دنی ویلنوو سری سوم Dune را می‌سازد؛ فیلم‌نامه تقریبا آماده است

منبع: گیمفا

2

1402/6/6

15:08


از همان ابتدا، دنی ویلنوو برای Dune برنامه‌هایی داشت.

دنی ویلنوو سری سوم Dune را می‌سازد؛ فیلم‌نامه تقریبا آماده است

از همان ابتدا، دنی ویلنوو برای Dune برنامه‌هایی داشت.

ویلنوو قصد داشت از رمان فرانک هربرت، دو فیلم حماسی بسازد حتی اگر برادران وارنر با ساخت پارت دوم موافقت نمی‌کردند. به لطف موفقیت فیلم اول در گیشه در سال ۲۰۲۱، او خبر از اقتباس دوم داد که قرار بود اواخر امسال اکران شود.


اما مسئله اینجاست که Dune فقط یک داستان نیست. هربرت کتاب‌های بیشتری نوشته که داستان آراکیس را ادامه می‌دهند. و بعد از درگذشت وی، پسرش، برایان هربرت، راه او را ادامه داد. حال اگر سری دوم موفق شود؛ ویلنوو قصد دارد سفرش در میان ستاره‌ها را ادامه داده و فیلم‌های بیشتری از این دنیای جذاب و سندورم‌های مرموزش بسازد.


ویلنوو در مصاحبه با مجله امپایر درباره رویایش برای اقتباس از Dune: Messiah و تکمیل سه‌گانه تلماسه گفته است. او توضیح داده که Messiah دنباله مستقیم رمان هربرت، پل استریدز با بازی تیموتی شالامی را بعنوان یک شخصیت قهرمان نشان می‌دهد.


ویلنوو قصد دارد در کتاب دست برده و اینگونه می‌گوید:


اگر بتوانم این سه گانه را بسازم، رویایم تحقق می‌یابد. Dune: Messiah در واکنش به این واقعیت نوشته شده که مردم پل را یک قهرمان می‌بینند و این چیزی نیست که او می‌خواسته. اقتباس من از تلماسه نزدیک به این ایده و یک هشدار است.


بازیگران سری دوم فیلم تلماسه، تیموتی شالامی، زاندیا، جاش برولین، دیو باتیستا، استلان اسکارشگرد، خاویر باردم و شارلوت رمپلینگ هستند.

چهره‌های جدید عبارتند از فلورانس پیو در نقش پرنسس ایرولان کورینو، و کریستوفر واکن در نقش امپراطور شادام چهارم، در حالی که بازیگر پیشرو سوهیلا یعقوب در نقش شیشکلی ظاهر می‌شود و تیم بلیک نلسون در نقشی نامعلوم انتخاب شده است.

Dune: Part Two در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۴ (۲۵ اسفند) روی پرده سینماها می‌رود.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو