تصاویر جدیدی از فیلم Wonka منتشر شد

تصاویر جدیدی از فیلم Wonka منتشر شد


منبع: گیمفا

3

1402/6/21

17:59


فیلم Wonka جدیدترین اقتباس صورت گرفته از داستان چارلی و کارخانه شکلات سازی است.‌ تصاویر منتشر شده از فیلم توسط مجله توتال فیلم، تیموتی شالامی را در قامت این شخصیت برجسته نشان می‌دهند که مرد جوانی را بازی می‌کند که به لطف استعدادش در فهمیدن میزان شکلاتی که مشتریانش نیاز دارند، سعی دارد دنیا را […]

تصاویر جدیدی از فیلم Wonka منتشر شد

فیلم Wonka جدیدترین اقتباس صورت گرفته از داستان چارلی و کارخانه شکلات سازی است.‌ تصاویر منتشر شده از فیلم توسط مجله توتال فیلم، تیموتی شالامی را در قامت این شخصیت برجسته نشان می‌دهند که مرد جوانی را بازی می‌کند که به لطف استعدادش در فهمیدن میزان شکلاتی که مشتریانش نیاز دارند، سعی دارد دنیا را تغییر دهد.


این فیلم موزیکال، آهنگ‌های اورجینالی برای روایت داستان وانکا دارد که سال‌ها قبل آماده ملاقات با چارلی و بچه‌هایی که بلیت بازدید از کارخانه را بردند، بود.


پال کینگ کارگردان فیلم در این تصاویر دیده می‌شود که در حال صحبت با شالامی روی صحنه است. این تصاویر لباس‌های رنگی شالامی را نشان می‌دهند که کلاه و کت او بخش مهمی از کمد لباس‌هایش است.


دنیا قرار است توسط مرد جوانی که قلب بزرگی دارد و رویاپرداز است، تغییر کند.


درحالیکه بازی نقش ویلی وانکا توسط جانی دپ بسیار مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت، این فیلم پیش درآمدی بر فیلم ۱۹۷۱ است.


بعد از وقفه‌های طولانی مدت بعلت کرونا و مسائل دیگر، وانکا آماده‌ی پخش است. سفر وانکا همراه با حضور شخصیت‌هایی است که به اندازه خودش جذاب هستند و این فیلمساز و استودیو تلاش کردند بازیگرانی را انتخاب کنند که مناسب فیلم و داستان باشند.
سالب هاوکینز در نقش مادر وانکا، هیو گرنت در نقش اوومپا-لومپا در این فیلم حضور دارند.


می‌توانید این تصاویر را در ادامه مشاهده کنید. فیلم ۱۵ دسامبر اکران می‌شود.


منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو