آزمون شناسایی دزد ثروتمند: باید باهوش باشی تا دزد پولدار را تشخیص دهی!

آزمون شناسایی دزد ثروتمند: باید باهوش باشی تا دزد پولدار را تشخیص دهی!


منبع: خبرنما

2

1402/6/5

09:01


در تصویر آزمون شناسایی دزد ثروتمند دو دزد در حال دزدی هستند. با این حال شما باید تشخیص دهید که کدام دزد پولدار است. اکنون با دقت به عکس زیر نگاه کنید و…

آزمون شناسایی دزد ثروتمند: باید باهوش باشی تا دزد پولدار را تشخیص دهی!

آزمون شناسایی دزد ثروتمند: می گویند ارسطو یکی از علاقه مندان معماها و تست های هوش بوده است. معماها مغز را فعال نگه می دارد و باعث می شوند که همیشه تحت هر شرایطی خلاق و آماده باشید. چالش امروز آزمون شناسایی دزد ثروتمند نیز یکی از همین گونه معماها است. در این تست هوش شما باید با در نظر گرفتن شواهد موجود در تصویر بگویید کدام دزد فردی پولدار است!

برای انجام آزمون شناسایی دزد ثروتمند شما 13 ثانیه وقت دارید. در این زمان کوتاه شما باید تصمیم خود را بگیرید.

تصویر آزمون شناسایی دزد ثروتمند

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن و مغز شما شود و به صورت گروهی یا تک نفری انجام شود، بازی فکری می‌گویند. بازی‌های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد یا وضعیت جسمانی می‌توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می‌شوند.

در تصویر آزمون شناسایی دزد ثروتمند دو دزد در حال دزدی هستند. با این حال شما باید تشخیص دهید که کدام دزد پولدار است. اکنون با دقت به عکس زیر نگاه کنید و این تست هوش را در طول 13 ثانیه حل کنید. برای رسیدن به جواب باید از ذهن خلاق تان استفاده کنید، زیرا پاسخ درست در مقابل شما قرار دارد.

کدام دزد پولدار است؟

به یاد داشته باشید جواب آزمون شناسایی دزد ثروتمند در پایین صفحه قرار دارد.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون شناسایی دزد ثروتمند

بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه هر روزه با تست ها و معماهای جذاب و چالش بر انگیز در خدمت شما عزیزان است. در حالی که شاید برخی ها فکر می کنند حل کردن این معماها چیزی جز هدر دادن وقت نیست، تحقیقات ثابت کرده است که روزانه حل کردن 2 یا 3 معما می تواند تاثیر عمیقی بر عملکرد مغز شما داشته باشد.

پاسخ آزمون شناسایی دزد ثروتمند: هیچکدام از دزدها ثروتمند و پولدار نیستند، زیرا اگر آن‌ها پولدار می بودند دزدی نمی کردند!

جواب آزمون دزد پولدار

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی دزد ثروتمند لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید تست های هوش

داشتن هوش بالا فقط به معنای انجام سریع سوالات ریاضی نیست. هوش انواع مختلفی دارد و این موضوع واقعا پیچیده است. اما اگر به دنبال راهی برای تقویت مهارت های هوشی خود هستید، پیشنهاد می کنیم چنین آزمون های  را حل کنید. از نظر علمی ثابت شده است بازی های فکری و معماهای هوش ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، انجام این بازی های سرگرم کننده شما را باهوش‌تر می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو