همه چیز درباره فیلم تلماسه: بخش دو ؛ تاریخ اکران، داستان و بازیگران

همه چیز درباره فیلم تلماسه: بخش دو ؛ تاریخ اکران، داستان و بازیگران


منبع: پلازا

4

1402/6/8

23:18


همه چیز درباره فیلم تلماسه: بخش دو ؛ تاریخ اکران، داستان و بازیگران

آیا منتظر اکران فیلم تل ماسه ۲ هستید؟ بی‌شک تلماسه: بخش دو یکی از بهترین فیلم‌های تخیلی و حماسی، در دنیای سینما محسوب خواهد شد. انتظار می‌رود که این فیلم با ستارگانی که دارد، حماسه‌ای درخشان را به ارمغان بیاورد. با ما همراه باشید تا آخرین اخبار این فیلم مورد انتظار را بررسی کنیم.

فیلم Dune 2 2023 در ادامه داستان فیلم تل ماسه 2021 ساخته شده است. یکی از نقاط قوت این فیلم، ستارگانی است که در آن ایفای نقش می‌کنند. از دیگر نقاط قوت آن می‌توان به فیلم‌نامه این اثر اشاره کرد. داستان این فیلم براساس رمانی به همین نام، اثر فرانک هربرت ساخته شده است.

رمان تل ماسه، اولین کتاب از سری هشت‌تایی رمان علمی-تخیلی، فرانک هربرت می‌باشد. فرانک هربرت این رمان را در سال 1965 نوشته است. رمان تل ماسه، طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا دارد که اغلب، به عنوان پرفروش‌ترین رمان در ژانر علمی- تخیلی یاد می‌شود. با معرفی فیلم سینمایی dune 2023 همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب:

آخرین اخبار فیلم تلماسه: بخش دو

فیلم Dune 2

در این بخش از معرفی فیلم سینمایی Dune 2023 به سازندگان این فیلم می‌رسیم. دنی ویلنوو، کارگردان این فیلم می‌باشد. او بعد از ساخت قسمت اول این فیلم در سال 2021، تصمیم به ساخت فیلم Dune 2 2023 گرفت. دنی ویلنوو، این کارگردان کانادایی-فرانسوی در 26 اکتبر، ساخت پارت دوم فیلم تل ماسه را تایید کرد.

در این بخش از اعلام آخرین اخبار تل ماسه ۲، با کارشکنی‌های برادران وارنر رو‌به‌رو می‌شویم. یکی از دلایلی که ویلنوو نتوانست پارت دوم این فیلم را بلافاصله پس از قسمت اول آن بسازد، اجازه ندادن برداران وارنر بود. ویلنوو در یکی از مصاحبه‌های خود بیان کرد که برادران وارنر به او اجازه ساخت پارت دوم را ندادند.

اگر از انتظار خسته شده‌اید و می‌پرسید «پس فیلم تل ماسه ۲ کی میاد؟» باید بگوییم که طبق آخرین اخبار تاریخ اکران فیلم تل ماسه ۲ به 15 مارس 2024 برابر با 25 اسفند 1402 تغییر یافته است. پیش از این قرار بود در 3 نوامبر 2023 (12 آبان 1402) شاهد اکران این اثر باشیم و حتی در در 2 مه 2023 (12 اردیبهشت 1402) اولین پوستر تیزر تل ماسه ۲ و چندین تصویر از آن به صورت آنلاین در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. یک روز پس از آن نیز شاهد انتشار تریلر فیلم Dune 2 بودیم. اما مشکل اینجاست که اعتصاب‌هایی که از مدتی پیش در هالیوود آغاز شده، روند تولید این فیلم را مانند بسیاری از آثار سینمایی دیگر دچار مشکل کرده و به همین دلیل اکران آن به تعویق افتاده. با این حال باید امیدوار باشیم که انتشار فیلم dune 2 بیش از این به تعویق نیفتد.

داستان فیلم تلماسه ۲

در فیلم تل ماسه قسمت دوم نیز با پال اتریدس و ماجراجویی‌های او همراه می‌شویم. حالا پال با چانی و فرمن متحد شده است و به دنبال انتقام از خائنینی است که خانواده‌اش را نابود کردند. از سوی دیگر، پال تمام تلاشش را می‌کند تا از وقوع آينده‌ وحشتناکی که تنها او قادر به پیش‌بینی‌اش است، جلوگیری کند.

بازیگران فیلم تل ماسه 2

تلماسه را می‌توانیم اثری پر ستاره بدانیم که از حضور بازیگران بااستعداد و نام‌آشنای متعددی بهره می‌برد. برخی از هنرپیشه‌های تلماسه: بخش دو، بازیگرانی هستند که به تازگی به تیم پیوسته‌اند در حالیکه برخی دیگر، همچون تیموتی شالامی (Timothee Chalamet) و زندایا (Zendaya)، از قسمت پیشین در این مجموعه حضور داشته‌اند. با ما همراه باشید تا با چندی از بازیگران فیلم تل ماسه 2 آشنا شویم.

تیموتی شالامی در نقش پال

بررسی فیلم سینمایی ۲

  • تاریخ تولد: 27 دسامبر 1995 (6 دی 1374)
  • محل تولد: منهتن، نیویورک
  • حرفه: بازیگر

تیموتی شالامی یک هنرپیشه بسیار معروف در آمریکا محسوب می‌شود. این بازیگر به دلیل استایل خاصی که دارد، بسیار منحصربه‌فرد است. اگر بخواهیم دلیل استعداد تیموتی را بررسی کنیم، قطعا به خانواده او می‌رسیم. او در خانواده‌ای به‌دنیا آمده است که عمه‌اش تهیه کننده و نویسنده می‌باشد.

تیموتی شالامی از کودکی با هنرنمایی در فیلم‌های مختلف، استعداد خود را در این زمینه تثبیت کرد. اکثرا او را با فیلم، مرا با نام خودت صدا بزن (Call Me by Your Name) می‌شناسند. تیموتی با خوش‌درخشیدن در این فیلم، توانست در سال 2017، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شود.

جالب است بدانید که تیموتی شالامی به دلیل بازی در فیلم تل ماسه 2021 بر سر زبان‌ها افتاد. او علیرغم سن کمی که دارد، در انواع نقش‌ها بازی کرده است که یکی از نقاط قوت او محسوب می‌شود. فیلم درام زنان کوچک (2019) و فیلم استخوان‌ها و همه (2022) برخی از آثار محبوب و مشهور او در سال‌های اخیر هستند. امیدواریم که تیموتی شالامی را در فیلم Dune: Part Two 2023، پرقدرت ببینیم.

زندایا در نقش چانی

فیلم تل ماسه قسمت دوم

  • تاریخ تولد: 1 سپتامبر 1996 (11 شهریور 1375)
  • محل تولد: کالیفرنیا
  • حرفه: مدل، خواننده ، بازیگر، رقاص

زندایا یکی از معروف‌ترین بازیگران جوان آمریکایی محسوب می‌شود. او از کودکی علاقه بسیاری به رقص داشت و همچنین برای کسب این حرفه، به کلاس رقص رفت. زندیا، مدلینگ را به عنوان شغل اول خود انتخاب کرد. او در حرفه مدلینگ بسیار معروف شد.

استعداد‌های خاص این بازیگر مشهور، همه را مبهوت خود کرده است. زندایا، بازیگری را با برنامه دیزنی در دوره کودکی و نوجوانی آغاز کرد. جالب است بدانید که او خواننده نیز می‌باشد و اولین تک آهنگ خود را در سال 2011 به نام Swag It Out منتشر کرد.

زندایا، حرفه بازیگری را به طور جدی با بازی در فیلم اسپایدرمن (Spider-Man: Homecoming) آغاز کرد. او با بازی در این فیلم، شهرت بسیاری کسب کرد و توانست در این مسیر موفق شود. شاید باورش برایتان سخت باشد، اما این بازیگر جوان یک کتاب به نام Between U and Me در سال 2013، نوشته است. زندایا همچنین با ایفای نقش در سریال سرخوشی (Euphoria) به شهرت زیادی دست پیدا کرد و به خوبی توانست استعدادهایش را در نقش نوجوان ناامیدی که اسیر دام مواد مخدر است، به نمایش بگذارد.

جالب است بدانید زندیا که یکی از بهترین بازیگران اسپایدرمن بود، با تام هالند یعنی خود اسپایدرمن، وارد رابطه عاشقانه شده است. امیدواریم که او را در فیلم‌های دیگر مانند، فیلم تل ماسه ۲، پرقدرت ببینیم.

ربکا فرگوسن در نقش لیدی جسیکا

فیلم تل ماسه ۲ کی میاد

ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) بازیگر سوئدی فیلم تلماسه: بخش دو متولد 19 اکتبر 1983 برابر با 27 مهر 1362 است. او بازیگری را با سریال اپرای صابونی Nya tider محصول سال‌های 1999 الی 2000 آغاز کرد و سپس در فیلم اسلشر Drowning Ghost به ایفای نقش پرداخت. ورود او به عرصه شهرت بین‌المللی اما با مینی سریال بریتانیایی The White Queen صورت گرفت که نامزدی گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در مینی سریال یا فیلم تلویزیونی را نیز برایش به ارمغان آورد.

برخی از دیگر آثار فرگوسن عبارتند از فیلم اکشن جاسوسی Mission: Impossible – Rogue Nation محصول 2015 و دنباله آن Mission: Impossible – Fallout محصول 2018، فیلم موزیکال The Greatest Showman محصول 2017، فیلم ترسناک Life محصول 2017 و Doctor Sleep محصول 2019.

آستین باتلر در نقش فید-روتا هارکونن

فیلم تلماسه: بخش دو

آستین باتلر (Austin Butler) بازیگر آمریکایی فیلم تل ماسه قسمت دوم متولد 17 آگوست 1991 برابر با 26 مرداد 1370 است. او بیشتر برای ایفای نقش اصلی فیلم الویس در سال 2022 شناخته می‌شود. او برای ایفای نقش در این فیلم بیوگرافی موزیکال برنده جایزه گلدن گلوب و بفتا شد و همچنین نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد شد. او همچنین توسط مجله تایم به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار سال 2023 انتخاب شد. او علاوه بر سینما، تجربه بازی در سریال‌های تلویزیونی را نیز دارد. سریال Life Unexpected محصول 2010-2011 و سریال The Shannara Chronicles محصول 2016-2017، برخی از آثار او در این حوزه هستند.

فلورنس پیو در نقش پرنسس ایرولان

بازیگران فیلم تل ماسه 2

فلورنس پیو (Florence Pugh) بازیگر انگلیسی متولد 3 ژانویه 1996 برابر با 13 دی 1374 است. او بازیگری را در سال 2014 و با فیلم The Falling آغاز کرد. فلورنس سپس با ایفای نقش در فیلم Lady Macbeth در سال 2016، جایگاه خود به عنوان یک بازیگر بااستعداد و توانمند را تثبیت کرد و برنده جایزه فیلم مستقل بریتانیا شد. در سال 2018 نیز فلورنس را در مینی سریال The Little Drummer Girl  دیدیم.

طولی نکشید که فلورنس پیو با ایفای نقش در فیلم بیوگرافی ورزشی Fighting with My Family محصول 2019 پا به عرصه شهرت جهانی گذاشت. او سپس در فیلم‌ ترسناک Midsommar و درام تاریخی Little Women به ایفای نقش پرداخت. او برای ایفای نقش در فیلم زنان کوچک، نامزد دریافت اسکار و بفتا شد. در سال 2022 نیز او را در چندین فیلم ماجراجویی مختلف دیدیم که از میان آن‌ا می‌توانیم به Don’t Worry Darling و The Wonder و انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish  اشاره کنیم.

سایر هنرپیشه‌های تلماسه: بخش دو عبارتند از:

  • جاش برالین (Josh Brolin) در نقش گارنی هالک
  • دیو بوتیستا (Dave Bautista) در نقش گلوسو رابان
  • کریستوفر واکن (Christopher Walken) در نقش شدم چهارم
  • استیون مک‌کینلی هندرسن (Stephen McKinley Henderson) در نقش توفیر هاوات
  • لیا سیدو (Léa Seydoux) در نقش لیدی مارگو
  • استلن اسکارسگارد (Stellan Skarsgård) در نقش ولادیمیر هارکونن
  • شارلوت رمپلینگ (Charlotte Rampling) در نقش گایوس هلن موهیم
  • خاویر باردم (Javier Bardem) در نقش استیلگار

سخن آخر

تیزر تل ماسه ۲

در این مقاله سعی کردیم به معرفی فیلم Dune: Part Two بپردازیم و اطلاعاتی درباره فیلم Dune 2 2023 برایتان بازگو کنیم. سپس بیوگرافی مختصری درباره بازیگران این فیلم را می‌توانید مشاهده کنید. آيا شما هم مانند ما چشم انتظار اکران فیلم سینمایی تل ماسه ۲ هستید؟ آیا فیلم تلماسه ۱ را دیده‌اید؟ به نظرتان دومین فیلم این فرنچایز نیز مانند فیلم پیشین موفق خواهد بود؟ اگر از این مقاله خوشتان آمد، حتما نظرات خود درباره بررسی فیلم سینمایی ۲ تلماسه را با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو