کارهای لوکسی که می‌توان در دبی انجام داد

منبع: فوت و فن

3

1402/6/5

15:40


دبی به‌عنوان مرکز تجمل شناخته می‌شود و در آنجا تجربه‌های متنوعی ارائه می‌شوند که هر بازدیدکننده‌ای را به حیرت وا می‌دارد. از آسمان‌خراش‌های سر به فلک کشیده و هتل‌های مجلل گرفته تا رستوران‌ها و مراکز خرید لوکس، کارهای لوکسی زیادی وجود دارند که می‌توان در دبی انجام داد. در ادامه همراه با ما باشید.

کارهای لوکسی که می‌توان در دبی انجام داد

دبی به‌عنوان مرکز تجمل شناخته می‌شود و در آنجا تجربه‌های متنوعی ارائه می‌شوند که هر بازدیدکننده‌ای را به حیرت وا می‌دارد. از آسمان‌خراش‌های سر به فلک کشیده و هتل‌های مجلل گرفته تا رستوران‌ها و مراکز خرید لوکس، کارهای لوکسی زیادی وجود دارند که می‌توان در دبی انجام داد. در ادامه همراه با ما باشید.

اقامت لوکس در دبی

چه به دنبال سوئیت‌های مجلل، اقامتگاه‌های ساحلی، رستوران‌های در سطح جهانی یا چشم‌اندازهای خیره‌کننده شهر باشید، دبی یکی از بهترین شهرهای جهان برای لذت بردن از اقامتی لوکس به شمار می‌رود. در ادامه به برخی از اقامتگاه‌های لوکس و برجسته دبی پرداخته شده است.

هتل برج العرب – جمیرا

برج العرب (Burj al Arab) یکی از نمادین‌ترین ساختمان‌های جهان به شمار می‎‌رود که ساختار بادبان مانندش کاملاً قابل‌تشخیص است و به نمادی از مدرن‌سازی و تجمل دبی تبدیل شده است. این هتل به‌خاطر امکانات مجللش همچون پیشخدمت خصوصی، ماشین‌های رولز رویس با راننده، ساحل اختصاصی و رستوران زیر آب معروف است و به‌خاطر استانداردها و تجمل استثنایی‌اش هتلی هفت ستاره در نظر گرفته می‌شود.

هتل بولگاری ریزورت دبی

هتل بولگاری ریزورت دبی (Bulgari Resort Dubai) بخشی از مجموعه مشهور هتل‌ها و استراحتگاه‌های بولگاری به شمار می‌رود که به‌خاطر امکانات لوکس، طراحی پیچیده و توجه به جزئیاتش معروف است. این استراحتگاه در جزیره‌ای مصنوعی قرار دارد و مناظر خیره‌کننده‌ای از خط افق دبی و خلیج فارس را به نمایش می‌گذارد. این جزیره با یک پل ۳۰۰ متری به سرزمین اصلی متصل می‌شود.

هتل وان اند اونلی د پالم

هتل وان اند اونلی د پالم (One&Only The Palm) اقامتگاهی مجلل در جزیره پالم جمیرا در دبی است که اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکسی دارد و هر کدام از آن‌ها نیز بالکن یا تراسی با نماهای بسیار تماشایی و خیره‌کننده از خلیج فارس یا شهر دبی دارند. اتاق‎‌ها به زیبایی با مواد طبیعی تزیین شده‌اند و دارای امکانات رفاهی لوکسی از جمله حمام‌های مرمری، وان‌ها بزرگ و… هستند.

تفریحات لوکس در دبی

در دبی همچنین می‌توان از تفریحات و ماجراجویی مختلفی نیز لذت برد که در عین لوکس بودن، هیجان زیادی را نیز به شما انتقال می‌دهند. در ادامه به معرفی برخی از تفریحات لوکس دبی می‌پردازیم.

بالن سواری

بالن سواری در دبی می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای برای تماشای مناظر صحرای دبی از جمله تپه‌های شنی و حیات‌وحش آن شامل شتر و غزال باشد. این سواری‌ها معمولاً در صبح زود هنگام طلوع خورشید و در هوای آرام انجام می‌شوند و معمولاً نیز حدود یک ساعت طول می‌کشند. شرکت‌های متعددی هستند که علاوه بر ارائه تجربه بالن سواری، موارد دیگری همچون صبحانه لذیذ و تجربه‌ای نزدیک با شاهین را ارائه می‌دهند.

تور قایق تفریحی دبی مارینا

با تور قایق تفریحی شما می‌توانید از مناظر و جاهای دیدنی دبی مارینا لذت ببرید، در زیر نور آفتاب استراحت کنید و افق شهری دبی را شاهد باشید. قایق‌های تفریحی دارای امکاناتی همچون آشپزخانه، تهویه مطبوع، صندلی راحتی و سیستم صوتی هستند که می‌توانند اوقات شما روی دریا را بسیار سرگرم‌کننده و دلنشین کنند. در این تورها می‌توان از جاهای دیدنی مشهوری همچون جمیرا پالم و برج العرب نیز دیدن کرد.

هلیکوپتر سواری

تور هلیکوپتر سواری در دبی می‌تواند تجربه لوکس و باورنکردنی را به شما بدهد. از داخل هلیکوپتر می‌توان شاهد نمای شهری، معماری و بناهای نمادین دبی از زاویه دیدی منحصربه‌فرد بود. این تورها معمولاً بین ۱۲ تا ۴۰ دقیقه زمان می‌برند و راهی عالی برای دیدن بسیاری از جاهای مشهور دبی به شمار می‌روند.

تورهای کویرگردی

تور کویر دبی سفری بسیار هیجان‌انگیز و محبوب برای لذت بردن از گردشی در دل کویر به شمار می‌رود. این تورها گزینه‌های جالب‌تر و خصوصی‌تری همچون ارائه شام و تماشای ستارگان در شب را نیز در دسترس مهمانان قرار می‌دهند که می‌تواند تجربه‌ای لوکس و رمانتیک را رقم بزند، تجربه‌ای که در آن می‌توان از زیبایی‌های کویر لذت برد و اوقات خوشی را سپری کرد.

تورهای کویرگردی معمولاً همراه با سواری با ماشین چهارچرخ متحرک نیز است که تجربه‌ای بسیار سرگرم‌کننده و مهیج به شمار می‌رود. برخی از تورها نیز شامل نوشیدنی خوشامدگویی، خال‌کوبی با حنا و پوشیدن لباس‌های سنتی اماراتی است. در این تورها همچنین می‌تواند از یک شام باربیکیو در زیر ستاره‌ها همراه با موسیقی زنده لذت برد. از جمله دیگر تفریحاتی که در این تورها می‌توان تجربه کرد، شترسواری، سندبورد سواری و شاهین بازی را می‌توان نام برد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو