تغییر عنوان سریال پیش درآمد Dune

منبع: گیمفا

2

1402/8/14

23:23


در حالی که دنباله مورد انتظار فیلم Dune با تاخیر مواجه شده، عنوان سریال پیش درآمد آن نیز تغییر کرده است.

تغییر عنوان سریال پیش درآمد Dune

در حالی که دنباله مورد انتظار فیلم Dune با تاخیر مواجه شده، عنوان سریال پیش درآمد آن نیز تغییر کرده است.

طرفداران مجموعه رمان‌های تلماسه از فرانک هربرت روزهای جذاب و درخشانی را پشت سر می‌گذارند. پس از اکران فیلم تماشایی Dune در سال ۲۰۲۱ که در بحبوحه کرونا موفق شد تا فروش قابل توجهی را به ثبت رساند و حتی در فصل جوایز نیز خودی نشان دهد، کمپانی برادران وارنر نه تنها ساخت دنباله آن را در دستور کار قرار داد، که به سبب اعتصابات بازیگران اکران آن با تاخیر مواجه شده است، بلکه ساخت یک پیش درآمد تلویزیونی را نیز آغاز کرد.

سریالی تحت عنوان Dune: The Sisterhood (تلماسه: انجمن خواهری) که چندین هزار سال پیش از وقایع فیلم Dune سال ۲۰۲۱ جریان داشته و حول محور چگونگی ایجاد فرقه بنت جزریت تمرکز خواهد داشت. فرقه‌ای که تاثیر قابل توجهی بر سیاست‌های امپراتوری داشته و می‌توانند ذهن و جسم قربانیان خود را به طرز غیرقابل باوری مورد شکنجه و آزار قرار دهند.

حال طبق گزارش جدیدی که منتشر شده، نام این سریال به Dune: Prophecy (تلماسه: پیشگویی) تغییر پیدا کرده است. مجموعه تلویزیونی تدارک دیده شده برای سرویس استریم مکس که اجازه از سر گیری پروسه تولید آن توسط انجمن بازیگران صادر شده و فیلم‌برداری در بوداپست مجارستان ادامه پیدا کرده است.

سریال Dune: Prophecy برای پخش در فصل پائیز سال ۲۰۲۴ میلادی برنامه ریزی شده است. اکران فیلم Dune: Part Two نیز در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۴ (۲۵ اسفند) صورت خواهد گرفت.

منبع: کامیک‌بوک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو