برادر هدی زین العابدین کیست +علت فوت و مرگ و عکس

منبع: شبونه

4

1402/6/5

19:03


علت فوت برادر هدی زین العابدین برادر هدی زین العابدین بازیگر سینما و تلویزیون ایران بر اثر ایست قلبی فوت کرده است این خبر را خانم هدی زین العابدین در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که با موجی از پیام‌های تسلیت برای این هنرمند همراه شد. این اتفاق در حالی رخ داده که سال گذشته این …

علت فوت برادر هدی زین العابدین

برادر هدی زین العابدین بازیگر سینما و تلویزیون ایران بر اثر ایست قلبی فوت کرده است این خبر را خانم هدی زین العابدین در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که با موجی از پیام‌های تسلیت برای این هنرمند همراه شد.

برادر هدی زین العابدین کیست +علت فوت و مرگ و عکس

این اتفاق در حالی رخ داده که سال گذشته این بازیگر مادر خود را از دست داده بود و به شدت از این بابت وضعیت نگران کننده‌ای داشت.

هدا زین العابدینی در فاصله کمتر از یک سال برادر خود را نیز از دست داد اتفاقی که برای هر کسی می‌تواند بسیار آزاردهنده و کوبنده باشد.

برادر هدی زین العابدین کیست

درباره درباره اینکه برادر هدی زین العابدین کیست و چه شغلی داشت اطلاعاتی در فضای مجازی وجود ندارد و خانم زین العابدین نیز در این باره توضیحاتی ارائه نداد.

برادر هدی زین العابدین کیست +علت فوت و مرگ و عکس

اما درباره این هنرمند باید عرض کنیم که هدی زین العابدین متولد ۲۳ خرداد ۱۳۶۸ در کرج بوده و از سال ۱۳۸۴ تا به حال در عرصه بازیگری فعالیت دارد.

او بازیگری را در سال ۱۳۸۴ با بازی در فیلم سینمایی خانه روشن آغاز کرد اما بازی‌های او در تلویزیون به شهرت این هنرمند کمک کرد.

سریال‌های آشپزباشی و یکی از ما و سقوط یک فرشته و همه خانواده من از جمله سریال‌های تلویزیونی هدی زین العابدین می‌باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو