از آن در برنامه‌های تلویزیونی مانند «نوروزنامه»، «هوشی و موشی»، «بورزید و بخندید»، «حواستو جمع کن» و «نگاه سوم» قطعات نمایشی طنز را اجرا کرد.

خمسه یکی از پرکارترین و موفق‌ترین بازیگران تلویزیون و سینماست. چوب خط، زمین گرم، زندگی از نو، دورهمی، بیمار استاندارد، پایتخت، شهر گربه‌ها، ملاقات با جادوگر، جنجال در عروسی، وروجک‌ها، نیکان و بچه غول، از تهران تا بهشت، عملیات مهد کودک و سلام بر فرشتگان برخی ار آثار کارنامه هنری علیرضا خمسه در تلویزیون هستند.

خلاصه داستان سریال پدر گواردیولا

پس از بیان مختصری از بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا سراغ خلاصه قصه‌ی آن می‌رویم. پدر گواردیولا داستان یک خانواده را به تصویر می‌کشد که وقوع یک حادثه باعث دگرگونی روابطشان شده و سرنوشت مسیر متفاوتی برای‌شان به وجود آورده است.

در خلاصه داستان سریال پدر گواردیولا آمده است: «زندگی خاطرخواهی لازم نداره، آبرو لازم داره». اما سعید نعمت الله کارگردان پدرگواردیولا درباره‌ی قصه‌ی آن گفته است: «پدر گواردیولا درباره مردی است که راه نجات خود را برگشت به خانواده‌اش می داند؛ او یک فوتبالیست قدیمی بوده و در زندگی اشتباهاتی داشته است. خط قصه‌های من همیشه مشخص است و به هیچ وجه نگران این تکرار نیستم که همه چیز به خانواده ختم می‌شود.»

دیگر عوامل تولید سریال پدر گواردیولا

  • مجری طرح و سرمایه گذار: محسن حیدری
  • مدیر فیلم برداری: سعید براتی
  • سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: داود باقری
  • مدیر تولید: مصطفی سلطانی
  • طراح صحنه: حسین کرمی
  • طراح لباس: آزاده قوام
  • صدابرداری: میثم کیامرثی
  • تدوین: عماد خدابخش
  • چهرپردازی: کامران خلج
  • آهنگساز: افشین عزیزی
  • صدا گذار: امیرحسین شریفی
  • جلوه‌های کامپیوتری: کامیار شفیعی
  • جلوه‌های میدانی: حمید رسولیان
  • مسئول بدلکاری: امیرحسین خنجری
  • دستیار اول کارگردان: افشین عمران
  • منشی صحنه: رضا بقائی
  • برنامه‌ریز: علی مرزبان
  • خوانندگان: سالار عقیلی و آرش عدل پرور

سوالات متداول

چه کسانی در سریال پدر گواردیولا نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این مجموعه مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، مهدی سلطانی، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، مهران غفوریان، سارا خوئینی‌ها، حمید فرخ‌نژاد، ستاره اسکندری، پریوش نظریه، سیامک صفری، آرش عدل پرور، امیرمهدی ژوله، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی، مریم بوبانی، محمدرضا علیمردانی، امیریل ارجمند، فریبا نادری، مسعود شریف، محمدرضا هاشمی، سارا محمدی، داریوش سلیمی، آرشام شاد، سهیل قاصدی و النا حیدری نقش‌آفرینی می‌کنند.

سریال پدر گواردیولا چند قسمت دارد؟

بر اساس اخبار رسانه‌ها این سریال 27 قسمتی خواهد بود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما درباره بازیگران سریال پدر گواردیولا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو