تست هوش: فقط افراد باهوش می توانند خروس متفاوت را در 7 ثانیه تشخیص دهند!

تست هوش: فقط افراد باهوش می توانند خروس متفاوت را در 7 ثانیه تشخیص دهند!


منبع: خبرنما

4

1402/6/17

09:19


آزمون شناسایی خروس متفاوت: در این بازی فکری هشت خروس در تصویر وجود دارد. همه آن‌ها یکسان هستند، به جز یکی. چالش این است که خروس متفاوت را…

آزمون شناسایی خروس متفاوت: در این بازی فکری هشت خروس در تصویر وجود دارد. همه آن‌ها یکسان هستند، به جز یکی. چالش این است که خروس متفاوت را در 7 ثانیه پیدا کنید. آیا می توانید آزمون شناسایی خروس متفاوت را حل کنید؟

تست‌های IQ اغلب برای تعیین اینکه آیا فردی دارای ضریب هوشی بالا یا پایین است انجام می‌شود. این آزمون توانایی های شناختی فرد را می سنجد، یعنی مهارت های حل مسائل و استدلال منطقی. انواع مختلفی از تست های هوش وجود دارد که اغلب آنها جامع و خسته کننده هستند. خوشبختانه، ما یک راه هیجان انگیز و سرگرم کننده برای شما داریم، آزمون شناسایی خروس متفاوت. این تست هوش را حل کنید و مغز خود را محک بزنید.

آزمون شناسایی خروس متفاوت

بیایید نگاهی به تصویر آزمون شناسایی خروس متفاوت بیندازیم:

کدام خروس متفاوت است؟

در تصویر می توانید هشت خروس را ببینید که تقریبا یکسان هستند – کلمه کلیدی «تقریبا» است. با این حال، یکی از آنان با تفاوت اندکی از بقیه متفاوت است. آیا می توانید خروس متفاوت را پیدا کنید؟ این آزمون راهی برای آزمایش میزان توجه شما است.

زمان شما از حالا شروع می شود:

.

.

.

.

.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است!

آیا توانستید آزمون شناسایی خروس متفاوت را حل کنید؟

جواب

در این پازل تصویری فکری، شما باید خروس متفاوت را در طول 7 ثانیه تشخیص می دادید. اگر نتوانستید آزمون شناسایی خروس متفاوت را حل کنید، نگران نباشید، راه حل آن درست در زیر آورده شده است.

جواب تست خروس

اگر توانستید جواب را حدس بزنید، به شما تبریک می گویم! تفریح و سرگرمی تنها مزیت معماها نیست. یک تحقیق جدید نشان می دهد چالش های ذهنی مانند آزمون تشخیص پیرزن دیوانه مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. بنابراین با حل این گونه بازی های فکری، می‌توانید مغز هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش تری داشته باشید. پس از حل کردن این آزمون ها غافل نشوید. اکنون آیا آماده اید تا این تست هوش را انجام دهید؟ پس بیایید شروع کنیم.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی خروس متفاوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو