طرز تهیه برگر بروکلی یک غذای گیاهی و سالم با طعم ایده آل

منبع: آرگا

3

1402/5/31

08:33


برگر بروکلی یکی از برگر های محبوب و گیاهی است که به راحتی و با استفاده مواد اولیه نسبتا کمی تهیه می شود. اگر می خواهید این برگر گیاهی را با راحت ترین روش تهیه نمایید حتما این مطلب را دنبال کنید

برگر یکی از انواع ساندویچ های فست فودی است که در بین مردم محبوبیت زیادی دارد. این نوع فست فود بسیار خوشمزه و لذیذ است که با استفاده از دستور های پخت مختلف و طعم های مختلفی تهیه می شود. برگر بروکلی یکی از برگر های گیاهی و مفید بوده که دارای طعمی بسیار خوب می باشد. برای تهیه این برگر نیاز به مواد اولیه زیادی و یا مدت زمان زیادی ندارید و در مدت زمان کمی می توان دارای یک فست فود با طعمی عالی شد. اگر می خواهید برگر بروکلی را با ساده ترین روش تهیه کنید طرز تهیه برگر بروکلی در این مطلب قرار دارد.

همانطور که می دانید برگر انواع مختلف و زیادی از جمله برگر مرغ سوخاری و برگر سالمون دارد. با کلیک بر روی لینک های قرار گرفته شده می توان با طرز تهیه این دو برگر محبوب هم آشنا شد. اگر می خواهید این برگر گیاهی نباشد می توان از هر نوع همبرگری برای داخل نان استفاده کرد که به دلخواه است. اگر هم می خواهید برگر گیاهی با طعمی بی نظیر داشته باشید بهتر است ادامه این مطلب را خوانده و برگر بروکلی را تهیه کنید.

برگر بروکلی گیاهی

مواد لازم

  • پیاز ۱ عدد
  • ساقه بروکلی ۱ عدد
  • سیب زمینی ۱ عدد
  • آرد سوخاری ۲ قاشق غذاخوری
  • آرد سبوس ۲ قاشق غذاخوری
  • پودر نخود ۲ قاشق غذاخوری
  • نمک، فلفل سیاه و زرد چوبه به مقدار لازم

برگر بروکلی خوشمزه

طرز تهیه برگر بروکلی گیاهی

ابتدا برای تهیه برگر بروکلی باید بروکلی ها را بشویید، سیب زمینی و پیاز را پوست کنید. سپس تمامی سبزیجات ها را با رنده ریز، رنده کنید و یا تمامی سبزیجات را درون مخلوط کن بریزید. حالا ادویه ها را به همراه آرد ها و پودر نخود را به مخلو کن اضافه کنید و تا حدی که یک دست شود مخلوط کنید.

در ادامه تابه ای مناسب را با مقداری روغن و یا کره بر روی حرارت قرار دهید تا داغ شود. پس از داغ شدن روغن، به اندازه ۱ قاشق غذا خوری از موادی که مخلوط کردید را با دست گرد کنید و در تابه سرخ نمایید. همین کار را با دیگر مواد باقی مانده برگر انجام دهید. در آخر برگر بروکلی را درون نون همبرگر بگذارید و سرو کنید.

طرز تهیه برگر بروکلی لذیذ

می توان از کاهو گوجه و خیار شور و … به انواع مخلفات درون برگر استفاده کرد تا دارای طعم بهتری شود که البته بستگی به سلیقه شما دارد. برای مشاهده و تهیه انواع برگر های لذیذ و مختلف بر روی لینک قرار گرفته شده در مطلب کلیک فرمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو