فیلم کامل یوسف تیموری با تقلید صدای رضا عطاران در شب های مافیا

منبع: شبونه

6

1402/5/30

23:10


یوسف تیموری در برنامه شب‌های مافیا حضور جذابی برای مخاطبان این برنامه به همراه داشت او با تقلید صدای رضا عطاران در تیتراژ سریال کوچه اقاقیا خیلی جالب توانست این کار را انجام بدهد و خنده را بر روی لبان حاضران در برنامه بنشاند. یوسف تیموری از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون کشورمان بوده که …

یوسف تیموری در برنامه شب‌های مافیا حضور جذابی برای مخاطبان این برنامه به همراه داشت او با تقلید صدای رضا عطاران در تیتراژ سریال کوچه اقاقیا خیلی جالب توانست این کار را انجام بدهد و خنده را بر روی لبان حاضران در برنامه بنشاند.

فیلم کامل یوسف تیموری با تقلید صدای رضا عطاران در شب های مافیا

یوسف تیموری از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون کشورمان بوده که بیشتر به دلیل شوخی‌هایی که در برنامه‌هایش انجام می‌دهد سوژه رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

فیلم کامل یوسف تیموری با تقلید صدای رضا عطاران

یوسف تیموری دوستی قدیمی با رضا عطاران دارد و در سریال ساعت خوش که در دهه ۶۰ خوش می‌شد همبازی بودند یوسف تیموری همچنین در برخی از سریال‌های رضا عطاران حضور داشته است.

یوسف تیموری بازیگر مشهور مرد ایرانی است که اغلب با کارهای کمدی او را دیده ایم. این بازیگر در تاریخ ۶ دی ماه از سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمده است. البته او اصالتاً اهل آبادان است. ناگفته نماند که هر چند نام این هنرمند یادآوری کارهای کمدی است اما باید بدانید که یوسف تیموری در چند فیلم‌ جدی نیز بازی کرده است و چنان در این فیلم ها خوش درخشیده است که موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مکمل‌ مرد از اولین ‌دوره جشنواره جام‌جم شد.

همچنین ببینید

یوسف تیموری بهنوش بختیاری را سکته داد (فیلم کامل)

فیلم کامل شوخی وحشتناک یوسف تیموری با دوستش

یوسف تیموری از جمله بازیگرانی است که سر کلاس مرحوم سمندریان حضور داشته است و آن روزها اصلا فکر نمی کرد که به شهرت و محبوبیت اینچنینی در بین مخاطبان دست پیدا کند. او با استعداد هنری فوق العاده ای که دارد شب و روزش را به بازی و بازیگری اختصاص داد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو