تصاویر جدیدی از فیلم Dune: Part 2 منتشر شدند

منبع: گیمفا

3

1402/6/5

15:15


متاسفانه، بازگشت ما به آراکیس چهار ماه به تعویق افتاده است، اما در این بین، مجله Empire برخی از تصاویر منحصر به فرد Dune: Part Two را منتشر کرده است، و جدیدترین آن‌‌ها تصاویر غیرقابل تشخیص آستین باتلر در نقش فید-راوتا هارکونن بی‌رحم است که به لئا سیدوکس در نقش لیدی فنرینگ خیره شده است. […]

تصاویر جدیدی از فیلم Dune: Part 2 منتشر شدند

متاسفانه، بازگشت ما به آراکیس چهار ماه به تعویق افتاده است، اما در این بین، مجله Empire برخی از تصاویر منحصر به فرد Dune: Part Two را منتشر کرده است، و جدیدترین آن‌‌ها تصاویر غیرقابل تشخیص آستین باتلر در نقش فید-راوتا هارکونن بی‌رحم است که به لئا سیدوکس در نقش لیدی فنرینگ خیره شده است.

باتلر، ستاره نامزد اسکار برای فیلم الویس به کارگرداین باز لورمن، مطمئناً کفش‌های جیر آبی‌اش را برای آخرین نقشش کنار گذاشته است. و این دقیقاً همان چیزی است که کارگردان دنیس ویلنوو می‌خواهد، همانطور که به Empire گفته که جذابیت جنسی و کاریزمای باتلر همه چیز فیلم است.

بخشی از دلیل انتخاب او به عنوان وحشی‌ترین عضو قبیله هارکونن این است که آستین چیزی را آورد که تلاقی بین یک قاتل روانی، یک استاد شمشیر المپیک، یک مار و میک جاگر است. او جذابیت جنسی و جذابیت و کاریزما و جنون فوق العاده‌ای دارد.

ویلنوو در مورد شخصیت سیدوکس، لیدی فنرینگ، خواهر بنه گسریت که حضور کمی در رمان‌های فرانک هربرت دارد، اما نقشش در فیلم‌ها بسیار گسترش یافته است، توضیح زیادی نمی‌دهد. نمی‌خواهم زیاد درباره لیدی فنرینگ صحبت کنم. او بخشی از شبکه عنکبوتی بنه گسریت است، اما من می‌خواهم مرموز بودنش را حفظ کنم. اقتباس من از Dune متفاوت است زیرا چیزی که واقعاً من را در مورد کتاب اغوا کرد، بنه گسریت بود. اقتباس من بیشتر به سمت تأثیر آنها است – آنها استادان عروسکی جهان هستند!

به تعویق افتادن Dune: Part Two در میان اعتصابات طولانی‌مدت نویسندگان، فراتر از هفته‌های پیش‌بینی شده اولیه است. اقدام انقلابی SAG-AFTRA باعث شده که بازیگران نتوانند در فعالیت‌های تبلیغاتی برای پروژه‌های آینده و کارهای قبلی خود شرکت کنند. در نتیجه، بازیگران نقش اول فیلم خود را در خانه‌هایشان محبوس می‌بینند که یک فشار تبلیغاتی قابل توجه برای کشاندن تماشاگران به سالن‌ها است.

علاوه بر باتلر و سیدوکس، تیموتی شالامه، زندایا نیز در این فیلم بازی می‌کنند. جاش برولین، دیو باتیستا، استلان اسکارسگارد، خاویر باردم و شارلوت رمپلینگ دیگر بازیگران فیلم هستند. چهره‌های جدید عبارتند از فلورانس پیو در نقش پرنسس ایرولان کورینو، و کریستوفر واکن در نقش امپراطور شادام چهارم، در حالی که بازیگر پیشرو سوهیلا یعقوب در نقش شیشکلی ظاهر می‌شود و تیم بلیک نلسون در نقشی نامعلوم انتخاب شده است.

Dune: Part Two در ۱۵ مارس ۲۰۲۴ روی پرده سینماها می‌رود.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو