تصویر جدیدی از فیلم Wonka منتشر شد

منبع: گیمفا

2

1402/8/3

16:02


جدیدترین تصویر منتشر شده از فیلم مورد انتظار Wonka، بیلی وانکا و خانم اسکرابیت را در حال مجادله با یکدیگر به تصویر می‌کشد.

تصویر جدیدی از فیلم Wonka منتشر شد

جدیدترین تصویر منتشر شده از فیلم مورد انتظار Wonka، بیلی وانکا و خانم اسکرابیت را در حال مجادله با یکدیگر به تصویر می‌کشد.

رمان کلاسیک Charlie and The Chocolate Factory نوشته‌ی رونالد دال فقید، بدون شک یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین آثار ادبیات مدرن است. از زمان انتشار این شاهکار ادبی در سال ۱۹۶۴ تاکنون دو فیلم اقتباسی از این رمان توسعه یافته‌اند.

فیلم اول به نام Willy Wonka & The Chocolate Factoryدر سال ۱۹۷۱ به کارگردانی مل استوارت فقید و با بازی جین وایلدر فقید منتشر شد؛ غلی‌رغم اینکه دال نگاشتن فیلمنامه‌ی این اثر را بر عهده داشت؛ اما به دلیل تصمیم تهیه‌کنندگان مبنی بر تمرکز بر شخصیت ویلی وانکا و همچنین عدم رضایت وی از موسیقی متن فیلم، وی در نهایت از این پروژه کناره‌گیری کرد. با تمام این احوالات این فیلم موفق به دریافت نظرات مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان شد.

شرکت وارنر در سال ۱۹۹۸ با خانواده‌ی دال به توافقی برای ساخت دومین اقتباس سینمایی از رمان چارلی و کارخانه‌ی شکلات‌سازی رسید؛ اما این فیلم با مشکلات مختلفی در توسعه مواجه شد و تا زمان پیوستن تیم برتون افسانه‌ای به این پروژه، عملاً فیلم در جهنم توسعه باقی‌ ماند. اما با تمام این مشکلات نتیجه‌ی نهایی به لطف جادوی برتون و هنرنمایی بی‌نظیر و به یاد ماندنی جانی دپ خارق‌العاده بود و این فیلم تا به الان بهترین اقتباس تولید شده از این اثر در میان مدیوم‌های مختلف شناخته می‌شود.

در سال ۲۰۱۶، پاول کینگ تصمیم به ریبوت این اثر و تمرکز بیش‌تر بر شخصیت بیلی وانکا گرفت. فیلم کینگ به جای پرداختن دوباره به داستان اصلی، به ریشه‌های شخصیت بیلی وانکا می‌پردازد و سیر اتفاقاتی که وی را به بیلی وانکای مشهور تبدیل کرد را بیان می‌کند.

حال با نزدیک شدن به تاریخ انتشار این اثر، شرکت وارنر تصویر جدیدی از این اثر را با طرفداران به اشتراک گذاشته است که گفتگویی مجادله‌آمیز را بین بیلی وانگا و خانم اسکرابیت به تصویر کشیده است.

شما می‌توانید تصویر منتشر شده از فیلم Wonka را در زیر تماشا کنید.

new Wonka Image

فیلم Wonka به کارگردانی پاول کینگ و بر اساس فیلمنامه‌ای از کینگ و سایمون فارنابی توسعه یافته است. کینگ پیش‌تر به خاطر کار بر روی فیلم‌های تحسین‌شده‌ی Paddington شناخته می‌شود. فارنابی نیز پیش‌تر با کینگ در فیلم Paddington 2 همکاری داشته است.

فیلم Wonka در ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۴ آذر ۱۴۰۲) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو